ברכות לפסח 2024 - כאן תמצאו ברכה לחג פסח שמח
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות לפסח 2024

מחפשים ברכה לפסח 2024? כאן תמצאו איחולים וברכות מיוחדות ומקוריות והמון כרטיסי ברכה, ברכות לפסח בוואטסאפ לשליחה ולהורדה חינם ברוח התקופה, בצל מלחמת חרבות ברזל.

ברכה לפסח - ברכות לפסח - פסח שמח - חג פסח - פסח 2024

תפריט לניווט מהיר:

מצאו בקלות את הברכה שלכם :)


סרטון ברכה לפסח 2024


ברכה לפסח 2024

פסח 2024 הגיע ולכולנו תחושה שההיסטוריה חוזרת על עצמה. אנו, העם היהודי נלחם גם בימים אלו על ביטחונו ועצמאותו. חיילים רבים, מילואימניקים ואנשי כוחות הביטחון פרושים ברחבי המדינה. אנו מקווים שבחג זה נצא לחירות אמיתית ונזכה לימים שקטים יותר. שכל בנינו ובנותינו יחזרו לביתם בשלום, בריאים ושלמים ושכלל האנשים המדהימים השומרים עלינו בחזית ובכל מקום ישובו למשפחותיהם וקרוביהם בהקדם האפשרי. אנו מתפללים כי בקרוב, נוכל לציין את החג בשמחה עם כל הקרובים אלינו יחד בשולחן גדול ושכל אזרחי ישראל יחזרו לחיות בביטחון ובשלווה.






איחולי פסח שמח 2024

על אף שחג פסח זה הוא שונה ומיוחד מכל קודמיו, נאחל לימים רגועים ושקטים, שכל עם ישראל יזכה להיות שוב יחדיו סביב שולחן החג.
בחג זה אנו מפוזרים, לוחמים ולוחמות בקרב ,משפחות הכמהות לחזרת קרוביהם בשלום ועם אחד שמרגיש מעט מפולג. נאחל רק אושר ובריאות במהרה לכולם.
בעת רגעים קשים ומשברים גדולים אנו יודעים להתעלות ולהתאחד לגודל השעה, שנדע יחד לעבור את כלל המכשולים ולהביא לימים טובים טובים יותר.




ברכה לפסח 2024 - ברכה לפסח בוואטסאפ
כרטיס ברכה לפסח 2024

ברכה לפסח ברוח התקופה

חג פסח השנה שונה מהרגיל, פסח 2024 נחגג בצל לחימה, עצב וכאב.  מידי שנה, העם היהודי נזכר במה שעשה לו פרעה, בניסים של ה' וביציאה ממצרים. היום, אנו גם זוכרים את מה שאירע לנו באוקטובר ומתפללים שבחג זה ניגאל ונצא מעבדות לחירות. היום יותר מתמיד, חשוב לזכור את עברנו ולהסתכל אל פני העתיד, להבין את חשיבות צדקת דרכנו בדרישה וברדיפה אחר הרצון לשקט, שלום, ביטחון וצדק העם היהודי. מי ייתן ובחג פסח זה נשמע בשורות טובות בפרט למשפחות החטופים ובכלל לכל עם ישראל.



איחולי פסח שמח ברוח התקופה

מאחל לנו היום יותר מתמיד לצאת מאחדות לחירות, מחושך, ערפל ואי וודאות לאור גדול, ביטחון, סיפוק ואושר, שיהיה לך חג אביב שמח.
בחג פסח זה שיבואו עלינו ימים שקטים יותר, מלאים בשמחה שלמה ואמיתית, אוהבים מכל הלב.
פסח שמח, שכל עם ישראל יזכה להתאחד כמו שצריך ולשבת יחדיו סביב שולחן החג בליל הסדר, שיהיה רק בריאות ואור גדול לך ולבני משפחתך, אוהבים מאוד.
פסח 2024 הגיע ואנו מייחלים לחירות של החטופים שלנו, לחזרת כל החיילים למשפחותיהם לשלום, לסיום מלחמת חרבות ברזל ולחיים שקטים ורגועים במדינה שלנו.

ברכה לפסח ברוח התקופה - ברכה לפסח בוואטסאפ
כרטיס ברכה לפסח ברוח התקופה

ברכה לפסח בצל המלחמה

פסח 2024 וכוחות הביטחון, צה"ל וכלל הגורמים עסוקים מסביב לשעון במלאכת שמירת ביטחונם של אזרחי ישראל במלחמת חרבות ברזל. מאז חודש אוקטובר הארור, אותם אנשים יקרים אלה עושים ימים כלילות ומקריבים מעצמם במטרה שכל אחד ואחת מאיתנו יוכל לזכות לחירות ושקט בכלל הגזרות וגבולות המדינה. אנו מאחלים חג פסח שמח ומייחלים לימים יפים יותר, מלאים בבריאות, רוגע ובעיקר בבשורות טובות לעם המיוחד שלנו. הלוואי שנוכל לחגוג, כבר בקרוב עם כל הסובבים אותנו. שיהיה חג פסח שמח וכשר לכל בית ישראל.



