ברכות לפורים 2024 - כאן תמצאו ברכה לפורים למשלוח מנות
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות לפורים 2024

מחפשים ברכה לפורים 2024? כאן תמצאו איחולים וברכות מיוחדות ומקוריות, ברכה למשלוח מנות ומשפטים לחג פורים שמח.

ברכה לפורים - ברכות לפורים - פורים שמח - חג פורים - פורים 2024

תפריט לניווט מהיר:

מצאו בקלות את הברכה שלכם :)



ברכה לפורים 2024

חג פורים שמח! בחודש אדר זו מצווה להיות שמחים ולהרבות בשמחה, הלוואי והחודש והחג הזה יביאו עימם בשורות טובות, שקט במדינה וחזרה מהירה לשגרה. שהפור יתהפך לטובתנו, וכל השונאים שלנו יושמדו כמו המן הרשע. שנזכה במשלוח מנות שאנו מייחלים לו, לא מתוקים או חטיפים, אלא נתינה ואהבה מהסובבים אותנו וכל מי שמקיף אותנו. הלוואי שנזכה לחגוג בשנה הבאה את החג הכי צבעוני עם אהבת חינם ושמחה אמיתית בלב.



ברכה לפורים למשלוח מנות

פורים 2024 שונה מכל חג שעבר עלינו, אמנם זהו חג שמח ומיוחד, אבל אנו יודעים שיש קושי מאוד גדול לשמוח ולחגוג, ולשים תחפושת כשהמלחמה עדיין מתרחשת. נאחל שבחג הזה, הפור יתהפך לטובתנו, שאנו נצא המנצחים ועם ידינו על העליונה, שכל מי שרוצה להשמיד אותנו, סופו יהיה כמו המן הרשע. הלוואי ובחג הבא לא נצטרך להתחפש לחיילים או שוטרים, אלא סתם לכל מיני דמויות בדיוניות. מאחל לך מכל הלב, שהחג הזה תרבי בשמחה. ותזכי בהגשמת כל משאלות ליבך ושכל מה שתרצי יתממש!




פורים שמח - ברכה למשלוח מנות





ברכה לפורים מהמקורות

חג פורים נחגג בחודש אדר, וכפי שנאמר בתורה, החג הזה מביא עמו הרבה שמחה, "מי שנכנס אדר, מרבין בשמחה". ועלינו, על העם היהודי, להיות חזקים ולהאמין באמונה שלמה שה' איתנו, כפי שהיה תמיד, והוא יהפוך את הפור לטובתנו, ישמיד את שונאינו ויביא להצלחתנו. הלוואי ובשנה הבאה נחגוג בשגרה רגילה ובטוחה, ללא מלחמה. שיהיה חג פורים שמח ומלא בבשורות טובות.



ברכה למשלוח מנות מהמקורות

כמו שדוד אמר ליהונתן "נעמת לי מאוד", שתדע שמכל מלמדי השכלתי וממך אף יותר, מאחל לך ימים שמחים ומאושרים ותמלא חגך באהבה ותרבה בשמחות, חג פורים שמח, נעים ושקט לכולנו.


ברכה למשלוח מנות - חג פורים שמח - ברכה לפורים

ברכה לפורים לחיילים

לחיילים היקרים שלנו, חג פורים שמח שיהיה לכם. אנו מאחלים לכם מכל הלב את כל הטוב שיש בעולם, אתם לימדתם אותנו מי אלו גיבורי העל האמיתיים שאנו צריכים להתחפש אליהם בחג הזה. אתם ההשראה שלנו, המודל לחיקוי והגיבורים הכי גדולים שיכולנו לבקש. הלוואי והחג הזה יביא עמו הרבה בשורות טובות, שמחה ואושר ושכולכם תחזרו לשלום במהרה למשפחותיכם היקרות. פורים שמח!



ברכה למשלוח מנות לחיילים

פורים שמח לך ולכל חיילי צה"ל השומרים עלינו בכל מקום, הכנו לכם משלוח מתוק שכל כך מגיע לכם על כך שאתם המגן שלנו. תודה לך ולכל חיילינו הגיבורים והגיבורות בגבולות ישראל. תודה מכל הלב, מאחלים לכם את כל הטוב שבעולם, צאו בשלום וחזרו בשלום!




