top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת לילדים

מחפשים ברכות ליום הולדת לילדים? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו את הברכה המושלמת ליום הולדת לכל ילד וילדה.

ברכות ליום הולדת לילדים

ברכה ליום הולדת לילד בן 3

אוצר שלי, אתה הסיבה לקיומי, מזל טוב ליום ההולדת השלישי שלך איתי. אתה ילד כל כך חכם ואכפתי ועבורך זו רק ההתחלה של חיים נפלאים. 3 שנים חלפו מהרגע שהגעת לעולם, ובכל יום אני המאושרת באדם בגללך. ילדי היקר, מזל טוב לרגל יום ההולדת, שתהיה לי בריא תמיד, אוהבת אותך אמא!


 

ברכה ליום הולדת לילדה בת 3

ילדתי היפה, מזל טוב ליום ההולדת השלישי שלך, שתמיד תפרחי ותהיי מאושרת בכל יום. את הנסיכה שלי, האור של חיי, שתמשיכי להאיר לי את הימים בחיוך שלך. את הופכת אותי למאושר באדם כבר 3 שנים, אוהבת אותך עד סוף העולם, אמא.





ברכות ליום הולדת
ברכה ליום הולדת

ברכה ליום הולדת לילד בן 4

מזל טוב ילדי מתוק שלי, היום אתה חוגג את יום הולדתך ה-4 ואין ספק שהדבר הממכר בעולם זה החיוך שלך. כל כך גדלת בשנה האחרונה ואני מאוד גאה בך. אתה מתנה כל כך מיוחדת ואני אסירת תודה שניתנה לי ההזדמנות להיות אמא שלך. אתה הנס הפרטי שלי ואני אוהבת אותך יותר מכל דבר בעולם הזה, המון מזל טוב!


 

ברכה ליום הולדת לילדה בת 4

נסיכה קסומה שלי, מזל טוב ליום ההולדת הרביעי את הקסם בחיי. נדמה כאילו רק אתמול ילדתי אותך והיום את כבר בת 4, אני יודעת שתהיי בן אדם מדהים כשתגדלי ואני לא יכולה לחכות לראות מה צופן העתיד שלך. מזל טוב לדבר הטהור עליי אדמות, אוהבת אותך מהממת שלי, יום הולדת שמח!





 


ברכה ליום הולדת לילד בן 5

לילד המיוחד בתבל יום הולדת 5 שמח, אתה חוגג היום 5 שנים מדהימות ושהחיוך הקסום שלך ימשיך ללוות אותך בכל דרך. אתה ילד חכם, מצחיק ואכפתי ואני כל כך גאה בך ובהישגים שלך. אני מבטיחה תמיד להיות שם בשבילך ולא משנה מה יקרה בדרך. מאחלת לך בריאות ועוד המון חוויות בלתי נשכחות, מזל טוב אהוב קטן שלי, שיהיה לך יום הולדת 5 הכי שמח בעולם.



 

ברכה ליום הולדת לילדה בת 5

השנים רצות מהר והיום את חוגגת 5, מזל טוב ילדה מיוחדת שלי. בת יפה שלי, חמש שנים שאנחנו נהנים מהאהבה הכי טהורה בעולם. בכל יום את עושה אותי מאושרת, את ילדה כל כך מיוחדת ואני יודעת שזו הולכת להיות שנה מדהימה עבורך. כולי מלאת גאווה בדרך בה התבגרת עד כה ואני יודעת שזו רק ההתחלה. מודה לך על חמש שנים של אהבה עצומה, אני אוהבת אותך ילדה מתוקה וקסומה שלי.





ברכות ליום הולדת
ברכה ליום הולדת




ברכה ליום הולדת לילד בן 6

יום הולדת שמח! אתה עכשיו בן שש. זה עניין גדול כי אתה רשמית ילד. אני בטוחה שחיכית ליום הזה כל השנה ואני לא יכול לחכות לראות מה תעשה הלאה. יום ההולדת הזה באמת מיוחד ממש כמו רכיבת האופניים הראשונה שלך ללא גלגלי עזר. אני כל כך אוהבת אותך וכל כך גאה במי שהפכת להיות. אתה האור הזוהר שלי, איש קטן שלי, אוהבת אמא.



 

ברכה ליום הולדת לילדה בת 6

בתי, היום את בת 6, מזל טוב לך מתוקה ומהממת שלי. שתמיד תבחרי את הדרך הנכונה עבורך ושתמיד תהיי עטופה בהרבה אהבה. אני מקווה שיהיה לך יום מדהים ושתהני מהמתנות שלך. אני כל כך גאה בילדה היפה שגדל להיות, את כל כך חכמה וחביבה ואני יודעת שתגדלי להיות אישה נפלאה. הלוואי שכל יום בחייך יעבור לך כמו חלום מתוק, את ברכה בחיי ואני אוהבת אותך מכל הלב.


 

ברכה ליום הולדת לילד בן 7

מזל טוב בני היקר, היום אתה בן 7 שתמשיך להיות הנחת והגאווה שלי, שכל יום תלמד, תחלום ותאהב. אתה חמוד בדיוק כפי שהיית בגיל 6, אבל עכשיו אתה קשוח שבעתיים! אני מקווה שהשנה הזו תביא לך הרבה אושר ושמחה. היום הוא היום שלך, איש קטן ונאה שלי, תהנה לך מהחגיגה עם כל החברים והמשפחה, אוהבת אותך הכי בעולם!



