משפטים וברכות ליום הולדת 16 - כאן תמצאו משפט וברכה לגיל 16
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

משפטים וברכות ליום הולדת 16

מחפשים משפט או ברכה ליום הולדת 16? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו משפטים וברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לסוויט סיקסטין.

משפטים וברכות ליום הולדת 16


ברכה ליום הולדת 16 לחברה הכי טובה

החברה הכי טובה שלי! היום את חוגגת יום הולדת 16! זה גיל מהמם, גיל שבו תתבגרי, תצמחי ותתפתחי. אני כאן תמיד לצידך, להיות לך לאוזן קשבת וכתף תומכת, אשת הסוד שלך. אני אוהבת אותך כל כך ומאחלת לנו שתמיד נהיה אחת לצד השנייה, את מיוחדת ומהממת ומגיע לך את כל הטוב והאהבה שיש לעולם הזה להציע. שתמיד תהיה בריאה, חזקה, איתנה, ותבחרי את הבחירות שיעשו לך הכי טוב בהמשך. שיהיה יום הולדת שמח יקרה שלי!


 

ברכה ליום הולדת 16 מאמא לבת

ילדתי היפה, גיל 16 זה גיל של התבגרות והבנה, לאט לאט את תשלי את שנות הנעורים ממך ותתעצבי, תהפכי לאישה קטנה, דעתנית ומלאת תבונה. השנים הקרובות הן שנים של ניסיונות, בדיקה והתנסויות, עם הזמן את תביני מה טוב עוברך ומהי הדרך הנכונה שבה את צריך להוביל את חייך. אני מאחלת לך שתמיד תהיי לי בריאה, מאושרת ואהובה על ידי סובביך. מאחלת לך חברות נפש ואנשים טובים בדרכך. יום הולדת שמח יקרה שלי, אני אוהבת אותך עד אין סוף.


יום הולדת שמח 16

  • הדבר המתוק בלהיות בת 16 הוא שיש לך המון חופש, בלי הרבה אחריות, תהני כל עוד זה נמשך!


  • המשאלה שלי עבורך היא פשוטה, שיהיה לך את היום הטוב ביותר, ותפיקי את המיטב מהיום המיוחד שלך, את מגיעה לגיל 16 רק פעם אחת אז צאי ותחגגי.


  • הבאת לחיי שמחה גדולה הרבה יותר ממה שיכולתי לדמיין אי פעם. אני אוהבת אותך כל כך ומקווה שהיום שלך יהיה נפלא, מזל טוב אהובה שלי!


  • ביום המיוחד שלך, שתהיי מוקפת רק בשפע של צחוק, שמחה, מתנות, איחולים ואנשים אהובים! יום הולדת 16 שמח!



משפטים ליום הולדת 16




ברכה ליום הולדת מאמא לבן 16

בני היקר, היום אתה בן 16! השנים חלפו כל כך מהר ואתה התבגרת וגדלת לי מול העיניים. הפכת לגבר קטן, שעומד על שלו, יודע מה הוא רוצה, דואג לעצמו ולסובבים שלו. המשפחה היא בראש סדר העדיפויות שלך, ואתה דואג לאחים שלך ושם אותם לפנייך. אני מודה לך על כל האהבה, התמיכה והעזרה שלך, אין כמוך בן שלי, מאחלת לך שתמיד תהיה לי בריא, מאושר ושמח. שתמיד תהיה מוקף בחברים הטובים שלך, חברי אמת, תגשים חלומות ותיהנה מהחיים.


 

ברכה מסבתא לנכדה בת 16

נכדתי הנסיכה היום את בת 16! אני כל כך מתרגשת לראות אותך גדלה בכל יום, מתבגרת ומתפתחת. אני חושבת שאת אוצר אמיתי. את נכדה מיוחדת עם לב ענק ואהבה אדם. אני מאחלת לך שהחיוך המתוק שלך יהיה מרוח על פנייך כל הזמן, שהוא יפתח לך את הדלתות הנכונות ויקרב אותך לאנשים טובים. מאחלת לך שתמיד תהיי לי בריאה ואהובה, שתגשימי את כל החלומות שלך ושתמיד תיראי את הטוב בכל דבר. שיהיה יום הולדת שמח מתוקה שלי, אוהבת כל כך.


מזל טוב 16

  • זו רק התחנה הראשונה בדרכך לבגרות, אז פשוט תתעסקי בהמשך הדרך ותוודאי שאת נהנית מכל רגע.