ברכה חג פורים שמח - ברכה למשלוח מנות

ברכה לפורים למחנכת

למחנכת האהובה שלנו, חג פורים שמח ומלא באור שיהיה לך! אנחנו כל כך אוהבים ומעריכים אותך, את המודל לחיקוי עבור כל אחד ואחת מאיתנו. מאחלים מכל ליבנו שהחג הזה יהיה חג שתרבי בשמחה, שכל הבשורות הטובות שאת מייחלת אליהן יתגשמו במהרה. הלוואי שתמיד תדעי שאין כמוך, המחנכת הכי טובה שיכולנו לבקש, תודה לך על כל מה שאת עושה להצלחתנו, חג שמח!


ברכה למשלוח מנות למחנכת

חג פורים שמח ותודה לך מחנכת אהובה על כך שאת תמיד מאמינה בנו ויודעת להיות שם בשבילנו בכל רגע נתון. בפורים זה בדיוק הזמן להעניק לך בחזרה על ההשקעה, ההקשבה והמסירות האינסופית. אנו מאחלים לך מכל הלב נחת, שמחה ובריאות, אוהבים אותך ומעריכים אותך מאוד, את פשוט מחנכת נדירה!


ברכה לפורים למשלוח מנות

ברכה לפורים למורה

למורה היקרה שלנו! פורים שמח שיהיה לך, מאחלים לך שהחג הזה יהיה חג שימלא את הלב באור. הלוואי וכל מה שאת מייחלת יתגשם במהרה ושהחג הזה יהפוך את הפור לטובה בכל תחום שתרצי. אנו מעניקים לך משלוח מנות זה מכל ליבנו, בתקווה שהוא יעשה לך מתוק בלב. אינך יודעת כמה הערכה והערצה אנו רוכשים לך, אין כמוך, אוהבים אותך מאוד!



ברכה למשלוח מנות למורה

למורה הכי מדהימה בעולם, את מודל לחיקוי והמורה הכי טובה שיכולתי לבקש, מודה לך על כל ההשקעה הגדולה, את זן נדיר אין מורות רבות כמוך. בפורים זוהי הזדמנות עבורי להגיד לך תודה ולתת בחזרה. מאחלת לך את כל הטוב שיש, חג פורים שמח!


משנכנס אדר מרבין בשמחה

ברכה לפורים לגננת

גננת אהובה שלנו, חג פורים שמח ומבדח שיהיה לך! כפי שאומר המשפט ״מי שנכנס אדר מרבין בשמחה״, נאחל לך שהחודש הזה יגיעו אלייך כל הסיבות שבעולם לשמוח מעומק הלב. בהזדמנות זו נודה לך על כל מה שאת עושה עבורנו. את עוטפת אותנו בהרבה אהבה, תמיכה, תמיד מקשיבה ומכילה. שום דבר שאת עושה אינו נלקח כמובן מאליו. תודה לך גננת יקרה שלנו, זכינו.



ברכה למשלוח מנות לגננת

תודה על אהבה ללא גבולות, על כך שאין לך תחליף ואת הגננת הטובה ביותר שיכולנו לבקש לילדינו וגם לנו ההורים, תמיד דואגת לכולם בחמלה וחיוך גדול. אנחנו תמיד שקטים שילדינו באחריותך. מאחלים לך מכל הלב חג פורים שמח.



היש צוהלת ושמחה כמוני מסכה

ברכה לפורים לילדי הגן

ילדים יקרים, החג שאתם הכי אוהבים אלינו הגיע, חג פורים! נאחל לכם שזה יהיה חג צבעוני, מלא באוזני המן ומשלוחי מנות ענקיים עם כל החטיפים והמתוקים שאתם אוהבים! הלוואי בחג הזה, נרבה בשמחה, נזכה לראות את הפור מתהפך לטובתנו, שעם ישראל ינצח את כל אויביו, ושנוכל לחגוג בשנה הבאה בשגרה רגילה ושקטה. זכרו, חג פורים נועד כדי שליום אחד, נוכל להיות כל מה שאנו חולמים ורוצים להיות.


ברכה למשלוח מנות לילד בגן

שתמשיך להיות חבר כל כך קרוב אליי, כיף לי מאוד שהכרתי אותך. שתמיד נשחק, נשתולל, נצחק ונהנה יחד ברחבי הגן. מאחל לך ימים שמחים ומהנים ושתישאר כמו שאתה כי אין עליך, חג פורים שמח, ממני חברך הטוב.