 

ברכה ליום הולדת לילדה בת 7

בת יפה שלי, מזל טוב את בת 7 וגדלת להיות ילדה כל כך מיוחדת. הפכת לילדה הדעתנית והחכמה שלי, את יכולה לבחור מה את רוצה ללבוש, מה את רוצה לארוחת בוקר, זהו יום גדול עבורך וזה הזמן לחקור וללמוד דברים חדשים. אני מאחלת לך אושר, הצלחה והמון בריאות, שתחייכי כל החיים ותהני מהמסיבה ומכל המתנות שתקבלי, מזל טוב קרן אור שלי.


ברכות ליום הולדת לבת
ברכה ליום הולדת לבת

ברכה ליום הולדת לילד בן 8

למלאך הקטן שלי, מזל טוב ליום הולדתך השמיני. היום זה היום שלך, ספוג את כל האושר, האהבה והחום שמקיפים אותך ותדע שאני מאחלת לך עוד הרבה שנים מאושרות. אתה ילד נפלא עם כישרון רב, ואני לא יכולה לחכות ולראות את הדברים המדהימים שתעשה בחייך. שתמשך להתבגר לתפארת, מזל טוב ילד טהור וקסום שלי.



 

ברכה ליום הולדת לילדה בת 8

השנים רצות ואת לאט לאט הופכת לאישה קטנה, שבכל יום תצליחי לאהוב וליהנות מהחיים. אני כל כך גאה בכמה שאת חכמה, מצחיקה ואדיבה. את נותנת לי השראה בכל יום ואני מודה לך על היותך בת כל כך מדהימה. כולי תקווה שבכל שנה תהיי יותר שמחה ומאושרת. אני אוהבת אותך ולאושר שאת עוטפת אותי בו, אין תחליף, מזל טוב ליום הולדתך השמיני בתי אהובה.


 

ברכה ליום הולדת לילד בן 9

בני, 9 שנים חלפו להן כל כך מהר, שנים מדהימות חלפו והתבגרת והפכת לאיש קטן. אני זוכרת מתי נולדת ונפגשנו לראשונה. היית כל כך מיוחד וידעתי מיד שתהיה הבן הכי טוב בעולם. אני כל כך גאה בך ובכל מה שהשגת ב-9 השנים האלה. אתה חלק כל כך גדול מהמשפחה שלנו ואנחנו אוהבים אותך מכל הלב, מזל טוב!


 

ברכה ליום הולדת לילדה בת 9

בתי המיוחדת, מזל טוב היום את בת 9. את ילדה קסומה, מיוחדת ואהובה ואני מאחלת לך שתמיד תאירי לכולם את החיים והלוואי שתפרחי ותשמחי בכל יום מחדש. אני כל כך גאה לראות את ההצלחה שלך בבית הספר ואני מקווה שהשנה הזו תביא לנו הזדמנויות והרפתקאות חדשות לחלוק יחד. אוהבת אותך הכי בעולם, אמא.


 

ברכה ליום הולדת לילד בן 10

עשור שלם עבר מהרגע שנולדת, אתה ילד של אהבה ונתינה ואני המאושרת באדם שאתה שלי. אני לא מאמינה כמה מהר הזמן טס, התבגרת כל כך הרבה ב-10 שנים ואני מקווה שהעתיד שלך יהיה בהיר ומלא באפשרויות. אתה ילד מבריק, מוכשר ואכפתי ואהוב על כולם. מאחלת לך מזל טוב ליום הולדתך, אוהבת אותך מאוד, אמא.


 

ברכה ליום הולדת לילדה בת 10

יום הולדת 10 שמח לילדה האהובה עליי בכל העולם. אני לא מאמינה שעברו כבר 10 שנים! אני מקווה שיהיה לך יום מדהים ושתקבלי את כל מה שרק תרצי. גדלת להיות ילדה מנומסת אוהבת ומכבדת והפכת לאישה קטנה לתפארת. היום אנחנו חוגגים עשור של אהבה איתך, מזל טוב ילדה מהממת שלי. יום הולדת 10 שמח!


ברכה ליום הולדת לילד
ברכה ליום הולדת לילד

ברכות קצרות ומשפטים ליום הולדת לילדים


חגיגת יום ההולדת שלך היא אחד הימים הטובים בשנה.

אנו מקווים שלעולם לא תגדל להתחרט.

הדבר הכי טוב בלהיות קטן הוא שאף אחד לא מצפה ממך לכלום.

לאדם הקטן האהוב עליי בעולם - יום הולדת שמח!

יום הולדת שמח לילד הכי נפלא בעולם.

אני כל כך שמחה שאנחנו חולקים את היום המיוחד הזה יחד.

בכל יום אתה לומד משהו חדש.

יום הולדת שמח! אני מקווה שהשנה הזו תהיה מלאה באושר ושמחה.

אתה כל כך מיוחד בשבילי ואני מקווה שאתה יודע את זה.

כל שנה מביאה לנו משהו חדש לאהוב בך.


לעוד ברכות ליום הולדת, כרטיסי ברכה, תמונות, ציטוטים ומשפטים לחצו כאן

54,584 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page