top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

תחפושות 2024 - כאן תמצאו רעיונות לתחפושות לפורים 2024

מחפשים תחפושות 2024? כאן תמצאו רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים הקרוב.

תחפושות 2024 - תחפושות לפורים 2024

מצאתם כבר תחפושת לפורים 2024? אם אתם עדיין לא יודעים למה להתחפש, קבלו את מיטב התחפושות שהכי כדאי להתחפש אליהן השנה.


150 רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים



תחפושת ברבי מהסרט

התחפושת הכי טרנדית בקרב ילדות ונשים

תחפושות 2024 - תחפושת ברבי לילדות ולנשים מהסרט

הסרט ברבי מציב את תחפושת ברבי בראש הרשימה של תחפושות 2024. הבובה האהובה שבסרט מתגלה כלוחמת עבור כלל הנשים, תהיה ללא ספק התחפושת הכי פופולרית והטרנדית בפורים הקרוב.




תחפושת וונסדיי

התחפושת של פורים 2023 תככב גם השנה

תחפושות 2024 - תחפושת וונסדיי

בפורים 2023, הרחובות היו מלאים בנשים, נערות וילדות שהתחפשו לתחפושת וונסדיי. אך, גם השנה, אפשר למצוא אותה ברשימת תחפושות לפורים 2024, אין ספק שההייפ לא נגמר, ובגדים שחורים וקצת מסתורין תמיד יהיו באופנה. בטח גם לאור העובדה שתהיה לוונסדיי עונה 2.




תחפושת מתנפחת חייזר

חבר מכוכב אחר

תחפושות 2024 - תחפושת מתנפחת חייזר חוטף ילד

מאמינים שאנחנו לא לבד? בשנה האחרונה, יותר ויותר אנשים טוענים שיש עוד יצורים חיים בכוכבים אחרים. מהסיבה הזאת, תחפושת מתנפחת חייזר חוטף ילד היא לגמרי תחפושת שתיכנס בקלות לרשימת תחפושות 2024.




תחפושות לפורים בהשראת מלחמת חרבות ברזל

התחפושות הכי טרנדיות בפורים 2024

תחפושות 2024 - תחפושות לפורים 2024

רוצים להתחפש לרחל מאופקים או לתחפושת מני ממטרה? בחירה מצויינת! קבלו עוד רעיונות לתחפושות בנושא מלחמת חרבות ברזל.




תחפושת קן קאובוי

יש לך כבר ברבי?

תחפושות 2024 - תחפושת קן קאובוי מהסרט ברבי

דמות נוספת שתהיה בוודאות אחת השכיחות בין מגוון תחפושות לפורים 2024 שנראה ברחובות, היא תחפושת קן. בין אם אתם מתחברים לדמות שהופיעה בסרט או לא, תחפושת זו היא תירוץ טוב להתחפש עם בת הזוג לברבי וקן.




תחפושת מלכת הממתקים

להיות הילדה הכי מתוקה בפורים

תחפושות 2024 - תחפושת ילדת ממתקים

ילדים אוהבים מתוק זה ידוע, אז למה לא להפוך את זה לתחפושת? אם בא לך להיות מיוחדת בפורים 2024, זו הזדמנות מצוינת להראות לכל החברות מי באמת "ילדה סוכר".




תחפושת משחקי הדיונון

מוכנים לקנות תחפושת משחקי הדיונון עונה 2?

תחפושות 2024 - תחפושת משחקי הדיונון 2

אחרי שהסדרה משחק הדיונון כבשה את העולם, משחק הדיונון עונה 2 כנראה חוזרת למסך לקראת דצמבר 2024 ובנוסף לכך, תוכנית הריאליטי "אתגר הדיונון" עלתה בנטפליקס מה שכנראה ישאיר את התחפושת רלוונטית גם ברשימת תחפושות 2024. הלבוש בצבע טורקיז המזוהה עם המתמודדים או הסרבל האדום והמסכה יהיו נוכחים גם ברחובות השנה.




תחפושת מייגן

אם את בקטע של אימה

תחפושות 2024 - תחפושת מייגן

הדמות מייגן, היא לדעתנו אחד מהשילובים המושלמים לתחפושת יפה עם טוויסט. כי מי לא רוצה להתחפש לבובה? אם נשים ובנות יזהו את הפוטנציאל שלה, תחפושת של מייגן לגמרי יכולה להיות פופולרית ברשימת תחפושות לפורים 2024.