מסכות רעשנים שירים וריקודים

ברכה לפורים לצוות הגן

לצוות הגן היקר והמסור שלנו, כמה שאנו אוהבים ומעריכים אתכם. זכינו בכם, בטוב לב שלכם, בהכלה ובאהבה הענקית לילדנו. אנו מאחלים שיהיה לכם חג פורים שמח ומלא בבשורות טובות. שתדעו רק שמחות וסיבות רבות לחייך ולהודות על הקיים. שבכל סיטואציה שתהיו בה, הפור תמיד יתהפך לטובתכם ותצאו עם ידכם על העליונה. אנו מעניקים לכם משלוח מנות זה כהודיה על כל הנתינה שלכם לאורך השנה.




ברכה למשלוח מנות לצוות הגן

רצינו להודות לצוות הגן המוצלח ביותר, תודה על נתינה ומסירות בלי סוף ועל שנה מדהימה שלא נשכח לעולם, בהחלט זכינו כל בוקר שאתן אלה שמטפלות בילדינו. שתהיה המשך שנה מצמיחה ומהנה, אוהבים ומעריכים, שיהיה חג פורים שמח.


ברכה לפורים - ברכה למשלוח מנות - פורים שמח

ברכה לפורים לחברה בעבודה

לחברתי היקרה, חג פורים 2024 הגיע אלינו, מאחלת לך שזה יהיה חג מדהים, מלא בשמחות, אושר, הצלחה והגשמה עצמית. שתהנו מכל רגע ורגע, שתמיד כל מה שתרצי יתגשם, שהפור יתהפך לטובתך תמיד. הלוואי שבחג הזה תקבלי את כל מה שאת מייחלת לו, שזה יהיה חודש שתשמחי בו. ברמה האישית, אני מקווה שתישארי האדם המיוחד שאת, אין כמוך. אוהבת אותך מאוד ומאחלת לך חג שמח מעומק הלב.


ברכה למשלוח מנות לחברה בעבודה

אני לא צריכה את פורים כדי להגיד לך כמה את חשובה לי ובכל זאת יחד עם משלוח המנות, יש לי הזדמנות לעצור ולהודות. תודה על כך שאת בחיי וחברה טובה כל כך. שנמשיך להיות כך עוד המון שנים, אני אוהבת אותך הכי שיש, חג שמח.


ברכה לפורים - ברכה למשלוח מנות

ברכה לפורים לגמד והענק

לענק היקר שלי, שיהיה לך חג פורים שמח! הכנתי עבורך משלוח מנות טעים ומתוק, כזה שיחמם לך את הלב, כמו שאתה מחמם לכולנו. אתה באמת ענק, אדם כל כך טוב ואהוב על כולם, זכיתי להיות הגמד שלך ולשמח אותך בשבוע החולף עם הרבה הפתעות מתוקות. אני מאחל לך שיהיה לך חג מדהים, מלא בבשורות טובות, בשמחה והדברים תמיד יסתדרו לטובתך.



ברכה למשלוח מנות לגמד והענק

המשלוח הכי מוצלח לענק הכי מוצלח, שיהיה לך חג בלתי נשכח, מלא בהפתעות כיפיות נוספות. מקווה שאצליח לחדש ולגוון כל יום מחדש ושתהנה מכל הפינוקים שעוד יבואו בהמשך,  ממני הגמד הסודי שלך, שיהיה חג פורים שמח.


חג פורים שמח ברכה

ברכה לפורים לעובדים

עובדים יקרים, פורים 2024 הגיע אלינו, החג הכי צבעוני באחת השנים הכי קשות שידענו כמדינה ועם. אנו מאחלים שזה יהיה חג שהפור בו יתהפך, שנצא מחוזקים, שנתגבר על כל אויבנו. שהחג הזה נבין שגיבורי העל האמיתיים שאנו צריכים להתחפש אליהם, הם כולנו. החיילים, המילואימניקים, אנשי כוחות הביטחון וכולנו, כל אחד ואחת מאיתנו שעושה ולו במעט כדי לתרום משהו למאמץ הלאומי. הלוואי ושנה הבאה נחגוג בשגרה שקטה.



ברכה למשלוח מנות לעובדים

מודים לך על השקעה אין סופית בכל רגע נתון במשרד ועל עבודה קשה בימים לא פשוטים אלו, תמשיך להיות עובד מסור ואהוב על כולם שנכון לעזור בכל בקשה ולפתור כל בעיה שעולה בפניך בדרך. אין ספק שאנו שמחים שאתה חלק מאיתנו ומאחלים עוד שנים רבות של עשייה משותפת, שיהיה לך חג פורים שמח.