איחולי פסח שמח בצל המלחמה

כמו בני ישראל, שלאחר ארבעים שנה במדבר הגיעו אל ה-"ארץ המובטחת" שנזכה אנו לראות את כל חיילינו והחטופים חוזרים הביתה בשלום וכך יהיה חג שמח באמת.
דווקא בתקופה מאתגרת זו, נהיה חזקים, אופטימיים ונראה את הטוב שבדרך אלינו. חג מצות שמח.
למרות ימים לא פשוטים אלה, אאחל שנזכה לחג שמח מלא בחוויות וברגעים טובים.
פסח 2024 והעם היהודי עדיין נלחם על קיומו, בתקווה שהחג הזה יביא את הניצחון והשקט לכל גבולות המדינה שלנו ולסיום מלחמת חרבות ברזל.

ברכה לפסח בצל המלחמה - ברכה לפסח בוואטסאפ - ברכה לפסח חרבות ברזל
כרטיס ברכה לפסח בצל המלחמה

ברכה לפסח לעובדים

עובדים יקרים ואהובים שלנו! אנו מאחלים לכם חג פסח שמח שיהיה לכולכם! אנחנו מודים לכם מקרב לב על כל העשייה ועבודה שלכם לאורך השנה. מאחלים לכם שתבורכו בכל הטוב שיש בעולם ושתצליחו לחגוג יחד את ליל הסדר עם כל המשפחה. הלוואי שימים אלו יביא עימו בשורות טובות, התפתחות, צמיחה והצלחה רבה בכל. חג פסח מלא באושר ושמחה, ברכה, פרנסה טובה, אושר אמיתי וכל מה שתייחלו לו יתגשם במהרה.



איחולי פסח שמח לעובדים

שיהיה לכם חג פסח שמח וכשר. תנוחו, תבלו, הקדישו זמן למשפחה, לחברים וכל הקרובים לכם.
אנו מודים לכולכם עד עבודה מסביב לשעון ללא פשרות, אין גאים יותר מאיתנו על העובדים שאתם ועל הערך המוסף שאתם נותנים בכל עת.
תודה על תרומתכם הגדולה לחברה, ההצלחה תלויה בכל אחד ואחת מכלל העובדים שאיתנו, שיהיה חג מצות שמח ומהנה.
חג פסח שמח לכל העובדים היקרים שלנו, מאחלים לכם ולמשפחותיכם שיהיה ליל סדר שמח, בשורות טובות והרבה אושר ושמחה בלב.

ברכה לפסח לעובדים - ברכה לפסח בוואטסאפ
כרטיס ברכה לפסח לעובדים

ברכה לפסח ללקוחות

לקוחות יקרים! אנו מאחלים שיהיה חג פסח שמח וכשר, לכם ולמשפחותיכם. שזה יהיה חג מאחד, שמח, מלא בכל האנשים שאתם אוהבים. שימים אלו יביאו עימם הרבה בשורות טובות ואת החירות שכל אחד ואחת מכם מייחלים לה. הלוואי שבקרוב כל אחד יצא ממצרים הפרטית שלו, יעבור את המכשולים והאתגרים שחוסמים אותו ויצא לחירות אמיתית. אנחנו אוהבים, מעריכים ותמיד כאן בשבילכם, תודה לכם על האמון בנו לאורך כל הדרך. אנו נדאג לספק לכם חוויית שירות מצוינת כמו תמיד.


איחולי פסח שמח ללקוחות

ללקוחותינו האהובים והיקרים, מאחלים לכם חג אביב שמח לכם ולמשפחותיכם.
אנו שמחים כל כך שאתם חלק מהמשפחה הגדולה אך הקרובה שלנו, שיהיה לכם פסח שמח וכשר.
שנדע כולנו ימים שקטים ומאושרים ושיהיה חג חירות אמיתי, תודה על בחירתכם בנו כל שנה מחדש.
לקוחות יקרים! חג פסח שמח וכשר לכם ולמשפחותיכם, מאחלים שיהיה לכם ליל סדר שמח ומשפחתי עם האנשים האהובים עליכם!

ברכה לפסח ללקוחות - ברכה לפסח בוואטסאפ
כרטיס ברכה לפסח ללקוחות

ברכות לפסח בוואטסאפ ללקוחות

חג פסח שמח לכולנו, תודה על הנאמנות הגדולה לאורך כל הדרך.
כיף שאתם חלק מאיתנו, נמשיך להחזיר לכם בצורה הטובה ביותר, פסח שמח.
אנו שמחים כל כך שאת חלק מלקוחותינו, יחד כמשפחה נמשיך לצמוח.
שחג אביב זה יביא איתו פריחה ורוחות של שינוי מסביבנו, מודים לכם על הכל ומאחלים פסח שמח.

חג פסח שמח תמונות לפסח - ברכה חג פסח שמח


ברכה לפסח מהמקורות

חג פסח שמח וכשר לכל בית ישראל. בחג פסח מצווה עלינו לספר את סיפור יציאת מצרים, זאת כדי שנדע את כוחו האמיתי של ה', נזכור שבכל דור ודור יהיו מי שירצו להשמידנו והקדוש ברוך הוא תמיד איתנו ויציל אותנו מידם. נאחל לגאולה שלמה ואמיתית במהרה, שנזכה להיות טהורים מחטאים, נוציא את כל החמץ, המעשים הרעים והדברים שמרחיקים את עמנו מגאולה. "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל", אנו מחכים ומצפים לקיומו של משפט זה.