תחפושת מיינקראפט

משחק הוידאו הטוב ביותר

תחפושות 2024 - תחפושת מיינקראפט

אם אתה גיימר בנשמה, והמשחק הוא חלק מה-DNA שלך, אתה לא צריך רשימה של תחפושות 2024, כדי לקחת את האופציה הזו בחשבון. אין ספק שזו תחפושת מגניבה ומיוחדת שתהיה מזוהה עם התחביבים שלך ועם המשחק שאתה כבר חלק ממנו.




תחפושת מלכת הלבבות

כולם רוצים קצת אהבה

תחפושות 2024 - תחפושת מלכת הלבבות

מי לא מכיר את מלכת הלבבות, הדמות המפורסמת מהספר "אליס בארץ הפלאות". אפשר למצוא את התחפושות הזו במגוון סגנונות, וגם מאוד מומלץ להתאפר בהתאם, כדי למשוך את מלוא תשומת הלב של כל הסובבים.




תחפושת פיקאצ'ו

מצאת כבר פוכדור?

תחפושות 2024 - תחפושת פוקימון

הסדרה האהובה היא על זמנית, ולא רק פיקאצ'ו נמנה בין הפוקימונים האהובים שילדים ישמחו להתחפש עליהם בפורים הקרוב. אפשר למצוא במחירים נגישים באתרים בינלאומיים תחפושות של סקווריטל, בלבזאור ועוד פוקימונים אהובים.




תחפושת בת הים הקטנה

גם אם לא קוראים לך אריאל

תחפושות 2024 - תחפושת בת הים הקטנה

בעקבות הסרט בת הים הקטנה שיצא ב-2023, התחפושת קיבלה התייחסות מחודשת וכמובן שהיא תוביל ברשימת תחפושות 2024. ילדות, נערות ונשים ימלאו את הרחובות בתחפושת של הדמות הכל כך חביבה ואהובת הקהל.




תחפושת ריינבו פרנדס

מה הצבע שלך?

תחפושות 2024 - תחפושת ריינבו פרנדס

התחפושת המגניבה והקלילה, היא משהו שהילדים שלך יאהבו. אמנם היא לא תהיה התחפושת הכי פופולרית בפורים 2024, אבל היא זולה, נוחה, וצבעונית! המחיר הנוח מאפשר קניה של שתיים או שלוש תחפושת מסדרת תחפושות זו.




תחפושת טינקרבל

הכי יפה לך ירוק

תחפושות 2024 - תחפושת טינקרבל

הפיה הקסומה מאחד הסיפורים האהובים על כולנו, היא דמות אלמותית. אפשר לומר שתחפושת טינקרבל היא אחת התחפושות הכי נפוצות בקרב ילדות, נערות ונשים וסביר להניח שגם תככב בפורים הקרוב.




תחפושת אש קטצ'אם

הוא תמיד יתפוס את כולם

תחפושות 2024 - תחפושת אש קטצ'אם

כשחושבים על תחפושת לפורים 2024, זו לא התחפושת הראשונה שתעלה לראש, אבל באופן מפתיע תחפושת אש קטצ'אם (סאטושי) תמיד נשארת רלוונטית. הגיע הזמן שלכם להתחפש לילד האהוב שמחפש אחר הפוקימונים ורוצה לתפוס את כולם.




תחפושת מואנה

לא נסיכת דיסני טיפוסית

תחפושות 2024 - תחפושת מואנה

אם את לוחמת בנשמה, ובא לך להיות קצת שונה ומיוחדת, הדמות המרעננת של דיסני היא הבחירה הנכונה. כמובן שניתן להכין תחפושת של מואנה גם בבית ובעתיד אמור לצאת סרט המשך - מואנה 2. מה שמקנה לה מקום ברשימת תחפושות 2024.




תחפושת לגו נינג'גו

לא רק לילדים

תחפושות 2024 - תחפושת לגו נינג'גו

לגו הוא משחק אייקוני שמלווה אותנו כבר שנים רבות. עם הזמן החברה מוציאה גרסאות מדהימות ומושקעות של המשחק שחזר בשנים האחרונות למיינסטרים לכל הגילאים. ברשת יש מגוון תחפושות לגו נינג'גו - לבן, ירוק ובצבעים נוספים של הדמות המגניבה.




