איך בוחרים חברה להפקת מצגת לבר מצווה?
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

איך בוחרים חברה להפקת מצגת לבר מצווה?

החלטתם שאתם רוצים להפיק מצגת לבר מצווה? כך תבחרו בנותן השירות הטוב ביותר.

סטודיו להפקת מצגות וקליפים לאירועים
סטודיו להפקת מצגות וקליפים לאירועים

ילדיכם גדל והגיע לגיל מצוות וכמו כל בית ישראל שהילד שלהם מתקרב לגיל מצוות חוגגים ומנציחים את המעמד החשוב באירוע מקסים, מכובד ורב משתתפים. אם אתם רוצים להפתיע ולרגש את חתן בר המצווה ביומו הגדול ואת האורחים שהגיעו להשתתף בשמחתכם, העניקו לו מצגת לבר מצווה המתארת בצורה מוחשית וחוויתית את כל הקורות שלו מיום לידתו ועד היום, באותה מצגת תוכלו לשלב: תמונות, קטעי וידיאו, שירים, ברכות ואיחולים וכל דבר אטרקטיבי שיכול להתאים למצגת.

הנער הגיע לגיל מצוות ומתחילים להיכנס למרתון של הכנות: אולם, תזמורת, צלמים, בגדים וכמובן הכנת מצגת לבר המצווה, כאשר המטרה היא להפיק את המצגת לבר מצווה הכי מיוחדת ומדהימה שהוקרנה אי פעם. על מנת להבטיח שהמצגת אכן תהיה לשביעות רצונכם ותענה על כל הציפיות צריך להגיע לחברה מקצועית שתפיק לכם אותה

בוודאי קרה לכם לא פעם שהגעתם למסיבה משפחתית בה הקרינו מצגת לכבוד האירוע, כמו יתר המוזמנים התחלתם לצפות במסך אך למרבה האכזבה התחלתם להשתעמם כבר בשניות הראשונות של המצגת: התמונות מוצגות באופן משעמם ומהיר או איטי מידי, אין כל התאמה בין המוזיקה למצגת וחסר אנימציות ועוד שאר פעלולים. באותו רגע הגעתם לכלל החלטה שבאירוע הבר המצווה שלכם זה לא יקרה והגעתם למסקנה החשובה שהכנת מצגות היא עניין למומחים ואנשים מקצוענים ולא לחובבנים.

חברה להפקת מצגות צריכה לעמוד בקריטריונים הבאים:

1. עמידה בלוח הזמנים – החברה צריכה להגיש בתאריך היעד שקבעתם את המצגת ועדיף אפילו כמה ימים לפני כדי שאם יהיה ללקוח הערות יהיה את האפשרות לתקן מה שצריך.

2. שימוש בתוכנות חדשניות מתקדמות – כל חברה להפקת מצגת לבר מצווה ולשאר האירועים משתמשת לצורך הכנת המצגת בתוכנות עריכה איכותיות שנותנות את מיטב האופציות לעריכת המצגת שזה אומר: אפקטים, אנימציות רקעים, שילוב של המוסיקה במצגת וכו'.

3. אנשי מקצוע – האנשים שמכינים את המצגת צריכים להיות בקיאים היטב בתוכנות שיהיה להם ידע מקצועי והרבה ניסיון בתחום זה.

הכנת מצגת לבר מצווה דורשת מומחיות רבה, המטרה היא ליצור מצגת מעניינת ומרתקת ולא משהו משעמם כיוון שאם המצגת תהיה ארוכה ומייגעת, אף אחד לא יהנה מכך, לא האורחים ולא חתן השמחה, הפתרון הוא להפיק מצגת לבר מצווה עם הרגעים היותר משמחים ומרגשים, מסיבה זו עריכת המצגת צריכה להיות בידיים הטובות של חברה מקצועית ומנוסה.

כדאי לשים לב לפרטים נוספים לפני שפונים לחברה להפקת מצגות:

1. לצפות במצגות שונות שהחברה בצעה ללקוחות ועל ידי כך להתרשם מרמה ואיכות העבודה.

2. קבלת המלצות – כדאי לברר אצל לקוחות שקבלו שירות מחברה זו או אחרת ולברר פרטים לגבי טיב העבודה והשירות שהם קבלו.

3. אם נוכחתם באירוע וצפיתם במצגת שהייתה ערוכה באופן מרשים ומיוחד, בררו פרטים נוספים אצל בעלי האירוע לגבי אותה חברה שהכינה עבורם את המצגת, איך האם הם עומדים בלוח הזמנים, מה טיב השירות שלהם ללקוחות ועוד.

כאשר התקבלה ההחלטה לאיזו חברה להפקת מצגות לפנות, מתחילה העבודה הנחמדה שלכם והיא איסוף התמונות והחומרים שניתן לשלב במצגת, ניתן להוסיף ברכות ואיחולים אם זה בכתב ואם זה בצורת סרטון וכמובן הוספת שירים למצגת בר מצווה, שבדרך כלל צריכים להיות לפי טעמו של חתן השמחה. רק חברה מנוסה ומקצועית להפקת מצגות תעשה את ההבדל בין אירוע מכובד לבין אירוע ברמה בינונית שלא ישמח את חתן בר המצווה ומשפחתו ואף לא את האורחים.

127 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page