איחולי פסח שמח מהמקורות

"שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא", שיהיה חג מלא באהבה לך ולכל סביבתך.
כמו ארבעת הבנים, שנדע להיות חכמים ולא צודקים, שנדע להסיר כל רע מאיתנו, לא לפחד מהתום ולדעת לשאול תמיד שאלות ולהתפתח.
שבפסח הזה נהיה מאוחדים, בריאים ומאושרים סביב שולחן החג, שנזכה לשיר ולקרוא את ההגדה יחד עם כל אהובינו.

ברכה לפסח מהמקורות
כרטיס ברכה לפסח מהמקורות

ברכה לפסח מהתורה

פסח 2024 והעם היהודי עדיין נלחם נגד שונאיו על עצם קיומו וחירותו.  בהגדה כתוב "בכל דור ודור חייב האדם לראות את עצמו כאילו הוא יצא ממצרים" ועם כל מה שעבר על כל אחד ואחת מאיתנו השנה, כולנו בדרכנו לצאת מהמצרים הפרטית שלנו אל חירות אמיתית. בחג פסח הזה אנו מייחלים לגאולה אמיתית שלנו, שה' יעשה ניסים כפי שעשה במצרים ויגאל את עמו במהרה. ימים שקטים לכל עם ישראל, שבמהרה החטופים יחזרו הביתה לשלום ותתקיים מצוות פדיון שבויים.


איחולי פסח שמח מהתורה

כבר מפרעה במצרים ומשחר ההיסטוריה קמים עלינו לכלותנו, אך אנחנו חזקים יותר מכל אויב ויחד ננצח ונעבור כל מכשול ותקופה רעה.
שידעו כל מבקשי רעתינו שלא יצליחו לכבות את האש שלנו ולא יגברו עלינו, שכל שונאינו יחטפו מכות גדולות יותר ממכות ממצרים.
כמו הדרך הארוכה במדבר במצרים כך דרכינו לא קלה ולא פשוטה, אך חשוב שנדע לצמוח ולגדול ממנה לעתיד מוצלח יותר.

ברכה לפסח מהתורה
כרטיס ברכה לפסח מהתורה

ברכה לפסח לגננת

גננת אהובה שלנו, מאחלים לך חג פסח שמח וכשר. שחג זה יהיה מלא בבשורות טובות, שתצאי אל החירות הפרטית שלך, שבליל הסדר תהיי מוקפת במשפחה ובאנשים האהובים עלייך ביותר. שתזכי לנקות מעלייך את כל החמץ וכל מה שלא נחוץ בחייך ובסביבתך ותשאירי רק דברים שעושים לך טוב וממלאים את ליבך. שחג זה יביא עימו את כל מה שאת מייחלת לו בכל התחומים! אנו כל כך אוהבים אותך, מעריכים את כל העשייה שלך ומודים עלייך, חג שמח!




איחולי פסח שמח לגננת

לגננת היקרה מכולן, רצינו לאחל שיהיה לך חג פסח שמח ושקט, מאחלים מכל ליבנו.
תודה רבה על כל מה שאת עבור ילדינו, נמשיך להזכיר לך כמה מבחינתנו זכינו בך.
תודה לך על מי שאת, לא יכולנו לבקש לעצמנו גננת יותר טובה ממך. מאחלים לך חופשה מהנה ושקטה.
גננת יקרה, חג פסח שמח, מאחלים לך מכל הלב שזה יהיה חג מלא בבשורות טובות, חירות פרטית ואושר עילאי!

ברכה לפסח לגננת
כרטיס ברכה לפסח לגננת

ברכה לפסח לצוות הגן

לצוות הגן המסור והמדהים שלנו! חג פסח שמח וכשר שיהיה לכם, אין מילים לתאר כמה אנחנו מעריכים את כל העובדה שלכם לאורך השנה. אי אפשר להישאר אדישים למסירות והאהבה האינסופית שבהן אתם עוטפים את הילדים שלנו. אנו מאחלים לכם שחג אביב זה יביא עימו פריחה, שגשוג, צמיחה והצלחה בכל התחומים שאתם חפצים בהם. שחג החירות יוציא אתכם ממצרים הפרטית שלכם אל מקום שלו, רגוע, אל המקום המיוחל שאתם רוצים ומקווים להיות בו. אוהבים מאוד, פסח שמח.


איחולי פסח שמח לצוות הגן

אנו מודים לכל אחת ואחת מכן, על דאגה, חום, חיוך ושמחה תמידית, הילדים פשוט מטורפים עליכן.
בין כל הלחץ והבלגן היומיומי רצינו לעצור כולנו ההורים ולוודא שאתן, כלל צוות הגן, זוכות להערכה העצומה שלנו כלפיכם, על אהבה ללא גבולות לילדינו.
אין מאושרים מאיתנו שאתן אלה שאחראיות על גידול וחינוך הילדים שלנו בכל בוקר ובוקר והרבה מעבר לכך, אוהבים ומעריכים מאוד, פסח שמח.