תחפושת נארוטו

הדמות משבט האוזומאקי

תחפושות 2024 - תחפושת נארוטו

אם בא לכם תחפושת שתחזיר אתכם לילדות, נאורטו הוא לגמרי דמות שלא תיכלל ברשימת תחפושות 2024, כך תבטיחו בולטות וייחודיות ברחוב. כי בנינו, זה חלום ילדות להיות ליום אחד חלק מסדרת מאנגה.




תחפושת סיפורה של שפחה

הצבע האדום ששלט ברחובות

תחפושות 2024 - תחפושת סיפורה של שפחה

ההפגנות שהיו ברחבי הארץ במהלך השנה, השאירו את הרלוונטיות של הדמות, וככל הנראה היא תהיה פופולרית בקרב נשים בפורים 2024. השפחה מסמלת כל כך הרבה דברים מלבד הדמות בסדרה, ותהיה דומיננטית גם בפורים הקרוב.




תחפושת מליפיסנט

השמלה קצת מזכירה את תחפושת וונסדיי

תחפושות 2024 - תחפושת מליפיסנט

אם את אוהבת שחור, ובא לך להיות בולטת ולבחור בתחפושת שלא תהיה הבחירה המובנית מאליה בפורים השנה, זו התחפושת בשבילך. מליפיסנט היא תחפושת מרשימה ומיוחדת, למי שיודעת שלא רק שלגיה תופסת את ההצגה.




תחפושת רפונזל

זה הזמן להאריך את השיער

תחפושות 2024 - תחפושת רפונזל

ברשימת תחפושות 2024 תמצאו מעט נסיכות, ולכן רפונזל היא בחירה טובה שתגרום לכן להיות בולטות. אם את ניחנת בשיער בלונדיני ארוך, וגם אם לא, אפשר להשתמש בתוספות, כדי להיות הכי מיוחדת בחג.




תחפושת היפית

רק לפזר אהבה

תחפושות 2024 - תחפושת היפית

אחרי התקופה הלא פשוטה שעברנו, כולנו רק רוצים להיאחז בטוב ובמסרים של אהבה ושמחה. תחפושת ההיפית שתמיד הייתה טרנדית, רלוונטית השנה יותר מתמיד ותהיה בוודאות בין המחופשות ביותר בתחפושות לפורים 2024.




תחפושת סקיבידי שירותים

למי שרוצה להפתיע את החברים

תחפושות 2024 - תחפושת סקיבידי אסלה

התחפושות המגניבות, הנוחות, והמיוחדות בקלות יכולות להיות בראש רשימת תחפושות 2024. אך, ההמון אוהב לבחור בבנאלי ובצפוי. תחפושת סקיבידי אסלה, טלוויזיה, או צלם תגרום לך לבלוט בין כולם, ולהכניס קצת ייחודיות ברחוב, בכיתה או במסיבה אליה אתה מוזמן.




תחפושת פופקורן

לא רק לחיים בסרט

תחפושות 2024 - תחפושת פופקורן

אם בא לכם תחפושות קצת שונה ומיוחדת, לא הבחירה הבנאלית של תחפושת לפורים, כדאי מאוד לחשוב על תחפושת של פופקורן. זה טעים, זה מגניב, ובינינו מי לא אוהב לאכול פופקורן וקצת לחיות בסרט.




תחפושת אלזה

איתה, אף פעם לא קר מדי

תחפושות 2024 - תחפושת אלזה

נדמה שמהרגע שבו אלזה נכנסה לחיינו, אין דרך חזרה ומשנה לשנה היא נהפכת ליותר פופולרית. בקביעות היא תופסת מקום ברשימת התחפושות המחופשות ביותר לאותה השנה. כמובן, שתמצאו אותה גם ברשימת התחפושות לפורים 2024 ובטח בראש הרשימה.




תחפושת יסמין

כי לא צריך שום ג'יני

תחפושות 2024 - תחפושת יסמין

תחפושת יסמין היא אחת מהתחפושות הכי קלאסיות שיש. אם בא לך להיות יותר בולטת בין התחפושות השונות בפורים, כדאי לך לבחור ביסמין. השילוב המנצח הוא תחפושת זוגית של אלאדין ויסמין שכנראה תוכלו למצוא במסיבות פורים 2024.




