תחפושות לילדים 2024 - כאן תמצאו רעיונות לתחפושות לפורים לילדים
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

תחפושות לילדים 2024

מחפשים תחפושות לפורים לילדים? כאן תמצאו רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים 2024.

תחפושות לילדים 2024

פורים 2024 מתקרב וזה בדיוק הזמן לחשוב על תחפושת מגניבה לילד, לכן קיבצנו לכם תחפושות לילדים לפורים, אך כאלו שיהיו לא שגרתיות ויגנבו את ההצגה בוודאות. כי לילד שלכם מגיע להיות הכי מיוחד בחג האהוב עליו.



150 רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים




תחפושת הכה בחפרפרת

העמדה שתמצאו בכל משחקי וידאו

תחפושת לילדים הכה בחפרפרת

זו תחפושת שכדאי להכין בבית בעצמכם יחד עם הילד כדי שהיא תהיה מקורית וייחודית ככל הניתן. גם זו איננה תחפושת שתהיה ברשימת תחפושות לפורים לילדים, מה שהופך אותה ליותר נדירה בין המתחפשים, ובנינו, היא שווה פודיום בתחרות תחפושות 2024.





תחפושת סופת טורנדו

התחפושת שתסובב לכולם את הראש

תחפושת לילדים סופת טורנדו

תחפושות לילדים יכולות להיות מסמר הערב אם בוחרים אותן נכון, אחת מהבחירות המדויקות והמעניינות לפורים היא תחפושת הטורנדו. אם את יצירתיים ואוהבים לשתף את הילדים בהכנת התחפושות, תוכלו להכניס לתחפושת הטורנדו כל מה שמתחשק לכם.





תחפושת תולעת ספרים

למי שבאמת חובב קריאה

תחפושת לילדים תולעת ספרים

תחפושות לילדים 2024 נותנות לנו פתח לדמיון ויצירתיות. תחפושת תולעת הספרים היא לגמרי תחפושת שמאפשרת ליצירתיות שבנו לצאת. הילד אוהב לקרוא ספרים? יש לו ז'אנר מסוים שהוא אוהב, תוכלו לעצב את כריכות הספרים כמו של ספריו האהובים.





תחפושת כדור פורח

הכדור שהמציאו האחים מונגולפייה

תחפושת לילדים כדור פורח

אין ילד שלא אוהב בלונים, ואם אפשר לשלב את זה בתחפושת? זה לגמרי מצב שבו כל הצדדים יוצאים מרוצים! תחפושת זו ניתנת להכנה באופן עצמאי בבית, מבטיחים שזו תהיה התחפושת שתכבוש את תחרות התחפושות בגן או בבית הספר.




תחפושת קלף של מלך

תראו לכולם מי שולט

תחפושת לילדים קלף של מלך

תחפושות זו דורשת כמה דברים כדי שתעבור בהצלחה; יצירתיות, יכולת איפור טובה ומוטיבציה של הילד. במידה והילד לא מעוניין או מתלהב מהתחפושת, כל המאמצים לאיפור ויצירתיות בתחפושת ירדו לטמיון, תחפושת לגמרי לא סטנדרטית לילדים.




תחפושת מחשבון

גם למי שלא חזק במספרים

תחפושת לילדים מחשבון

תחפושות לילדים 2024 יכולות להיות גם חכמות, עם קריצה כזו למה שחשוב באמת, הלימודים. אם הילד שלכם הוא גאון וניחן ביכולות מתמטיות גבוהות לגילו, תוכלו לחפש אותו למחשבון, קופסת קרטון גדולה וקצת יצירתיות ויש לכם אחלה תחפושת.





תחפושת גביע

התחפושת המושלמת למי שווינר בנשמה

תחפושת לילדים גביע

יש לכם ספריי בצבע זהב? בקלות אתם יכולים להרכיב תחפושת מיוחדת, גביע מוזהב של שחקן מצטיין או הגביע האייקוני של טקס האוסקר. אך בדקו לפני שאתם מתיזים על הבגדים את הספריי, שהוא נשטף ולא משאיר כתמים על הבגד.




תחפושת פרדי מרקיורי

סולן להקת קווין

תחפושת לילדים פרדי מרקיורי

אם לילד שלכם יש שיער שחור בוהק, כל מה שתצטרכו זה רק לקנות שפם, להוציא את גופיית הסבא מהארון ויש לכם תחפושת של פרדי מרקורי. הזמר המנוח שהוציא שלל להיטים בחייו, תופס פופולריות בשנים האחרונות כתחפושת הודות לסרט המתאר את חייו שיצא בשנים האחרונות.