ברכה לפסח לצוות הגן
כרטיס ברכה לפסח לצוות הגן

ברכה לפסח לילדי הגן

ילדים יקרים ואהובים! אני מאחלת לכם חג פסח שמח וכשר לכם ולמשפחות שלכם! אני אוהבת אתכם כל כך ושמחה להיות לכם לגננת וללוות אתכם ברגעים הכי משמעותיים בחייכם. מאחלת לכם שזה יהיה חג שמח, שיהיה ליל סדר משפחתי ומרגש עם היקרים שלכם, שתמצאו את האפיקומן ותזכרו לשאול את הקושיות מול כולם. שתשירו את "אחד מי יודע" בלי להתבלבל. כולי תקווה שחג האביב יביא עימו את הפריחה וההצלחה והשגשוג בכל דבר שתרצו בו מתוקים שלי!



איחולי פסח שמח לילדי הגן

"אביב הגיע, פסח בא" ואיתו גם החופשה. תהנו מכל רגע, שירו את שירי החג, חפשו את האפיקומן וקראו את ההגדה, אוהבות מאוד.
לילדים הכי חמודים בעולם מגיע החג הכי שמח שיש, אספו חוויות בחופשה ותהנו מכל רגע.
לילדי הגן האוהבים שלנו, המון אושר ורגעים משמחים במהלך החג, מחכות כבר לחזרה לאחר החופשה לשמוע חוויות.

ברכה לפסח לילדי הגן
כרטיס ברכה לפסח לילדי הגן

ברכה לפסח למורה

למורה היקרה לנו מכל, חג פסח שמח וכשר לך ולכל בני ביתך! מאחלים לך מכל ליבנו את כל הטוב והאושר שיש בעולם. שחג אביב זה יהיה חג של צמיחה, עשייה, פריחה ושגשוג. הלוואי והחג הזה יביא עימו רק בשורות טובות, אושר, שמחה ואהבה גדולה. מאחלים לך לצאת מהמצרים שלך אל החירות המיוחלת בכל תחום שתרצי. אנחנו אוהבים אותך כל כך ומעריכים את כל העשייה שלך עבורנו תמיד. הדאגה והאכפתיות ששמורים רק לך לנצח בליבנו.


איחולי פסח שמח למורה

למורה הכי טובה שיש, רציתי לאחל לך חג פסח, שתהני עם משפחתך בערב החג.
תודה רבה על מי שאת בשבילי, על כל העזרה ועל כך שאת לא מוותרת לי ולא מוותרת  עליי בשום מצב.
פסח הגיע ויש לנו את האפשרות המצוינת להודות לך. כל ההישגים וההצלחה שלנו לא הייתה קורית בלעדיי היכולות המדהימות שלך כמורה כל כך טובה ואהובה.
למורה שלנו, חג פסח שמח לך ולמשפחתך, את ההשראה שלנו, מלמדת אותנו יום יום להילחם על החירות שלנו והחלומות שלנו!

ברכה לפסח למורה
כרטיס ברכה לפסח למורה

ברכה לפסח לתלמידים

לתלמידים האהובים שלי! חג פסח שמח לכל אחת ואחד מכם, מאחלת לכם שתבינו את ערכו של חג הפסח. שבחג זה, חג החירות, תוציאו את כל החמץ מכם, הרע, המעשים הלא טובים, תתנקו ותתעסקו בעיקר. תהיו בני אדם ואנשים טובים שמפיצים אור סביבם דרך עשייה מבורכת לזולת. שחג זה יביא עימו פריחה, שגשוג והצלחה בכל דבר שתרצו, שתהיו שמחים בחלקכם, תהנו מהרגע ותזכרו תמיד מאיפה באתם וכמה קשה לצאת ממצרים ללא אמונה שלמה בדרכך.



איחולי פסח שמח לתלמידים

לתלמידים הכי טובים שיש, המשיכו לרצות ללמוד, להחכים ולהעשיר את הידע שלכם בכל הזדמנות, עבורי אין סיפוק יותר גדול מלהיות המורה שלכם.
חג פסח הגיע ואיתו גם מריחים את האביב ואת סיום השנה. מאחלים לכם לאגור כוחות בחופשה ותהנו מכל רגע לקראת קו הסיום של שנת הלימודים.
בעת הזו, לקראת סיום השנה, זהו הזמן האידיאלי להסתכל אחורה על כל מה שעברתם ונתתם מעצמכם ולהסתכל קדימה על כל מה שעוד תרצו להשיג.
תלמידים אהובים, חג פסח שמח, שזה יהיה חג חירות פרטי של כל אחד ואחת מכם, מאחלת את כל הטוב שיש!

ברכה לפסח לתלמידים
כרטיס ברכה לפסח לתלמידים

ברכה לפסח להורים

הורים יקרים שלי! חג פסח 2024 שמח וכשר שיהיה לכם. מאחלת לכם מכל ליבי שזה יהיה חג מלא בבשורות טובות, אושר, הצלחה, הגשמה עצמית, פריחה, שגשוג וצמיחה. הלוואי ובקרוב כל אחד יצא לחירות שלו, כל אחד בתחומו ירגיש חופשי, שליו ושמח בחלקו. מאחלת לנו שיהיה ליל סדר שמח ומלא בכל האנשים האהובים עלינו. שהחג הזה יביא איתו הצלחה, עשייה טובה ומבורכת. אני אוהבת אתכם ומעריכה אתכם כל כך ואת כל מה שאתם עושים עבורי תמיד!


