top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

תחפושות מתנפחות

מחפשים תחפושת מתנפחת לפורים? כאן תמצאו תחפושות מתנפחות לילדים ולמבוגרים.

יש מגוון רחב מאוד של תחפושות לילדים ולמבוגרים, אך קטגוריית תחפושות מתנפחות היא מיוחדת בפני עצמה. תחפושת מתנפחת תמיד תופסת את העין, מזמינה את שאר המתחפשים להצטלם איתה ואפילו חלק מהתחפושות הרבה יותר זולות מהתחפושות הרגילות. על מנת לעזור לכם למצוא תחפושת מתנפחת לפורים, קיבצנו לכם רשימה של כל התחפושות השוות ביותר.



תחפושת חייזר מתנפחת

תחפושת מכוכב אחר

תחפושת מתנפחת חייזר - תחפושת חייזר חוטף ילד

אנחנו עדיין לא יודעים אם יש חייזרים, אבל תחפושת חייזר מתנפחת היא לגמרי משהו מהחלל החיצון! תחפושת חייזר חוטף ילד, היא בוודאות משהו שילכוד את תשומת הלב של כולם. אז אם בא לכם להיות מרכז העניינים ושלא יורידו מכם את העיניים, תחפושת מתנפחת של חייזר היא האמצעי להשגת המטרה. אם אתם לגמרי בקטע של חייזרים ולא בהכרח מעוניינים בתחפושת מתנפחת אולי תמצאו עניין גם בתחפושת הבאה.




תחפושת מתנפחת דינוזאור

התחפושת שתפחיד את כולם

תחפושת מתנפחת דינוזאור

חובבים של "פארק היורה"? בא לכם לחזור לעידן אחר? תחפושת דינוזאור מתנפחת מביאה ווייב מיוחד לכל מסיבה. אז אם אתם מוכנים להיות בלתי ניתנים לזיהוי בשום צורה, תחפושת זו תדאג שאף אחד לא יזהה אתכם, אבל גם לא יפספס.




תחפושת מתנפחת חד קרן

תמיד אמרו לך שאת מיוחדת!

תחפושת מתנפחת חד קרן

תחפושת מתנפחת לילדים יכולה להיות גם נוחה! תחפושת חד קרן מתנפחת היא אחת מהאפשרויות שכן אפשר לחפש את הילדים אליה, בגלל שפלג גופם העליון משוחרר ובעצם היא נלבשת כמו מכנס.




תחפושת מתנפחת פיקאצ'ו

מוכן לתפוס את כולם?

תחפושת מתנפחת פיקאצ'ו

תחפושת פיקאצ'ו מתנפחת היא ללא ספק התחפושת המתנפחת לפורים הכי חמודה שיש. הדמות הפופולרית מגיעה כתחפושת גם למבוגרים וגם לילדים, כי בנינו, היא כבר תחפושת על זמנית שכל דור יתחבר אליה.




תחפושת מתנפחת עמידת ידיים ליצן

כי צריך שיהיה קצת מצחיק

תחפושת מתנפחת ליצן הפוך

אם אתם אנשים שמעדיפים ללכת על הבחירה הלא מובנת מאליה, ואולי גם מוכנים להקריב מעט מהנוחות שלכם לשם הופעה טובה, יש תחפושת במיוחד בשבילכם. תחפושת ליצן מתנפחת שמבצע עמידת ידיים, היא שונה בנוף, חריגה ובוודאי תזכה אתכם בכמה תמונות עם כל מי שבסביבה.




תחפושת אימוג'י קקי מתנפחת

בטח יגידו לכם שהתחפושת שלכם מסריחה

תחפושת מתנפחת של קקי

סביר להניח שאין אחד שלא השתמש בחייו בוואטסאפ באימוג'י הזה. לכן אולי הגיע הזמן שלכם להתחפש לתחפושת מתנפחת של קקי, שתצחיק את כל החבר'ה בפורים.





תחפושת מתנפחת לוחם סומו

תרגישו גדולים ונפוחים במיוחד

תחפושת מתנפחת לוחם סומו

תמיד חלמתם להתחפש ללוחם סומו? אז הנה ההזדמנות שלכם! תחפושת מתנפחת זו יכולה לגרום לכם קצת לצאת מאיזון בגלל גודלה. שימו לב שאין סביבכם מישהו שמנסה להפיל אתכם בטעות, כי אז יהיה לכם קצת קשה לקום.




תחפושת מתנפחת פטריק

תחפושת לכוכבים גם ביבשה

תחפושת מתנפחת פטריק

למרות שבובספוג פופולרי יותר מפטריק, דווקא תחפושת מתנפחת של פטריק יכולה להיות הברקה במסיבה. כך אתם לא הולכים על המובן מאליו ולמרות ההצלחה האדירה של הסדרה, תחפושת של פטריק היא מאוד חריגה בימינו.




תחפושת מתנפחת רוכב על סוס

אילוף סוסים ליום אחד

תחפושת מתנפחת רוכב על סוס

תחפושת רכיבה על סוס לילדים, היא תחפושת קלילה, מיוחדת ויחסית נוחה. כאן פלג גופו העליון של הילד חשוף, ובעצם תחפושת זו נלבשת כמכנס רחב, עם הבליטה של ראש הסוס מאזור הבטן.




תחפושת מתנפחת רוכב על דינוזאור

לא כל יום רואים תחפושת כזו

תחפושת מתנפחת רוכב על דינוזאור

פעם ניסיתם לאלף דינוזאור? תמיד יש פעם ראשונה, ובפורים הזה זה לגמרי אפשרי! תחפושת רכיבה על דינוזאור מתנפחת מגשימה את החלום של ילדים ושל מבוגרים, ככה שאם הילד שלכם או שבכם רצה אי פעם להרגיש מה זה כשיש לצידכם דינוזאור, זו בדיוק התחפושת שתממש את החלום.




