ברכות למשלוח מנות לחיילים - כאן תמצאו ברכה לפורים לחיילי צהל
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות למשלוח מנות לחיילים

מחפשים ברכה למשלוח מנות לחיילים? כאן תמצאו ברכה לפורים לחיילי צה"ל.

ברכה למשלוח מנות לחיילים - ברכות למשלוח מנות לחיילים - ברכה לפורים לחיילים - ברכה לפורים למשלוח מנות לחיילים

ברכה למשלוח מנות לחיילים הלוחמים

לחיילים הלוחמים האמיצים שלנו. אתם אלופים גדולים ופשוט אין עליכם בכל העולם הזה. הכנו לכם משלוח מנות מתוק וענקי שיעשה לכם קצת טוב על הלב ולהזכיר לכם, אפילו במעט, תחושה של חום ובית. אין לכם מושג כמה אנחנו גאים בכם ומאושרים שאתם אלה ששומרים עלינו שם רחוק. בזכותכם אנחנו יכולים להמשיך לחיות בשלווה ובביטחון. אנחנו חושבים עליכם בכל רגע ורגע ומבטיחים לכם שכל מה שאתם נותנים ומקריבים מעצמכם לא יהיה לשווא אף פעם! אוהבים ומעריצים, שיהיה לכם חג פורים שמח.



ברכה למשלוח מנות לחייל במלחמה

לפעמים כשאתה נמצא שם תוך כדי הלחימה, מנותק מכל הרעש שמסביב ומרעשי רקע, אתה לא יודע מה אנחנו כאן מרגישים. אנחנו חושבים עליך ודואגים כל הזמן. מעריצים אותך וחבריך על כל מה שאתם עושים עבורנו, עם חיוך גדול והמון אמונה בדרככם. אין לנו את היכולת מספיק להודות לך על מי שאתה עבורנו אבל תדע שאתה כל הזמן בליבנו. המשך לשמור על אחדות, על אופטימיות ומוטיבציה, שתדע שבזכותך אנחנו כאן מרגישים חזקים ומוגנים. מאחלים לך רק לחזור הביתה בשלום, חג פורים שמח חייל יקר!


ברכה למשלוח מנות לחיילים - ברכה לפורים לחיילים - פורים שמח לחיילים

ברכה למשלוח מנות לחייל פצוע

אנו יודעים שזאת תקופה לא קלה עבורך ובטוחים שאתה עובר המון רגעים לא פשוטים בכלל. חשוב לנו דרך משלוח המנות שלנו ובעיקר דרך הברכה לבטא כמה מה שאתה עושה בתקופה זו זה דבר מדהים וכל כך לא מובן מאליו. אומנם פיזית אנחנו רחוקים אבל תדע שבלב אתה איתנו קרוב מאוד בכל רגע ורגע בימים אלה. אתה וחבריך החיילים מזכירים לנו כל יום, למה המדינה שלנו כל כך מיוחדת ומדהימה. רצינו רק להודות ולאחל לך בריאות ואושר, חג פורים שמח חייל גיבור!



ברכה למשלוח מנות לחיילת

לא נצליח לבטא מספיק במילים את ההערכה העצומה שיש לנו כלפייך אבל אנחנו ננסה כמה שיותר. תודה על כל מה שאת עושה עבורנו בכל רגע נתון. זה בטוח לא קל להיות רחוקה מהבית, מהחברים ומהמשפחה אבל תדעי שאת נותנת לכל עם ישראל המון שקט, תקווה ואושר שאת חלק מהחיילות האמיצות והגיבורות שלנו. בתקופה זו, את כאישה מראה כמה כוח ועוצמה יש בכן ותדעי שאת מיוחדת ואין טובה וראויה ממך בכל העולם. מקווים שתאהבי את משלוח המנות, שיהיה לך חג פורים שמח חיילת אהובה!


ברכה למשלוח מנות לחיילי צהל - ברכה לפורים לחיילים - פורים שמח לחיילים - ברכה למשלוח מנות לחיילים

ברכות קצרות לפורים למשלוח מנות לחיילים

אנו יודעים שאתם עובדים קשה ועושים הכל כדי שנוכל להמשיך כרגיל בחיינו, אין דבר יותר מדהים מכמה שאתם מקריבים בשבילנו, שיהיה לכם חג פורים שמח חיילים יקרים.

תמשיכו לשמור על עצמכם, אתם מדהימים ונותנים מכל הלב! אנחנו רגועים שאתם שומרים עלינו כל הזמן ובזכות זה יש לנו חג שקט, מקווים שיהיה גם לכם, פורים שמח.

תודה לכן שאתן החיילות נלחמות ושומרות עלינו, אנחנו יודעים שתהיו רחוק מהבית בחג אז מקווים שלפחות משלוח המנות יחמם לכן את הלב, שיהיה חג פורים שמח.

כל כך מחמם את הלב לדעת שאתה נמצא בגבולות ובכל הגזרות, ביום ובלילה והכל כדי שנוכל להמשיך לחיות בשקט, אנחנו מעריצים ואוהבים אותך, חג פורים שמח.

המון תודה על הנתינה, על לילות בלי שינה, על המון עבודה קשה בלי להתלונן ובקיצור תודה לך על החייל שאתה, מאחל לך מכל הלב והנשמה חג פורים שמח


חג פורים שמח לחיילים - פורים שמח לחייל - פורים שמח לחיילי צהל - ברכה לפורים לחיילים - משלוח מנות לחיילים


איחולים ומשפטים למשלוח מנות לחיילים

תודה על מה שאתה עושה בשבילנו כחייל, אוהבים ודואגים, שיהיה לך חג פורים שמח.
אין כמוכם בעולם, תמשיכו לשמור על עצמכם ושיהיה לכם רק טוב, חג פורים שמח.
בזכותכם החיילים אנחנו יכולים  ללכת לישון בשקט, תודה על הכל וחג פורים שמח.
תודה שאת שומרת עלינו מרחוק, זה לא מובן מאליו! אוהבים ודואגים, חג פורים שמח.
מקווים שתהנו מהמשלוח מנות, שיהיה לכם חג שמח, אוהבים אתכם חיילים יקרים!

לעוד ברכות לפורים לחצו כאן



הברכות והמשפטים נכתבו על ידי:


שי מרטינובסקי

קופירייטר, תסריטאי ויוצר תוכן, אחד מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio.

621 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page