איחולי פסח שמח להורים

להורים הכי טובים שיש, תודה על כל מה שאתם עבורי, מאחל חג פסח שמח.
לשני האנשים הכי חשובים לי בעולם, המשיכו להיות המודל לחיקוי המושלם בשבילי.
לא יכולנו לבקש הורים יותר טובים מכם, תמשיכו להיות כמו שאתם, אנחנו גאים להיות הילדים שלכם ואוהבים אתכם הכי שיש.
הורים יקרים! שיהיה לכם חג פסח שמח וכשר, מאחלת לכם את כל הטוב שיש בעולם שזה יהיה חג חירות אמיתי!

ברכה לפסח להורים
כרטיס ברכה לפסח להורים

ברכות לפסח בוואטסאפ להורים

כל אחד אומר שההורים שלו הכי טובים שיש, ההבדל היחידי שאני לא צריך לשקר, אוהב ומאחל חג שמח.
אני יודעת שאני הילדה המועדפת עליכם ואתם ההורים המועדפים עלי, פסח שמח.
אני יודע שזכיתם בי, גם אתם סה"כ אחלה, אוהב מאוד ומאחל לכם פסח שמח.
פסח שמח! תודה על זה שאתם ההורים ולא פחות חשוב החברים הכי טובים שלי.

ברכה תמונות חג פסח שמח - פסח שמח


ברכה לפסח לילדים

ילדים יקרים ואהובים! האביב הגיע אלינו סוף סוף ועימו גם חג הפסח.  הלוואי ויהיו אלו ימים של פריחה, שמחה, הצלחה, הגשמה עצמית ושגשוג. מאחלת לכם שיהיה ליל סדר מדהים בו תספרו את סיפור יציאת מצרים של העם היהודי, תשירו את "אחד מי יודע?" תשאלו את ארבעת הקושיות ותמצאו את האפיקומן. אני מברכת אתכם שתזכו בהרבה אושר ובשורות טובות! חג פסח כשר לכם ולכל המשפחות היקרות שלכם שאני אוהבת אותם כל כך.


איחולי פסח שמח לילדים

רצינו להגיד לכם שאנחנו גאים במי שאתם מאוד, אתם ילדים מדהימים ואנחנו הכי אוהבים אתכם, שיהיה לכם חג שמח ומהנה.
אנחנו כל כך שמחים לראות את תהליך הגדילה שלכם, אתם מתפתחים להיות ילדים מדהימים ואין מאושרים מאיתנו על האנשים שאתם הופכים להיות.
המשיכו להקשיב ללב, לחוכמה ולקול הפנימי שבכם כי הוא מוביל אתכם למקומות מצוינים, אוהבים ותמיד פה בשבילכם לכל דבר.

ברכה לפסח לילדים
כרטיס ברכה לפסח לילדים

ברכה לפסח לחיילים

לחיילים היקרים שלנו, חג פסח שמח! אין מילים שיצליחו לתאר את כל האהבה שלנו אליכם, כל מה שאתם עושים עבורנו אינם מובנים מאליו. כל אחד מכם מקריב כל כך הרבה ועושה זאת בחפץ לב. בזכותכם אנו יכולים לחגוג את חג הפסח ולקיים ליל סדר כהלכתו. אנו מאחלים לכם שחג הפסח יביא עימו בשורות טובות לכל אחד מכם, תודה עליכם, שה' ישמור אתכם בכל גבולות המדינה, שיחזק אתכם בקרב ויגן עליכם. אתם הגיבורים שלנו הממלאים את ליבנו באושר וגאווה.


איחולי פסח שמח לחיילים

מעריצים ומעריכים אתכם על כל מה שאתם עושים בשבילנו יום ולילה, פשוט תודה.
תודה שאתם שם עבורנו בחום, בקור ובכל מצב, זכינו שאתם החיילים היקרים שלנו.
אין עליכם ועל כלל חיילי צה"ל בכל מקום, רצינו להודות מכל ליבנו על מי שאתם, שיהיה לכם חג פסח שמח ושתהיו בריאים ומאושרים.

ברכה לפסח לחיילים
כרטיס ברכה לפסח לחיילים

ברכה לפסח לחברה טובה

חברה יקרה ואהובה שלי! אני מאחלת לך חג פסח שמח וכשר, שזה יהיה חג חירות אמיתי, שתצאי מהמצרים הפרטית שלך, שתזכי לבשורות טובות ומשמחות בכל התחומים בחיים. הלוואי שליל הסדר הזה יהיה משמח ומשפחתי עם כל האנשים האהובים עלייך. אני אוהבת ומעריכה אותך כל כך, אין כמוך, תמיד לצידי ותמיד תומכת ומרימה. מגיע לך שימים אלה יהיו מלאים בפריחה, שמחה, שגשוג והצלחה בכל. שפסח זה יביא איתו את השינוי לטובה בכל התחומים בחיים.