תחפושת מתנפחת רוכב על תרנגולת

תחפושת מתנפחת 100% מקורית

תחפושת מתנפחת רכיבה על תרנגולת

אם אתם ממש רוצים ללכת על הקצה, ואולי להכעיס כמה אנשים, תחפושת מתנפחת רכיבה על תרנגולת תדליק קצת את העניינים. אבל זה פורים, וצריך לקחת הכל בצחוק, כי מתי עוד יצא לכם בחיים לרכוב על תרנגולות?




כמה עולה תחפושת מתנפחת?

טווח המחירים של תחפושות מתנפחות לפורים נע בין 15 ש"ח ל-380 ש"ח, אך אל תיבהלו כלל מהמספר הגבוה, רוב התחפושות שיספקו אתכם יעלו בין 70 ל-140 שקלים, מחיר מאוד נגיש ומזמין באלי אקספרס, כאשר ישנן תחפושות שלא תצטרכו לשלם בעבורן משלוח. וכמובן שתמצאו הרבה הנחות ומציאות שבארץ כנראה יעלו פי 3 ויותר.



איפה כדאי לקנות תחפושת מתנפחת?

ישנם המון אתרים שבהם תוכלו למצוא תחפושת מתנפחת לפורים אבל באמת שבאלי אקספרס יש מגוון כל כך רחב. תוכלו למצוא באתר תחפושת מתנפחת לילדים ולמבוגרים ומגוון עצום של דמויות פופולריות, חיות ובערך כל מה שעולה לכם לראש. אנחנו ממליצים לכם לשים לב לזמני המשלוח, ולראות אם ישנם מבצעים וקופונים שיוזילו עוד יותר את מחיר התחפושת הנבחרת.


איך עובדת תחפושת מתנפחת?

בגדול העניין די פשוט, התחפושת מגיעה עם מתקן לסוללות בגודל A4, אותו מתקן מתחבר למשאבה באמצעות כבל ייעודי. את המתקן סוללות ניתן לתלות על הגוף עם מתלה פלסטיק ואת המשאבה מבריגים בתחפושת. לאחר לבישת התחפושת בודקים שהרוכסן סגור עד הסוף לאטימות מלאה, ובלחיצה על המפסק במתקן הסוללות מנפחים את התחפושת. הנה סרטון קצר באורך של דקה שיראה לכם כיצד לנפח תחפושת של דינוזאור טי-רקס.


איזו תחפושת מתנפחת הכי מומלצת לפורים?

מכיוון שאנחנו אוהבים להיות מיוחדים ובמרכז המסיבה, וכדי שאתם באמת תהיו יוצאי דופן ותמשכו את כל העיניים אליכם. ובכלל, אנחנו חושבים שתחפושת אסטרונאוט מתנפח מאוד מקורית ומיוחדת.




מה חשוב לדעת לפני רכישת תחפושת מתנפחת?

הדבר הכי חשוב שצריך לדעת כאשר רוכשים תחפושת מתנפחת לפורים, לכם או לילדים, זה זמני המשלוח. תוך כמה זמן בעצם התחפושת תהיה אצלכם, כי בוודאי שלא תרצו להיתקע ללא תחפושת כי קניתם מאוחר מידי. את זמני המשלוח תדעו כאשר תזנו את מקימומכם ואז תקבלו תאריך משוער של זמן הגעת התחפושת. מומלץ להוסיף עוד 10 ימים לתאריך למקרה של בלת"מים כאלו ואחרים.



5 טיפים לבחירת תחפושת מתנפחת מוצלחת:

  • בחרו נושא או דמות שאתם מתחברים אליהם.

  • בדקו לפי הביקורות אם היא נוחה ללבוש.

  • חשבו על תחפושת מתנפחת שהיא לא האובייס וכן תיצור באזז ועניין.

  • בחרו בתחפושת שיהיה קשה למצוא בארץ והיא ייחודית רק באתרים בחו"ל.

  • אם התחפושת היא עבור הילד, שימו דגש גדול על עניין הנוחות וההתניידות.


מהי האלטרנטיבה הטובה ביותר לתחפושת מתנפחת?

אם לא מצאתם תחפושת מתנפחת לפורים, או שחלילה המשלוח לא הגיע בזמן, האלטרנטיבה לדעתנו היא תחפושת וונסדיי או תחפושת ברבי שתי התחפושות האלו הן לגמרי הדיבור של פורים 2024, מגיעות במגוון אפשרויות. המשקיעים יכולים להכין בעצמם את התחפושות ולקבל השראה מהסדרה ווסדיי (Wednesday) ומהסרט אווטאר: דרכם של המים.



תחפושת מתנפחת מקס סטוק

בעבר היה ניתן לרכוש תחפושת מתנפחת במקס סטוק, אך אחרי הצצה בקטלוג של מקס סטוק תחפושות 2024, גילינו שהשנה תחפושת מתנפחת לא ניתנת להשגה אצלם וכלל לא מופיעה בקטלוג תחפושות 2024. אך יחד עם זאת, ישנו מבחר גדול של תחפושות מקס סטוק במחירים מאוד נוחים במקביל להיצע גדול של פאות, אביזרים ועוד המון דברים שווים שישדרגו את התחפושת שלכם בפורים הקרוב.


לא מצאתם תחפושת מתנפחת? הנה עוד מספר תחפושות מתנפחות ולא שגרתיות של בננה, כדורסל, כריש ועוד.


8,130 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page