תחפושת בארט סימפסון

הדמות המפורסמת מהסדרה משפחת סימפסון

תחפושת לילדים בארט סימפסון

התחפושת של בארט סימפסון לא תהיה בין התחפושות הכי פופולריות של תחפושות לילדים 2024, אבל היא קלה להכנה, בולטת בנוף המתחפשים, וגם נותנת לגיטימציה לילד להתפרע קצת ולצבוע את גופו בצבע צהוב.





תחפושת מטאדור

לוחם במלחמת שוורים

תחפושת לילדים מטאדור

תחפושת זו בניגוד לתחפושות האחרות, עדיף לא להכין בבית, אלא אם כן יש מישהו במשפחה שהוא תופר. ניתן לקנות אותה בכל רשת או אתר פופולארי. תחפושת מטאדור היא מושקעת ומרשימה מאוד, ובנויה מכמה חלקים שמעשירים אותה.





תחפושת המנורה של פיקסאר

המנורה שכל חובב סרטי אנימציה חייב להכיר

תחפושת לילדים המנורה של פיקסאר

תחפושות לילדים יכולות להיות גם מאוד אייקוניות ועם זאת כמעט ולא שכיחות, כך למשל תחפושת המנורה של Pixar המוכרת לכולנו מהסרטים, יכולה להפוך לתחפושת ייחודית, רק יש לבדוק שלילד נוח בבגד המסורבל הזה.




תחפושת ברק

לילדים שאוהבים מזג אוויר חורפי

תחפושת לילדים ברק

תחפושות לפורים לילדים לא חייבות להיות יקרות, אפשר להכין בקלות את תחפושת הברק. בגדים שחורים, מבריסטול גזרו סמל של ברק והכינו ענן של צמר גפן שיהיה ככובע לילד. תחפושת נוחה, קלילה ולגמרי שונה בנוף וייחודית.




תחפושת אינדיאנה ג'ונס

ההרפתקן שמשאיר אבק לרוי בוי

תחפושת לילדים אינדיאנה ג'ונס

הילד שלכם אוהב אקשן והרפתקאות? אינדיאנה ג'ונס זו תחפושת שכדאי לקחת בחשבון, הסרט "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" יצא ביוני 2023, כך שיש סיכוי שנראה לא מעט תחפושות של אינדיאנה ג'ונס ברחובות. מה שכן אפשר להוריד את הז'קט ולהפוך את התחפושת גם לתחפושת קאובוי.





תחפושת המספריים של אדוארד

הדמות האייקונית מהסרט שיצא בשנות ה-90

תחפושת לילדים המספריים של אדוארד

אחת התחפושות הפופולריות בקרב ילדים בחו"ל, אם ילדכם ראה את הסרט ואהב ובא לו להיכנס לדמות המיוחדת שמגלם ג'וני דפ, לכו על זה. תחפושת שאפשר לקנות בחנויות, באתרים או להכין בקלות בעצמכם.




תחפושת חזאי

למי שעוקב באדיקות אחר תחזית מזג האוויר

תחפושת לילדים חזאי

חזאי היא בין התחפושות הקלות להכנה. חולצה מכופתרת, עניבה, ומיקרופון מרכיבות בקלות את התחפושת, כדי להוסיף לה טוויסט, אפשר לפרוע את השיער, ולתלות את העניבה בצורה שתדמה רוח, כך התחפושת תהיה מובנת יותר.




תחפושת דיג'יי מרשמלו

שמו האמיתי כריסטופר קומסטוק

תחפושת לילדים מרשמלו

תחפושות זו היא כן שכיחה ומוכרת בין תחפושות לילדים 2024, ליתר דיוק, בקרב גילאים הרבה יותר גדולים, אך גם ילדים יכולים ליהנות מהתחפושת של הדיג'יי המפורסם העוטה מסכה אייקונית מאוד.




תחפושת KFC

הרשת שהוקמה על ידי הרלנד סנדרס

תחפושת לילדים KFC

תחפושות לילדים יכולות להיות גם טעימות! אם גם המשפחה שלכם מכורה לקיי אף סי (KFC), זו בדיוק התחפושת המושלמת בשביל הילד שלכם. בנוסף, התחפושת הזו נוחה ללבישה, אפשר להכין אותה לבד בבית, רק תדאגו להצטייד בבאקט!