איחולי פסח שמח לחברה טובה

תודה לך אהובה על הלב הגדול והנשמה שאת, מודה לך על כך שאת תמיד שם בשבילי לא משנה מה יקרה ומה אצטרך, שיהיה לך את כל הטוב שבעולם וחג פסח שמח.
אני כל כך שמחה שהכרתי אותך והפכנו להיות קרובות כל כך, את החברה הכי טובה שיכולתי לבקש לעצמי ולא הייתי מחליפה אותך לעולם.
אני בטוחה שאת יודעת מה את עבורי וכמה את חשובה לי ובכל זאת, בזכות פסח יש לי הזדמנות לעצור ולהזכיר לך כמה גדולה האהבה שלי אלייך.

ברכה לפסח לחברה טובה
כרטיס ברכה לפסח לחברה טובה

ברכות לפסח בוואטסאפ לחברה

חג פסח שמח, תמשיכי להיות החברה הכי טובה, היחידה שאני מספרת לה הכל.
לחברה הכי טובה שלי, רציתי לאחל לכבוד הפסח שתמשיכי להיות לצידי בכל משבר ושמחה גדולה שיש לי בחיים, אוהבת מאוד.
שתדעי, בניגוד לכל המתנות שקיבלתי בחיי, אותך אני בחיים לא מחליפה! פסח שמח אהובה.
את החברה הטלפונית שלי במונית הכסף, האיש קשר שלי לצלצל במקרה חירום והראשונה לקבל כל סקופ, אין כמוך בעולם, חג פסח שמח!

חג פסח שמח להורדה - ברכת פסח שמח


ברכה לפסח לאמא

אמא יקרה ואהובה שלי! אני מאחלת לך שיהיה לך חג פסח שמח וכשר. חג החירות הזה, חג האביב, הוא החג בו אאחל לך שתנקי את הכל מעלייך, תתמלאי בדברים המשרים עליך רוגע וימלאו אותך באושר. הלוואי וחג זה יביא עימו שלווה, בשורות טובות, פריחה, צמיחה, שגשוג והצלחה בכל דבר שתרצי. שליל הסדר יעבור בכיף, עם המשפחה האהובה שלנו, שלא נשתעבד כמו עבדים במצרים לניקיונות וסידורים מוגזמים ונצליח להעביר את חג החירות בחופש אמיתי.


איחולי פסח שמח לאמא

אמא יקרה לי יקרה, המשיכי להיות האישה מספר אחת בחיי, אוהב אותך הכי בעולם.
אמא אהובה, שיהיה לך חג פסח שמח, שרק תהני ותזכי לנחת מכל המשפחה היקרה והעצומה שיצרת עם השנים, אנחנו פירות העץ שיצרת וטיפחת כל השנים.
לאמא הלביאה שלנו, אין דרך מספיק טובה במילים לבטא את כמות ההערצה שלנו אלייך, את הכל בשבילנו.

ברכה לפסח לאמא
כרטיס ברכה לפסח לאמא

ברכות לפסח בוואטסאפ לאמא

 אמא יקרה,אל תספרי לאבא אבל את ההורה האהוב עלי, חג פסח שמח.
פסח שמח! למרות שלא קיבלתי שנים דמי כיס בפסח עדיין אני אוהבת אותך הכי שיש.
רציתי לאחל חג שמח, שקט וכיפי. שנהיה יחד כל המשפחה סביב שולחן הפסח ורק נהנה יחד, אוהב אותך מאוד.
לאמא הכי טובה שיש מגיע חג הפסח הכי מהנה שיש, הפעם אעשה כלים בסוף הארוחה.

חג פסח שמח - פסח שמח ברכה


ברכה לפסח לבן זוג

אהובי היקר, אני אוהבת אותך כל כך ושמחה שאתה חוגג השנה את החג איתי. אתה יודע שחג האביב תמיד מסמל עבורי את הפריחה, השגשוג, הצמיחה והאמת, מרגע שנכנסת לחיי כל יום בשנה בשבילי הוא אביב וכמו יום חג. אני מאחלת לך שחג פסח הזה יביא עימו ברכה, הצלחה, פרנסה, אושר והגשמה עצמית. שתיהנה מכל הרגעים המשותפים, שהחירות הפרטית שלך תגיע ותמלא את ליבך בשלווה ואושר. תודה על מי שאתה, תודה על מה שאתה עבורי בכל יום.


איחולי פסח שמח לבן זוג

לחבר הכי טוב שלי, תמשיך להיות העוגן שלי, האוזן הקשבת והאיש שיודע תמיד להגיד את המילה הטובה ברגע הנכון, אוהבת מאוד, חג פסח שמח.
אהוב שלי, רציתי לאחל חג אביב שמח, אתה האיש שהכי מצחיק אותי בעולם ושתמיד יודע להרים אותי שאני למטה, כל רגע איתך הוא אושר גדול, אז תודה!
תודה על הזכות להיות לצידך בכל התקופה הזאת שלנו יחד, אתה מלמד אותי כל יום משהו חדש במסע שלנו, אוהבת.