חג פורים מנוקד

ברכה לפורים ללקוחות

לקוחות יקרים, פורים 2024 הגיע אלינו והתחושות העולות בנו חצויות. כך זה עם העם שלנו והמדינה שלנו, השמחה והעצב הולכים זה לצד זה, ולנצח נילחם על קיימנו. היום, יותר מתמיד אנחנו רוצים לאחל שחג פורים הזה יביא עימו שמחה, בשורות טובות ושהפור יתהפך לטובתנו. שננצח את כל אויבנו, ונזכה לחגוג בשנה הבאה תוך שגרה שקטה ורגועה ובשלווה בכל חלקי המדינה.



ברכה למשלוח מנות ללקוחות

תודה על נאמנותכם לאורך כל הדרך, שמחים להיות לצידכם בכל הרגעים החשובים ולמה שעוד יגיע, מאושרים שאתם חלק מהמשפחה שלנו ומאחלים המשך עשייה משותפת בכל ההצלחות והאתגרים שיהיו לפנינו בעתיד, חג פורים שמח.


פורים שמח באנגלית

ברכה לפורים מהתורה

בחג פורים המצווה שלנו היא לשמוח, כפי שכתוב במגילת אסתר: "החודש אשר נהפך להם מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב, לעשות אותם ימי משתה ושמחה ומשלוח מנות איש לרעהו ומתנות לאביונים". כולנו תקווה שבחודש אדר הזה, גם אנחנו נשמח, הפור יתהפך לטובתנו ונחגוג את סיום המלחמה, את ניצחון המדינה והעם שלנו. בכל דור ודור קמים עלינו להשמידנו, וחג פורים, הוא רק עוד חג שמזכיר שבסוף הכל מסתדר לטובתנו.


ברכה למשלוח מנות מהתורה

משנכנס אדר הרבה בשמחתך! חג פורים שמח ומבדח לך ולבני ביתך ולכל עם ישראל היקר. מאחלים רק בריאות, נחת ואושר. העבר שלנו מלא ברשעים כמו אמן שעומדים עלינו לכלותינו, אבל גם היום אנו חזקים יחדיו, שנדע רק ימים מאוחדים ויפים יותר.


שושנת יעקב צהלה ושמחה

ברכה לפורים לרב

לרב היקר שלי, כולי תפילה שבחודש הזה נזכה לראות ניסים ונפלאות לטובת עם ישראל. שחג פורים וחודש אדר יהיו בסימן הפיכת הפור, כמו שהיה בימי מרדכי היהודי. הלוואי שבימים הקרובים נזכה לשמוח, שמחה אמיתית כזו, מהלב, על כל הטוב והאושר שה' ישלח לנו במהרה. נרבה בתפילות, נתחזק מהמילים שלך, בתקווה שבקרוב מאוד, עוד בזמן החג הזה, נשמח מכל הלב על הטוב שיבוא עלינו.


ברכה למשלוח מנות לרב

משלוח מבורך לרב הכי מוצלח, תודה על עצה טובה ואוזן קשבת. תודה על מה שאתה עבורי.  החכמתי רבות מול משנותיך, מאחל לך רק אושר,נחת, בריאות ואריכות ימים, שיהיה לך ולמשפחתך ימים מלאים באור ואהבה, מאחל לך חג פורים שמח.


ברכה לפורים מהמקורות - ברכה לפורים מהתורה

ברכה לפורים להורים

הורים אהובים! שיהיה לכם חג פורים שמח! מי ייתן והחג הזה יביא עימו את כל הברכה שאתם רוצים, שהמדינה שלנו תדע שקט וימים יפים יותר. שלחג הזה יהיה את הכוח להפוך את כל מה שקורה לטובתנו, שכל שונאנו יושמדו, והמדינה שלנו תישאר איתנה וחזקה. שתזכו תמיד להיות בצד המעניק והנותן, לפזר משלוחי מנות וצדקה בכל הימים וללא הגבלה לחג בלבד.


ברכה למשלוח מנות להורים

משלוח צנוע להורים הכי יקרים בעולם, תמשיכו להיות כמו שאתם, ההורים הכי טובים שיש ומודל לחיקוי כהורים וחברים. אין לכם שום תחליף וטוב שכך. גאים מאוד להיות הילדים שלכם וכמובן אוהבים הכי שיש, מאחלים לכם שיהיה חג פורים שמח.