  • את חברה נהדרת אבל יותר מלאך ששומר עליי, מושיטה יד של נדיבות, ואף פעם לא מאפשרת לי להרגיש לבד. תודה לך, ושתהיה לך חגיגת יום הולדת 16 נפלאה.


  • חברים אמיתיים עשויים לצמוח לכיוונים שונים, אבל הם לעולם לא יפרדו זה מזה. מאחלת לך יום הולדת 16 שמח, כיפי ומיוחד.


  • החברות הכי טובות הן החברות ששומרות על סודותיך המביכים. אני רוצה לומר לך תודה שתמיד שמרת את הרגעים הפחות טובים שלי בסוד, מזל טוב בהגיעך לגיל 16.


ברכה לגיל 16




ברכה ליום הולדת 16 לנכד

נכדי היקר, גיל 16 הוא גיל מאוד מיוחד, בהמון מישורים בחיים אתה מתחיל להבין מה הרצונות שלך. אלו ערכים הם השורשים החזקים והחשובים בחייך, איך אתה רוצה להתקדם בחייך ולאיזה כיוון. אני מאחל לך שתדע לבחור נכון עבור עצמך, שתגשים את כל משאלות ליבך, שתהיה טוב לסובביך ותכבד את יקירך. מאחל לך שתמיד תהיה בריא, שמח ומאושר בחלקך, תדע ליהנות מהרגעים הקטנים של החיים ומהגיל היפה הזה. יום הולדת שמח נכד אהוב ומיוחד שאתה.


 

ברכה ליום הולדת 16 לאח

אחי היקר, היום אתה בן 16, השנים חולפות להן כל כך מהר, ואני מביט מהצד ורואה את האדם שהפכת להיות. אני גאה בך, גאה על הדרך שבה אתה מתמודד עם דברים בחיים, גאה בכבוד שאתה נותן לסובבים אותך ובצניעות שמלווה מן הצד תמיד. מאחל לך מכל ליבי את כל האושר שיש, שתגשים את החלומות שלך, תתפתח ותשיג את כל מה שליבך חפץ. תזכור תמיד שאין אנשים מיוחדים כמוך, שיהיה לך יום הולדת שמח, מלא בטוב ואושר.


Happy Birthday 16

  • יום הולדת 16 מתוק ושמח! הרבה אהבה והרבה מחשבות טובות. כל החיים עוד לפניך והם רק מתחילים! תהני מהיום המיוחד הזה!


  • את מתוקה יותר מעוגה, צבעונית יותר מקונפטי, וחמה יותר מנר דולק. זהו יום הולדתך ה-16 ואני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם!


  • את לא רק החברה הכי טובה שלי, את אחותי. אולי לא נולדת אחותי, אבל אנחנו משפחה ותמיד נהיה משפחה, יום הולדת 16 שמח ומהנה!


  • אני מקווה שהשנה ה-16 שלך תהיה מלאה בזמנים מהנים, חברים נהדרים וזיכרונות נפלאים. מזל טוב על הפיכתך לנערה כמו מוצלחת, אני כל כך גאה בך!


משפט העצמה ליום הולדת





ברכה ליום הולדת 16 לאחות

אחותי היקרה, יום הולדת 16 שמח! אני מאחלת לך מכל ליבי את כל השמחה והאהבה שיש בעולם, שתהיי בריאה ומאושרת. הלוואי שתמיד תהיי מוקפת בחברות האהובות שלך, תחייכי, תשמחי ותיהני מהחיים. שכל התפילות הכי כמוסות שלך יתגשמו, שתשיגי את כל המטרות בחייך. תיהני מהשנים האלו, הן שנים משמעותיות, בהן תגדלי, תתבגרי ותתחילי להבין את משמעות החיים. אני מאחלת לך שהשנים האלו יהיו טובות ויאירו את פניהן אלייך. יום הולדת שמח יקרה שלי, אין אחיות כמוך.


 

ברכה לבת 16 מסבא וסבתא

יקרה שלנו, היום את בת 16! ולדעתנו זה גיל של פריחה! גיל של שמחה, הנאות החיים וצבירת אינסוף חוויות מהנות ומלמדות לחיים. זה הזמן לקחת סיכונים, לא לפחד מאתגרים, אבל כמובן לא לשכוח להשקיע בלימודים! בגיל הזה את מתחילה להניח את האבנים החשובות להמשך העתיד שלך, גם מבחינת קריירה, למידה, ואנשים שתרצי שילכו איתך לאורך הדרך. אנחנו מאחלים לך יום הולדת שמח, מרגש, ומהנה עם החברים והקרובים שלך. שתישארי מיוחדת ומקסימה כמו שאת, יום הולדת שמח!