ברכה לפסח לבן זוג
כרטיס ברכה לפסח לבן זוג

ברכות לפסח בוואטסאפ לבן זוג

לאהוב שלי, שיהיה לנו חג הכי שמח שיש, שנמשיך ליצור עוד רגעי אושר וחוויות משותפות לשנים רבות, חג פסח שמח!
פסח שמח לחבר הכי טוב שלי בארץ שאם במקרה והחלטת לעשות לי הפתעה לחג ולהטיס אותי לחו"ל, אז גם הכי טוב בחו"ל…לא רומזת כלום.
לגיבור שלי, אני יודעת שזו תקופה מורכבת ואילו ימים לא קלים בכלל אז כמה כיף לחגוג איתך את הפסח, תודה על כל מה שאתה בשבילי, אוהבת מאוד.
חג אביב שמח לגבר שלי, תודה על כל רגע שלנו יחד שפשוט אין לו תחליף, אוהבת הכי שאפשר.

פסח שמח להורדה - ברכת חג פסח שמח


ברכה לפסח לאישה

אשתי האהובה, חג פסח שמח שיהיה לך! מאחל לך מכל ליבי את כל האושר והטוב שיש. שחג פסח הזה יביא עימו רק בשורות טובות, הצלחה, הגשמה עצמית, בריאות, חירות פרטית ושכל מה שתרצי יתגשם. מאחל לך שליל הסדר הזה יהיה מוצלח וטוב כמו שאנחנו אוהבים, עם כל היקירים שלנו יחדיו. שיהיה חג אביב שמח, ימים של פריחה, שגשוג, צמיחה והשגת כל המטרות והחלומות שלך. אני אוהב אותך כל כך אישה יקרה שלי ותמיד לצידך.


איחולי פסח שמח לאישה

אהובה שלי, את כל יום עושה אותי איש יותר טוב משהייתי אתמול, תודה על אושר שנמשיך בכל רגע ורגע.
לאחת שלי, חג פסח שמח, שתמיד נאהב, נצחק, נרקוד ורק נהיה יחד, אוהב ומעריץ, חג שמח!
שיהיה לנו פסח שמח יפה שלי, מאחל לנו עוד המון רגעי אושר יחדיו ושלא נפסיק להנות יחד.

ברכה לפסח לאישה
כרטיס ברכה לפסח לאישה

ברכות לפסח בוואטסאפ לאישה

לאהובה שלי, תדעי שגם בחלומות שלי רק את מופיעה בהם, מעריץ אותך ואוהב הכי שיש! פסח שמח.
אני לא צריך דג זהב או ג'יני, מהרגע שהכרתי אותך, אין צורך במשאלות, חג פסח שמח בייבי.
כולם ברחוב שואלים אותי איך אני כזה זוהר, אם הרזיתי או שיניתי משהו בתספורת, אמרתי להם שאני פשוט מאוהב. פסח שמח אהובתי.
לאחת שלי, שנמשיך להיות מאושרים ולחיי עוד שנים רבות של חיים משותפים ואהבה ענקית, פסח שמח.

ברכת חג פסח שמח - חג פסח שמח תמונות


ברכה לפסח לדתיים

חג פסח מצווה עלינו לספר את סיפור יציאת מצרים כדי לזכור מה עבר העם היהודי. אנו צריכים לזכור שתמיד ירצו להשמיד אותנו ותמיד יקומו עלינו בכל דור ודור, זה איננו דבר המשתנה. בחג פסח 2024 נאחל שהשנה נזכה לחירות אמיתית, לגאולה, לביאת המשיח, כמו שאומרים "בניסן עתידין להיגאל". כולנו תקווה אמיתית אל הקדוש ברוך הוא שיגאל אותנו בחג פסח הזה ויוציא אותנו מהעבדות בה אנו נמצאים, רדיפה אחר החומר וכל דבר שייתן לנפש שלנו מרגוע ושלווה אמיתית וכנה.


איחולי פסח שמח לדתיים

חג פסח שמח יקירים, מי ייתן ונדע ימים מאושרים וטובים יותר בלי נדר, אוהבים אתכם מאוד
רציתי לאחל לך חג חירות וגאולה שמח, שהשם ישמור דרכך בכל עת וישמע תפילותייך בכל אשר תלך.
למשפחתי האהובה, אאחל לכם רק אושר ומילוי מצוות, רפואה שלמה ופרנסה טובה, לכו תמיד בדרך הישר.

ברכה לפסח לדתיים
כרטיס ברכה לפסח לדתיים

ברכה לפסח למשפחה

למשפחה האהובה שלי! חג פסח שמח וכשר שיהיה לנו! אני מאחלת לנו שחג האביב הזה יביא עימו פריחה וצמיחה לכל אחד ואחת מאיתנו. שנשגשג, נפרח ונצליח בכל תחום שבו אנו רוצים. הלוואי ונצליח לסלק את כל הטפל והחמץ מאיתנו. נתעסק בעיקר, באהבת חינם וסבלנות לכל אדם באשר הוא. שליל הסדר הזה יהיה משפחתי, שמח ומלא בכל האנשים האהובים והקרובים לנו. תודה עליכם, תודה שזכיתי בכל אחת ואחד מכם, אין כמוכם, אוהבת ומעריכה עד אין סוף.