רעיונות לתחפושות מקוריות בהשראת מלחמת חרבות ברזל

תחפושות 2024 - תחפושות מקוריות - רעיונות לתחפושות - תחפושות לפורים 2024

מחפשים אחר תחפושות מקוריות לפורים 2024? "ארץ נהדרת", סיפקה לנו מגוון אפשרויות על בסיס מלחמת חרבות ברזל. החיקויים של האנשים האייקונים שליוו את המלחמה, הם אופציה טובה לתחפושת מקורית וייחודית, ואת חלקם אפשר להכין לבד בבית. הנה מספר תחפושות שינצחו בקלות בכל תחרות תחפושות 2024.



תחפושת רחל מאופקים

הגיבורה של כולנו

תחפושת רחל אדרי - תחפושת רחל מאופקים - תחפושת רחל עוגיות - תחפושות 2024

האישה האמיצה מאופקים שהצליחה בחוכמה להערים על המחבלים שהשתלטו על ביתה הפכה לאייקון ברגע. בכדי להתחפש לרחל, יש צורך במארז עוגיות, חולצה שחורה, פאה קצרה מתולתלת והרבה שמחת חיים. אם אתם רוצים תחפושת זוגית מקורית, אפשר להתחפש בשניים לרחל ולבעלה, דוד. אופציה נוספת לתחפושת זוגית, היא תחפושת של רחל ומחבל. רוצים לשדרג את התחפושת של רחל? קולה זירו ואננס יעשו את העבודה, ויש לכם תחפושת מושלמת לפורים 2024.




תחפושת מני ממטרה

שיר העינויים האולטימטיבי

תחפושת מני ממטרה

כוכב הילדים שהפך עם הלהיט שלו "מני ממטרה", לשיר העינויים עבור מחבלי חמאס שנעצרו, זכה לחיקוי מדויק ב"ארץ נהדרת". אם תרצו להתחפש לכוכב, תוכלו למצוא באתר של מני מגוון מוצרים כמו סט מצעים, מגבת חוף, סט בובות וגם תחפושת מני ממטרה לבנים ולבנות לרכישת אונליין. כמובן שתוכלו גם להכין בביתכם את התחפושת אם תבחרו בבגדים בגווני הלבוש של מני, חולצה מכופתרת לבנה, חליפה כחולה, ועניבה צהובה. תצטרכו להצטייד גם בפאה שחורה קצרה הדומה לתסרוקתו של מני.




תחפושת דני קושמרו

אבא שלי זה דני קושמרו

תחפושת דני קושמרו - אבא שלי זה דני קושמרו - תחפושות 2024

מגיש החדשות הפך לאחד מסמלי מלחמת "חרבות ברזל". קושמרו האהוב זכה למחוות רבות ברשת, סרטוני טיקטוק, איורים, קעקועים ועוד. אם ברצונכם להתחפש אליו, תוכלו להכין את התחפושת בעצמכם בבית, אבל מה שהופך תחפושות מקוריות למיוחדות באמת, אלו הפרטים הקטנים. כדאי להכין מיקרופון, להצטייד בקסדה ואפוד. רוצים לשדרג את התחפושת? מצאו עוד כמה חברים שיתחפשו לחיילי מילואים לצידכם, וסידרתם לכם את המקום הראשון בתחרות התחפושות.




תחפושת אליהו יוסיאן

טרמינולוגיה

תחפושת אליהו יוסיאן - אליהו יוסיאן ארץ נהדרת - תחפושות 2024

המזרחן והפרשן, שכבר זכה לחיקוי מוצלח בארץ נהדרת, נכנס לרשימת תחפושות מקוריות שיהיו בוודאות הכי מחופשות בפורים 2024. בזמן מלחמת "חרבות ברזל" את אליהו יוסיאן היה אפשר למצוא נודד בין אולפני החדשות של הערוצים השונים. כדי להתחפש ליוסיאן, תצטרכו ללבוש חליפה יפה, הצבע לא באמת משנה. להכניס כמה מילים בין משפט למשפט כמו "טרמינולוגיה" ו"אירופה". מתקדמים יכולים להוסיף קערת חומוס או סושי.




תחפושת רייצ'ל מה-BBC

So unfair

BBC תחפושת רייצל בי בי סי ארץ נהדרת - תחפושות 2024

רייצ'ל מגישת החדשות מה-BBC, הפכה גם היא לאחת האייקונים הבולטים של מלחמת "חרבות ברזל". המגישה מציגה באופן אירוני עד כמה גוף התקשורת הזה מתקשר פייק ניוז ומציג נרטיב הפוך מהקיים. ב"ארץ נהדרת", השכילו ויצרו מערכונים הלועגים למגישה שהפכו ויראליים ברשת ובעולם. אם תרצו להתחפש לרייצ'ל מהבי בי סי, הצטיידו בפאה בלונדינית קצרה ולבוש מחויט. תוכלו לשדרג את התחפושת אם תראיינו מישהו שהתחפש למחבל או כל אדם שיש לו דעה על המלחמה בעזה.




