top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות לטו באב

מחפשים ברכה לטו באב? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות ליום האהבה.

ברכות לטו באב - ברכה לטו באב

ברכה לטו באב לבן זוג

אהוב יקר שלי, אני רוצה לאחל לנו טו באב שמח! אני אוהבת אותך כל כך, אוהבת לחיות לצידך, לצמוח איתך וללמוד ממך בכל יום ויום. תודה, על הלב הענק שלך שתמיד דואג לתת לאחר, תודה שאתה החבר הכי טוב שלי, הסיבה שאני קמה בבוקר ומחייכת, מאושרת ורגועה עלינו ועל האהבה הענקית בינינו. אין מילים לתאר עד כמה אתה כל מה שייחלתי לו תמיד. הלוואי שנהיה מאושרים תמיד.


ברכה לבן הזוג ליום האהבה



ברכה לטו באב לבת זוג

נסיכה שלי, טו באב שמח! אני אוהב אותך כל כך ומרגיש בר מזל להיות הגבר שלצידך. את בחורה כל כך מיוחדת, יפהפייה כל כך מבפנים ומבחוץ, מלאה בנתינה, אהבת אדם וחיוכי אינסופי שמכניס אור לכל חדר. אהובתי היחידה, מאחל לנו המון שנים טובות יחד, שנצמח יחד, נתעצם, נתבגר ונחווה את כל הטוב שיש לחיים להציע לנו. אני תמיד כאן בשבילך, להיות לך הכתף התומכת והאוזן הקשבת, אוהב אותך לנצח.


ברכה לטו באב - כרטיס ברכה ליום האהבה לבן זוג
ברכה לטו באב לבן זוג

ברכה לטו באב לבעל

בעלי היקר, אתה האור של החיים שלי, אני אוהבת אותך כל כך ובשבילי כל יום אנו חוגגים את האהבה שלנו. יום אהבה שמח אהוב שלי, הבחירה הטובה ביותר בחיי, חבר הנפש שלי, הגבר שבגברים, זכיתי בך. מאחלת לנו זוגיות מאושרת ושמחה, וצמיחה מכל האתגרים והחוויות שהחיים יעמידו בפנינו. אהוב שלי, אל תשתנה, אתה הדבר המדויק והטוב ביותר עבורי, אין כמוך, אוהבת לנצח, שיהיה לנו טו באב מלא באהבה!


ברכה לאישה ליום האהבה



ברכה לטו באב לאישה

אשתי היקרה, היפה בנשים, אני רוצה לאחל לך חג אהבה שמח. את אישה שכולה אהבה, אור ושמחה, מלאה בטוב לב וטוהר כל כך נדיר בימינו. אני אוהב אותך בכל ליבי ונשמתי, מאחל לי ולך להיות מאושרים, לגדול, לצמוח, וליהנות מהחיים, להיות שם תמיד אחד בשביל השנייה. כשאת לצידי אני מרגיש שהכל קטן עלינו, אני אוהב אותך כל כך מיוחדת שלי, אמן שתהיי לי תמיד מאושרת.


ברכה לטו באב - ברכה ליום אהבה לבת זוג
ברכה לטו באב לבת זוג

ברכה לטו באב לגבר

טו באב שמח אהבה שלי, אני אוהבת לאהוב אותך, ללמוד אותך בכל יום ויום מחדש, לגלות עוד רובד ועומק באדם המדהים שלצידי. אני מאחלת לנו שנים רבות וטובות יחד, שנזכה להקים משפחה המבוססת על ערכים טובים ונתינה. אמן שהחיים שלנו יהיו מלאים באהבה, אהבת אדם, אהבה לסובבים אותנו, לקרובים וגם לזרים, שתמיד נדע להעניק טוב ואושר למי שיהיה סביבנו. חג אהבה שמח יקר שלי, שלא תשתנה לי אף פעם.



ברכה לטו באב מהתורה

“מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה”, אהובי, האהבה שלנו היא אהבה אמיתית, כזו שכבר אי אפשר למצוא היום. אני אוהבת אותך בכל חלק בגופי, אתה חלק ממני, מהיום שלי, מהשגרה שלי ומהמחשבות שלי. אהוב שלי, אתה הדבר היקר והטהור בחיי, אתה עושה אותי מאושרת בכל יום. תודה על מי שאתה עבורי, על הכבוד, ההכלה, התקשורת והשמחה התמידית. אוהבת אותך לנצח, טו באב שמח.


ברכה לטו באב - כרטיס ברכה ליום האהבה לבעל
ברכה לטו באב לבעל

ברכה לטו באב מהמקורות

“שימני כחותם על ליבך כחותם על זרועך כי עזה כמוות אהבה", אהובה שלי את חלק מדמי, מגופי, את האור של חיי. טו באב שמח יקרה שלי. אני מאחל לנו את כל הטוב שקיים בעולם, שנלמד לאהוב ולהיות הדבר הטוב ביותר אחד עבור השנייה. אני מבטיח להיות לך תמיד לכל מה שתרצי, האדם הקרוב ביותר אלייך ואהוב נפשך. אהובתי, שהחיוך המדהים על פנייך תמיד יישאר האור הגדול שמאיר את ימיי.


ברכה לטו באב - כרטיס ברכה ליום האהבה מהמקורות
ברכה לטו באב מהמקורות

ברכה לטו באב לחברה

חברה שלי, חג אהבה שמח! יום האהבה הוא היום שבו אנו מציינים עד כמה האהבה שלנו גדולה. אני אוהב ללמוד אותך, לחיות לצידך, להיות הגבר שלך, הרגע שבו אני מסתכל על העיניים שלך, זה הרגע הכי יפה ביום. אני מאחל לנו שנמשיך לאהוב, אתה הדבר הטוב ביותר בחיים שלי, אעשה אותך מאושרת כל יום ויום, אין כמוך נסיכה שלי, אמן שתמיד תישארי שמחה ומחייכת.


ברכה לטו באב - כרטיס ברכה ליום האהבה לגבר
ברכה לטו באב לגבר


משפטים וברכות קצרות לטו באב


בכל יום אני לומד איך לאהוב אותך יותר, את מדהימה ואת המשמעות לחיים שלי.

האהבה שלנו נותנת לי כוח לצמוח, לגדול, להתגבר על כל אתגר ומכשול בחיים.

אני אוהבת אותך כל כך, אתה הדבר שייחלתי לו כל חיי, טו באב שמח אהובי.

אהבה היא התשוקה של החיים, הדבר שאי אפשר להסביר במילים עד שלא חווים.

האהבה שלנו מלמדת אותי בכל יום איך להיות אדם טוב יותר ומכיל יותר.



ברכה לטו באב - כרטיס ברכה ליום האהבה לאישה
ברכה לטו באב לאישה


הברכות והמשפטים נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ומשפטים וברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.

4,976 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page