ברכה לפורים לגננת - כאן תמצאו ברכה מושלמת לגננת לחג פורים
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכה לפורים לגננת

מחפשים ברכה לפורים לגננת? כאן תמצאו ברכה לגננת לפורים למשלוח מנות, איחולים ומשפטים יפים לחג.

ברכה לפורים לגננת - ברכה לגננת לפורים

ברכה לפורים לגננת

לגננת מיוחדת שכמותך מגיעים המילים הכי חמודות וטובות שיש. רצינו להודות לך על שנה מדהימה ותקופה עוצמתית שהיא המון ובעיקר בזכותך. הרגישות, החמלה והאהבה הגדולה שאת מעניקה לילדים היא פשוט דבר מרגש. אנחנו שמחים שקיבלנו אותך בתחילת הדרך והיום כבר אפשר להגיד שיצרת משפחה אחת מלוכדת וגדולה בגן. היכולת שלך לראות כל ילד וילד בנפרד בלי שאף אחד ירגיש מקופח זה דבר שלא מובן מאליו מבחינתנו. מאחלים לך המון שמחה, אושר ושיהיה חג פורים שמח ומהנה.



ברכה לגננת לפורים מילדי הגן וההורים

לגננת הכי טובה בעולם, אין לנו בכלל ספק שזכינו במישהי שאין לה תחליף. כבר מהיום הראשון בגן היה ניתן לראות כמה הילדים מחוברים אליך. הקסם שלך, הפשטות והצניעות שבך והדרך שאת ניגשת אליהם פשוט מעוררת הערצה. בשבילנו ההורים את פשוט מתנה אחת גדולה. השקט שיש לנו ביום יום בכך שהאוצר הכי יקר שלנו נמצא בידיים הטובות ביותר פשוט אומר הכל. אנחנו מודים לך על כל הטוב לב שלך ועל מה שאת עבורנו, שתהיה לך ולנו המשך שנה מדהימה יחדיו וחג פורים שמח.


ברכה לגננת לפורים - ברכה לפורים לגננת

ברכה לפורים לגננת משקיעה

להודות ולהגיד לך שאת גננת מדהימה זה בהחלט יהיה בלשון המעטה, מגיע לך את הקרדיט והמילים הכי חמות שאפשר לברך על העבודה המרגשת שלך עם הילדים שלנו. תמיד משקיעה, תמיד רוצה לקדם ולדאוג לכל דבר שהם צריכים. חשוב לנו שתדעי שכולנו רואים זאת בכל רגע נתון. כיף לדעת שהם מגיעים כל בוקר אל הגן שמחים ומאושרים להתחיל עוד יום מהנה ביותר לצידך. נותר לנו רק לבקש שתמשיכי בדיוק כך והשנה הזאת פשוט לא תיגמר. מאחלים לך מכל הלב והנשמה חג פורים שמח ומהנה.



ברכה מרגשת לפורים לגננת

הנה עוד חג הגיע וכמו בכל אירוע בגן אפשר לראות כמה הילדים מאושרים וטוב להם במקום הזה. למרות הגיל הצעיר אין ספק שאת גננת מיוחדת שיודעת לדבר בגובה העיניים של הילדים ומתייחסת אליהם בצורה הכי בוגרת ומדהימה שיש. זוהי זכות גדולה לדעת שאת נמצאת שם בשלב כה חשוב בעיצוב דמותם של ילדינו. גם הם יודעים להעריך את כל מה שאת נותנת להם ואנחנו יודעים זאת כי הם לא מפסיקים לדבר עלייך. תמשיכי לתת מעצמך ככה, אנחנו אוהבים ומאחלים חג פורים שמח.


ברכה לגננת לפורים - ברכה לפורים לגננת - ברכה למשלוח מנות לפורים לגננת

ברכות למשלוח מנות לגננת לפורים

לגננת הכי מושלמת מגיע משלוח המנות הכי מתוק שיש, רצינו להודות לך על נתינה, מסירות ואהבה ללא גבולות ובכל מחיר, מאחלים לך את כל הטוב שיש.

את גננת מדהימה ויש לנו הזכות לעבור איתך את השנה ולהמשיך יחד בחיוך גדול, מודים על הדרך שלך עם ילדינו לכן רצינו לפנק עם משלוח מנות כיפי, פורים שמח.

אין לך מושג כמה אנחנו מעריכים את העבודה הקשה שלך כגננת, חג פורים הוא זמן לעצור, לשים לב להשקעה שלך ורק להוקיר תודה על כל מה שאת נותנת, חג שמח.

תודה על אהבה גדולה, חיבוק ברגעים חשובים, חיוך וצחוק שקשה ושאת תמיד נמצאת שם בשביל הילדים ובשבילנו, מקווים שתיהני ממשלוח המנות, חג פורים שמח.

תודה על כך שאת עושה את תפקידך כל יום מחדש על הצד הטוב ביותר, לא חשוב מה קורה מסביב, האור שאת מפיצה בילדים מאוד מדהים, חג פורים שמח גננת יקרה.


חג פורים שמח לגננת


משפטים ואיחולים לגננת לפורים

לגננת הכי טובה בעולם, תודה על האישה שאת, מאחל לך חג שמח ושקט.
המשיכי להיות גננת מדהימה כמו שאת, תודה על כל ההשקעה, את מדהימה!
רצינו לאחל לך חג פורים שמח, בריאות ואושר, את מקסימה ומהווה מודל לחיקוי לילדינו.
אין מספיק מחמאות לתת לגננת שכמוך, אנחנו אוהבים אותך מאוד, חג פורים שמח.
אנו מאושרים שזכינו לגננת בדמותך, את פשוט מספר אחת, חג פורים שמח.

לעוד ברכות לפורים לחצו כאן



הברכות והמשפטים נכתבו על ידי:


שי מרטינובסקי

קופירייטר, תסריטאי ויוצר תוכן, אחד מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio.

2,716 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page