ברכה לפורים - חג פורים שמח - ברכה למשלוח מנות לפורים

ברכה לפורים לילד

החג הכי צבעוני הגיע אלינו! שיהיה חג פורים שמח ומבדח, כזה שעושה טוב על הלב. בחג פורים אתה יכול להיות כל מי שתרצה, להתחפש לגיבור על, כבאי, שוטר או חייל. ליום אחד אתה בוחר לשים מסכה ולהיכנס לדמות שאתה רוצה, אולי זה יהיה חלום שיתגשם בעתיד, אולי סתם רגע של שטות, להפוך להיות משהו שאי אפשר. לא משנה מה תבחר, בשנה הבאה אפשר לבחור בתחפושת אחר וצבעונית לא פחות!


ברכה למשלוח מנות לילד

המשך להיות מי שאתה, פיקח, מצחיק ואהוב על כולם. גאים בך ומאחלים לך כל מה שתבקש לעצמך ואפילו קצת יותר. שתדע שבשבילך רק השמיים הם הגבול וגם אותם אפשר לעבור, אנחנו אוהבים אותך, שיהיה חג פורים שמח.



ברכה לפורים לילדה

חג פורים שמח שיהיה לך! בחג הזה את יכולה להיות כל מה שתרצי, אם זה רופאה, אחות, חיילת, כבאית, אסטרונאוטית או ברבי. ליום אחד בשנה את בוחרת את הדמות שאליה את נכנסת. תזכרי שאני כאן לצידך, מלווה אותך תמיד ומייחלת שתחייכי כל יום ותשמחי ושתדעי בליבך שאת יכולה לכבוש את העולם ולהיות כל מה שתרצי, כי עבורך הכל אפשרי. חג שמח ילדה אהובה שלי!


ברכה למשלוח מנות לילדה

יחד עם המשלוח המתוק נאחל לך את כל הטוב שלעולם הזה יש להציע, אל תשתני אף פעם, הישארי חייכנית, אדיבה, רגישה וטובת לב כי זה מה שמייחד אותך והופך אותך לאחת ויחידה. אוהבים אותך בכל ליבנו, חג פורים שמח ובלתי נשכח.


ילדה עם רעשן תמונה

ברכה לפורים לחברה טובה

חברה אהובה שלי, חג פורים הגיע וזה הזמן להעניק לך משלוח מנות ענקי מהלב שלי, עם הרבה מתוק וכל הדברים האהובים לך. אני מאחלת לך שהחג הזה יהיה חג שיביא עימו את כל הדברים שאת מייחלת להם. את בן אדם כל כך מדהים ומיוחד, ומגיע לך שהפור יתהפך לטובתך בכל סיטואציה בה את נמצאת. פורים שמח יקרה שלי, אוהבת אותך מאוד!



ברכה למשלוח מנות לחברה טובה

רציתי להודות לך על מי שאת! את החברה הכי טובה שיכולתי לבקש לעצמי, אשת עצה וסוד, תמיד עם חיוך ומילה טובה. אני יודעת שתמיד תהיי שם בשבילי וזה אף פעם לא מובן מאליו, שתדעי תמיד שהכל הדדי כמובן, שיהיה לך חג פורים שמח.


פורים שמח תמונה

ברכה מצחיקה לפורים

חג פורים הגיע והיום אתה יכול להיות כל מה שתבחר, אולי מישהו שמגיע בזמן למקומות, וכך יום אחד לא תאחר. או מישהו שאומר את המילה הנכונה בסיטואציה, כי אתה קצת חסר טאקט. ואולי, במקרה שלך, התחפושת תטמע היטב ותטיב עימך ועם ההרגל הטוב שאתה צריך לפתח. אבל, גם אם לא, אנחנו אוהבים אותך בדיוק כמו שאתה, בלי תחפושות ובלי שינויים, רק תביא משלוח מנות טעים!


ברכה מצחיקה למשלוח מנות

כמו בכל מערכת יחסים יש עליות וירידות, לפעמים צוחקים ולפעמים יש מכות, אבל גם שלפעמים אין לי אלייך כוח, אותך בחג אני לא יכולה לשכוח, מאחלת לנו עוד המון רגעים טובים וגם שנדע להרים שהשני על הפנים, שיהיה לך חג פורים שמח!