יום הולדת 16

  • שפע ברכות ואיחולים לכבוד יום הולדת השש עשרה, לא משנה כמה רחוק תבחרי ללכת בחיים, אני תמיד אהיה שם לצידך.


  • המתנה הכי טובה שלי ליום ההולדת ה-16 שלך היא: אל תמהרי, קח את הזמן שלך, תהני מהנעורים.


  • זו בהחלט אחת משנות ההתבגרות המיוחדות ביותר שלך. תראי כמה חן ובגרות צברת במהלך השנים.


  • יום הולדת סוויט סיקסטין שמח, זה הזמן להתחיל בחגיגה האמיתית של החיים.


ברכה ליום הולדת 16 לבת



ברכה לנערה בת 16

יום הולדת 16 זה יום מרגש כל כך! היום שאת מתחילה להפוך מנערה לאישה צעירה, מגלה עולמות ורצונות חדשים, הולכת בכל מיני שבילים, מתפתחת בלימודים וזוכה למאגרים עצומים של ידע. יום הולדת זה הוא יום מיוחד, יום שמסמל את תחילתן של השנים המתוקות, המסקרנות והמרגשות בחייך, אהבות ראשונות וחוויות חדשות. מאחלת לך שתיהני מהן, תלמדי מהן ותתבגרי מהן. בנוסף, שתשכילי לקרב אלייך רק אנשים טובים שרוצים את טובתך ואוהבים אותך אהבה כנה וטהורה. יום הולדת שמח יקרה!


 

ברכה יום הולדת 16 לאחיינית

אחייניתי היקרה, היום את חוגגת 16 שנים! אני מאחלת לך מכל ליבי את כל השמחה והטוב שיש לעולם הזה להציע, שתהני מהחיים, מהחברות ומהשנים היפות שמגיעות עכשיו. תתבגרי, תתעצבי, תלמדי מה נכון לך בכל מיני תחומים ותעשי את הבחירות הכי טובות עבורך ועבור עתידך. שתדעי שאני כאן לצידך תמיד, רוצה בטובתך, את אושרך ושמחתך. אני אוהבת אותך מאוד מיוחדת שאת, שיהיה לך יום הולדת שמח מאוד עם הרבה חוויות טובות עם כל היקרים לך, מזל טוב מדהימה.


ברכה לגיל 16 מאמא לבת

  • זהו היום שחיכית לו 16 שנים, מאחלת לך עוד המון שנים של אושר, שמחה ובריאות.


  • עברת 16 שנים מדהימות, מאחלת לך שכל משאלות ליבך יתגשמו.


  • בגיל 16 כל החיים עוד לפניך, אל תקחי כל דבר ללב, יש עוד הרבה אתגרים בדרך.


  • הפכת מילדה לנערה ואת ניצבת כעת בפני תקופה חדשה ומלאת חוויות.


  • יום הולדת 16 שמח, מאחלת לך את כל הטוב שיש בעולם אח יקר שלי.


  • יום הולדת שמח חברה מהממת שלי! תהני מגיל 16 ותצברי המון חוויות.


  • גיל 16 הוא גיל של התבגרות לצד הנאות ואהבות חדשות, זה הזמן לפרוח.


  • מזל טוב לרגל חגיגות ה-16 שנים! מאחלים בריאות, אושר, אהבה והצלחה גדולה.


  • מזל טוב יקרה, גיל 16 הוא הגיל של הפריחה האמיתית בכל המובנים, אוהבים אותך.


ברכה ליום הולדת 16 לחברה

טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת 16

  • ברכו את חוגג/ת יום ההולדת בהצלחה בשלבים החשובים של סיום לימודי התיכון.

  • אחלו לחוגג/ת שיהנה מהחיים ויצבור חוויות מהנות שמתרחשות בגיל היפה הזה.

  • הסבירו לו שאלו שנים של צמיחה והתבגרות להמשך התהליכים החשובים בחיים.


אתם מוזמנים לשלוח את אחד המשפטים לחברה הכי טובה בפוסט בפייסבוק או באינסטגרם וכמובן לשלב אותם בברכה שלכם. לעוד משפטים יפים וברכות ליום הולדת לחברה לחצו כאן



הברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.

16,495 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page