תחפושת מגישת הטלוויזיה המצרית

"הממשלה שלכם"

מגישת טלוויזיה המצרית - בסמה והבה - כתבת מצרית - ארץ נהדרת - תחפושות 2024

בין שלל תחפושות מקוריות לפורים הקרוב של דמויות ואנשים מחוץ לארץ בעקבות המלחמה, נמצאת גם מגישת החדשות המצרית. בסמה והבה, ידועה לקהל הישראלי בעיקר בשל הסרטון הוויראלי בו היא מדברת בעברית קלוקלת אל ממשלת ישראל. כדי להתחפש למגישת החדשות, יש להצטייד בקארה מוקפד, עגילי חישוק רבים ושרשרת זהב, לדאוג למבט זעוף על הפנים, ולשבור משפטים במקומות הלא נכונים בהם.




תחפושת פייק ניוז

די כבר לשקרים!

תחפושת פייק ניוז - Fake news

בעידן שבו אנו נמצאים, מלחמת חרבות ברזל התרחשה לא רק בעזה ובחזיתות השונות אלא גם ברשת. האינטרנט והרשתות החברתיות מוצפות במידע שקרי, והמלחמה של האזרחים הנמצאים בעורף הייתה להילחם בפייק ניוז. לכן, מן הראוי שנציע גם תחפושת כזו בפורים 2024, ניתן להדפיס על חולצה או בריסטול המון ידיעות ופוסטים שקריים ולסמן עליהם איקס, או לרשום "fake"'. אם אינכם רוצים להשקיע יותר מידי, אפשר להדפיס פשוט את צמד המילים "פייק ניוז" על חולצה.




תחפושת רקטה

זמן לרוץ לממ"ד

תחפושת רקטה - תחפושת של רקטה

תחפושות מקוריות לפורים, שיגנבו את ההצגה ואת עיני כל העוברים והשבים ברחוב, דורשות השקעה. אנו מציעים את תחפושת רקטה, בכדי להכין תחפושות כזו תצטרכו באמת להשקיע ולהכין בבית ולעצב את הרקטה מחומרי שונים כמו פוליגל ובריסטולים, כאלו שיש בכל חנות לכלי כתיבה וציוד משרדי. אם ברצונכם לשדרג את התחפושת, אפשר להתחפש בצמד לרקטה ומשגר הרקטה.




תחפושת 2 3 שגר

רינגטון, רמיקס, הכל הולך!

תחפושת 2 3 שגר

הביטוי "3-2 שגר" הפך לוויראלי מאוד בזמן המלחמה, סרטוני טיקטוק רבים מילאו את כל הרשת עם גרסאות מצחיקות עם הסאונד הזה. כדי להתחפש לביטוי זה, צריך בעצם להתחפש לטייס, כי הוא זה שנתן את הפקודה. אך, להתחפש למפקדת טייסת הכטמ"ם בלבד זה לא מספיק, וצריך להצטייד בסאונד הזה בטלפון, או להסתובב עם שלט שעליו יהיה רשום הביטוי, או על המדים של התחפושת.




תחפושת יחד ננצח

הסיסמה החרושה של המלחמה

תחפושת ביחד ננצח - תחפושת יחד ננצח

מחפשים אחר תחפושת מקורית לזוג לפורים 2024? אתם צריכים לחשוב מחוץ לקופסא, לא על אנשים או מקומות אלא על מילים. הביטוי "יחד ננצח" ליווה את המלחמה והיה שגור בכל בית ועסק בארץ. חג פורים הוא חג אופטימי ושמח, והביטוי הזה מהווה מקום של תקווה ואמונה בטוב. כדי להתחפש לביטוי זה, הדפיסו חולצות עם הכיתוב יחד ננצח, ושכל אחד מבני הזוג, יתלבש כאחד מאנשים המנוגדים בהשקפתם או אורח חייהם במדינה שלנו.