תחפושת חץ NERF

למי שיש לו אוסף של רובי נרף

תחפושת לילדים חץ של רובה נרף

תחפושות לילדים יכולות להיות גם הצעצועים שלהם. תחפושת רובה NERF, היא לגמרי לא שיגרתי, אך יש להשקיע הרבה יותר מהתמונה המצורפת שבה רואים רק את החץ של הרובה. אם תרצו להכין את הרובה, השתמשו בעוד גזרי קרטון שישדרגו את התחפושת.




תחפושת פופאי המלח

דמות קומיקס וסרטים מצוירים שכל ילד חייב להכיר

תחפושת לילדים פופאי

תחפושות לפורים לילדים לרוב הן הדמויות המצוירות מהסדרות האהובות. פופאי האייקוני הוא תחפושת קלילה, נוחה ומגניבה לילד, היא יותר שכיחה משאר התחפושת ברשימה, אבל לגמרי אופציה שכדאי לשקול לחפש את הילד.




תחפושת אלביס

מלך הרוק אנד רול

תחפושת לילדים אלביס

בבחירת תחפושות לילדים 2024, יש שרוצים לבחור תחפושת מגניבה לילד כזו שתהיה קצת לא שגרתית. תחפושת אלביס היא התחפושת המושלמת לאלו שרוצים נגיעה של נוסטלגיה, סטאריות וחיבור למוזיקה. הבעייתיות היחידה שלה היא שהיא מגיעה כאוברול ואולי תהיה פחות נוחה לילד.




תחפושת דוכן נקניקיות

התחפושת שתזכה בכל תחרות פורים

תחפושת לילדים דוכן נקניקיות

יש תחפושות לילדים שגם מעלות חיוך ענק על פני העוברים והשבים, תחפושת דוכן נקניקיות היא ללא ספק אחת מהן. אמנם היא קצת "לא נוחה" מבחינתו של הילד, טיפה מסורבלת וכבדה, אבל היא לגמרי עונה על ההגדרה של תחפושת מקורית ומיוחדת.




תחפושת מתאגרף

לילדים קשוחים במיוחד

תחפושת לילדים מתאגרף

תחפושת המתאגרף היא בין התחפושות הפחות פופולריות, מלבד זה שהיא מופיעה דרך קבע בקטלוג באתרים השונים, ילדים רבים אינם מתחפשים אליה כי איננה מזוהה עם דמות ספציפית. אם אתם רוצים תחפושת נוחה, ומזג האוויר של פורים נוח, אפשר לבחור בה.





תחפושת המפטי דמפטי

הדמות מהרפתקאות אליס בארץ הפלאות

תחפושת לילדים המפטי דמפטי

המפטי דמפטי ככל הנראה לא יהיה בין התחפושות השכיחות של תחפושות לפורים לילדים, אך במידה והילד מתחבר לסיפור ולדמות ובא לו להביא משהו אחר לחג, ולא ללכת על דמות יותר מקומית או מוכרת, זו יכולה להיות בחירה טובה.




תחפושת ממותה

עידן הקרח חוזר בפורים 2024

תחפושת לילדים ממותה

כשמחפשים תחפושות לילדים 2024, חלק נכבד מההיצע הקיים הן תחפושות של חיות. אם אתם רוצים להתחפש לחיה מיוחדת, אפשר לבחור בממותה. התחפושת היא סוג של וואנזי מושקע, תהיו בטוחים שהוא גם מחמם מאוד אם בפורים הקרוב יהיה קר זו אופציה טובה.




תחפושת פינוקיו

לילדים שובבים ותחמנים

תחפושת לילדים פינוקיו

פינוקיו היא אחת הדמויות האהובות על הילדים, תחפושת זו מאפשרת לכם להתחפש יחד עם הילד, לכמה בובות עץ, או לפינוקיו וסבא ג'פטו. בכל מקרה זו תחפושת כיפית, קלילה, ולא מסובכת גם אם ליצור אותה בעצמכם.



קבלו עוד רעיונות לתחפושות בסרטון מערוץ היוטיוב שלנו:


אהבתם את התחפושות לילדים? הנה עוד תחפושות לפורים שתמצאו בהן עניין.

3,236 צפיות
bottom of page