איחולי פסח שמח למשפחה

למשפחתי היקרה, מאחל לכם חג חירות שמח, שנמשיך להיות אגרוף חזק ומאוחד תמיד, אוהב מאוד.
רציתי לאחל לנו להמשיך להיות המשפחה שאנחנו, מוכשרים, מדהימים, מיוחדים ובעיקר צנועים, אוהבת מאוד.
אין משפחה כמונו בעולם ואני גאה בזה כל כך, תמשיכו להיות אחד לצד השנייה בעתיד בדיוק כמו בעבר ובהווה.
חג פסח שמח וכשר לכולנו, שזה יהיה חג שיביא עימו המון דברים טובים. שכל אחד מאיתנו יצא לחירות הפרטית שלו.

ברכה לפסח למשפחה
כרטיס ברכה לפסח למשפחה

ברכות לפסח בוואטסאפ למשפחה

למשפחה הכי טובה שיש, לא הייתי מחליף אתכם בשום מצב, בעיקר כי זה לא אפשרי, אבל בגדול אתם סבבה, חג פסח שמח!
לחברים הכי טובים שלי, שהתמזל לי כפול כי הם גם המשפחה שלי, אוהב מאוד ומאחל לנו חג פסח הכי שמח שאפשר.
החלום שלי שיהיה כבר המירוץ למיליון או הישרדות משפחות כדי שכולם יראו איזה מיוחדים אנחנו, עד אז נסתפק בליל הסדר יחד, חג שמח.
אומרים שמשפחה לא בוחרים, במקרה שלנו אני מרגישה שאני בוחרת אתכם כל יום מחדש! פסח שמח.

ברכת חג שמח פסח - תמונות פסח שמח


ברכה לפסח לסבא וסבתא

לסבא וסבתא היקרים, חג פסח שמח שיהיה לכם! מאחלת לכם מכל ליבי את כל הטוב והאושר שיש. שהחג הזה שנקרא גם חג החירות, יביא עימו את כל הבשורות הטובות, החופש והחירות בכל המובנים והתחומים. מאחלת שזה יהיה ליל סדר כיפי עם כל הילדים והנכדים, ושבשנה הבאה נחגוג כולנו יחד שוב. אני אוהבת אתכם ומקווה שתקופה זו תביא איתה פריחה וצמיחה תמידית וליבכם יהיה מלא אושר ואהבה תמיד. תודה שאתם שלי, תודה על האהבה האינסופית שלכם, אוהבת כל כך.


איחולי פסח שמח לסבא וסבתא

סבא וסבתא היקרים, אוהבים אתכם מאוד, שיהיה לכם חג פסח שמח.
אם יש שני אנשים בעולם שהם הדבק של המשפחה שלנו הם אתם, סבא וסבתא, תמשיכו להיות צעירים וכיפיים כמו שאתם, אוהבים אתכם מאוד.
לסבא וסבתא האלופים, אתם החברים הכי טובים שלי, תמיד כיף לבוא לזמן איכות משותף שמשכיח לרגע את כל הבעיות, אוהבת הכי בעולם.

ברכה לפסח לסבא וסבתא
כרטיס ברכה לפסח לסבא וסבתא

ברכות לפסח בוואטסאפ לסבא וסבתא

לסבא וסבתא האלופים, תמשיכו להיות כאלה צעירים ומגניבים, מאחלת חג פסח שמח.
סבא וסבתא האוהבים, שתדעו שאתם הרבה יותר טובים מאמא ואבא, מאחלת פסח שמח.
לא יכולתי לבקש סבא וסבתא יותר טובים ממכם, תודה על כל מה שאתם עושים בשבילי! חג מצות שמח.
לזוג שאני רק יכול לקנא בו להודות שהוא המודל לחיקוי שלי, סבא וסבתא שלי, רציתי לאחל חג אביב שמח.

חג פסח שמח - פסח שמח תמונה


עוד איחולים ומשפטים לפסח 2024

פסח 2024, בתקווה שזה יהיה חג שיביא את החירות לכל החטופים שלנו!

פסח שמח וכשר לך ולכל המשפחה, שזה יהיה חג שיביא עימו בשורות טובות!

חג פסח שמח וכשר, שיהיה ליל סדר מדהים עם כל המשפחה האהובה שלכם!

פסח שמח, שזה יהיה חג שיביא עימו את החירות האמיתית לכל עם ישראל!

פסח 2024, מייחלים לחג חירות אמיתי ופדיון כל החטופים בקרוב מאוד!


חג פסח שמח לכל בית ישראל, שנזכה להיגאל במהרה ולירושלים הבנויה!

יציאת מצרים תמונות - חג פסח שמח יציאת מצרים - יציאת מצרים תמונה


חג פסח שמח וכשר לכל החיילים היקרים שלנו ששומרים עלינו בכל הגבולות!

חג פסח שמח ומבורך, חג של פריחה, שמחה, שגשוג וצמיחה בכל תחום!

פסח 2024, חג שיביא עימו את הגאולה לכל בית ישראל במהרה בימינו!

חג פסח שמח לכולם, שהחירות האמיתית והכנה תמלא את ליבנו במהרה!

בפסח זה נאחל לסיום מלחמת חרבות ברזל ולהשבת כל החטופים לביתם!


חג פסח שמח תמונות להורדה - פסח שמח תמונות


המשפטים והברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מיוחדות, מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.

108,374 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page