ברכה לפורים - איחולים לפורים

ברכה לראש השנה מרגשת

בחג פורים, יום אחד, את מניחה את בגדי המלאכית שלך ובוחרת לך תחפושת. פעם בא לך להיות נערת פרחים ושנה אחרת נהגת מרוצים. גם ככה קשה להיות מלאכית כל ימות השנה, תמיד את עבור כולם, מעניקה ונותנת אהבה לכל דורש, מילה טובה ונחמה. ובפורים את לרגע נחה, לוקחת נשימה, שמה תחפושת, כזו שלא דורשת ממך יותר מידי, אלא רק להתעטף בצבעוניות כי את עם לבן כל השנה.



משפטים לפורים למשלוח מנות

חברה אהובה שלי, חג פורים שמח! מאחלת לך מכל ליבי שהחג הזה יביא עימו את כל מה שאת מייחלת לו!

לענק היקר שלי! אני רוצה להמתיק לך את החג עם משלוח מנות שיחמם לך את הלב וימלא את הבטן בדברים טובים!

פורים שמח לך! מאחלת לך מכל הלב שהחג הזה תרבה בשמחה ותזכור תמיד שהפור כל הזמן יתהפך לטובתך בכל דבר!

פורים 2024 שמח ומבדח שיהיה לך! הלוואי והחג הזה תחייכי ותשמחי ותיהני ממנו! מצרפת לך משלוח מנות טעים ומתוק!

חיילים אהובים, פורים שמח שיהיה לכם! מודים לכם על ההגנה שלכם והביטחון שאתם מעניקים לנו, אנחנו אוהבים אתכם מאוד!


לגננת היקרה שלנו, פורים 2024 שמח שיהיה לך! אנו אוהבים ומעריכים אותך ואת כל העשייה שלך עבורנו, אין כמוך!

מורה אהובה, פורים 2024 איננו פשוט עבורנו, אבל את לימדת אותנו שצומחים מכל קושי, הלוואי ובחג הזה יתהפך הפור לטובה.

מחנכת יקרה, חג פורים שמח שיהיה לך, מודים לך על ההכוונה, הרצון הטוב, ההקשבה והנתינה האינסופית שלך. אוהבים מאוד!

פורים 2024 שמח ומבדח! שה יהיה חג מלא במתוק, דברים טובים, שמחה ואושר. מאחלים לכם את כל הטוב שיש!

הורים אהובים! חג פורים שמח שיהיה לכולנו, מי ייתן והחג הזה יביא עימו הרבה בשורות טובות, שקט, שמחה וביטחון במדינה!

בפורים הזה נאחל שהפור יתהפך רק לטובתנו, ושנצעד בגאווה כמו מרדכי היהודי, וששונאינו ימצאו את סופם כמו המן הרשע.

משלוח מנות זה, הוא הזדמנות להביע את הערכתי ואהבתי, אין אנשים כמוך, עם לב ענק ונתינה רבה. שיהיה חג פורים שמח!

חג פורים 2024 הגיע, וזה הזמן לפנק אותך במשלוח מנות מלא במתוק בדיוק כמוך, אדם שממתיק את הימים של הסובבים אותו.

סוף סוף הגיע חג פורים, וזו הזדמנות מוצדקת להעניק לך משלוח מנות ענקי שכולל את כל החטיפים והמתוקים שאתה אוהב!

לאמא האהובה שלי, מאחלת לך חג פורים שמח, מי ייתן והחג הזה יהיה מתוק בדיוק כמו המשלוח מנות הזה!

פורים באנגלית

עוד משפטים למשלוח מנות לפורים

חג פורים שמח לך ולכל המשפחה! שתדעו הרבה שמחות, אושר והצלחה בהכל!
פורים 2024 שמח, שזה יהיה חג שיביא עימו מלא דברים טובים, שמחים וגם מתוקים!
מאחלים לך חג פורים שמח, עם משלוח מנות שימלא את הלב שלך בהרבה מתוק.
משנכנס אדר מרבין בשמחה! שזה יהיה חג פורים שמח ומלא בבשורות טובות.
פורים 2024 מביא עימו משאלה שהפור יתהפך לטובתינו והמלחמה הזו תיגמר.
שחג פורים יהיה לטובתך השנה, ותקבל משלוח מנות עם כל הדברים הכי טעימים.
חג פורים הוא עוד סיבה מוצדקת לקנות מתוקים ולדחות את הדיאטה בכמה ימים.
חג פורים הוא היום היחיד שכולם דופקים איחור אופנתי לבית הספר באישור המורה.


רעיונות לתחפושות לפורים 2024



המשפטים והברכות לפורים נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מיוחדות, מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.

29,836 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page