תחפושת צבע אדום

תפורה לאוהדי הפועל ת"א

צבע אדום תחפושת

תחפושת מקורית נוספת שמציעה המלחמה היא תחפושת "צבע אדום", לתחפושת זו יש מספר גרסאות. הראשונה היא בעצם ללבוש אדום ולצבוע את גופכם באדום, ועל החולצה אפשר להדפיס סלוגנים המבקשים לחפש מכסה או ממ"ד. מתחכמים, יכולים לעשות את אותו התהליך, רק שעל החולצה להדפיס משפט, "לא הצבע, הסאונד". דרך אחרת היא להדפיס על כל החולצה את הכיתוב "צבע אדום".




תחפושת חרבות ברזל

7 באוקטובר 2023

חרבות ברזל תחפושת - תחפושת חרבות ברזל

מחפשים תחפושות לזוגות? כעת בקלות תוכלו להכין תחפושת זוגית מקורית! שם המלחמה "חרבות ברזל" יכול להיות רעיון נהדר לתחפושת שלכם. אחד מבני הזוג לובש חולצה שעליה "חרבות", והשני חולצה עם הכיתוב "ברזל". מעוניינים במשהו פחות בנאלי? לבשו חולצה שעליה מודפסים חרבות, תוכלו גם לרכוש אביזר של חברות לתחפושת, ובחולצה תדאגו שתהיה כוכבית ובה רשום - "זה ברזל".




תחפושת אפליקציית פיקוד העורף

מלכת התקלות

פיקוד העורף תחפושת

תחפושות 2024 מקוריות נוספות לפורים, הם בכלל לא אנשים או ביטויים אלא ממש אפליקציה! איך מתחפשים לאפליקציה של פיקוד העורף? האופציה הקלה יותר היא להדפיס על חולצה את הלוגו של האפליקציה. רוצים להשקיע יותר? ניתן להדפיס גם את המסך שנראה בתוך האפליקציה. רוצים לקחת את התחפושת כמה צעדים קדימה? צבעו את עצמכם בכתום, ולבשו חולצה כתומה עם האייקון שמופיע על האפליקציה.




תחפושת כיפת ברזל

בוא נצא לראות יירוט

תחפושת כיפת ברזל

כיפת ברזל נכנסת לרשימת תחפושות מקוריות שכדאי לחשוב פעמיים אם כדאי להכין ולהתרוצץ איתה. במידה ואתם רוצים להכין ממש את כל המשגרים השונים, תוכלו לקחת קופסא לחלק אותה לתאים, בתאים להכניס טיליי יירוט שהכנתם מבריסטולים ופוליגל. תצטרכו רצועה כמו של תיק נשיאה שיהיה לכם נוח לשאת את קופסת המשגרים. אנחנו לא חושבים שהתחפושת כ"כ נוחה, אז כדאי לחשוב אם היא שווה את השקעה ואת חוסר הנוחות.




תחפושת קריסת הקונספציה

מרגישים איך הכל מתמוטט

תחפושת קריסת הקונספציה

אם בא לכם בפורים 2024 ללכת על תחפושת מקורית ביותר, היינו ממליצים ללכת על ביטוי כללי ופחות על בן אדם. אחד הביטויים שהיו בשימוש תדיר במלחמה באולפנים השונים וברשת הוא "קריסת הקונספציה", מונח שמסביר שהשקפת העולם בנושא מסוים קרסה. איך אפשר להתחפש לזה? לחובבי הפוטושופ וה-AI ליצור בניין קורס, שעליו המילים קונספציה הרוסות. אפשרות שניה, להדפיס על חולצה תמונה של ההפך הגמור של קונספציה קיימת.



תחפושת התראות פיקוד העורף

כל המסך כתום

התראות פיקוד העורף תחפושת

בגלל המלחמה, כולנו רגילים למראה של מסך הטלוויזיה שמתמלא בצבע הכתום המתריע על אזעקות בערים השונות. זו גם סיבה טובה להפוך את התרעות פיקוד לאחת מהאופציות ברשימת תחפושות מקוריות לפורים. איך מתחפשים? אפשר ללבוש חולצה בצבע אחיד, שחור או לבן, ועליה להדפיס הרבה התרעות שונות של פיקוד העורף. אם אתם רוצים לשדרג, הדפיסו כמה התרעות שונות של פיקוד העורף הנראות על מסך הטלוויזיה, המחשב והנייד.



אהבתם את התחפושות? הנה עוד תחפושות לפורים שתמצאו בהן עניין, אתם מוזמנים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ולקבל מדי יום עוד רעיונות לתחפושות מקוריות.

8,959 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page