top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת 41

מחפשים ברכה ליום הולדת 41? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לגיל 41.

ברכה ליום הולדת 41

ברכה ליום הולדת 41 לבעל

בעלי היקר, היום אתה חוגג את גיל 41, אהבת חיי, אתה האושר שלי בחיים, כל יום אתה הופך אותי ליותר מאושרת ושמחה, גורם לי להתאהב בך יותר ויותר, בך ובחיים שלנו, אני מרגישה מבורכת שזכינו אחד בשנייה, האהבה שלנו היא הכוח שלי לקום כל יום ויום, תודה לך שאתה האדם לצידי, מקווה שתמיד נישאר יחד, נזכה לחיים מאושרים והמון נחת מהילדים שלנו, שנגשים יחד את כל החלומות והמטרות בחיינו, אוהבת אותך, ותמיד לצידך, שיהיה לך יום הולדת שמח.


 

ברכה ליום הולדת 41 לאישה

אשתי היקרה, היום את חוגגת את גיל 41, ויום הולדתך הוא יום חשוב עבורי ועבורך, יום מזכיר לי עד כמה את מיוחדת, כמה זכיתי בך, באהבה שלך ובחברות איתך. אני חושב בכנות, שאין נשים מדהימות כמוך, את משתבחת עם השנים, מתעצמת, הופכת לחזקה יותר ומכילה יותר, את העמוד שמחזיק את הבית ושומר על כל הטוב והאושר בפנים. אני מאחל לך מכל ליבי שתמיד תרגישי אהבה, כבוד והערכה מהסובבים אלייך, נזכה לעוד שנים רבות ביחד, ושכל שנה תהיה טובה ומוצלחת יותר מקודמתה.


יום הולדת שמח 41

ברכה ליום הולדת 41 לאבא

אבא, הלב שלי, אני מאחלת לך מזל טוב לרגל גיל 41. אתה הכתף התומכת שלי, איש סודי והאדם הכל יכול בעיניי. אני מאחלת לך שתהיה לי תמיד בריא ומאושר, שהקשר שלנו יתחזק יותר ויותר שאהבה בינך לבין אמא תישאר איתנה כמו שהיא. אני מעריכה ואוהבת אותך כל כך, זכיתי שאני הבת שלך, זכיתי ללמוד ממך בכל יום מה הם הערכים החשובים לחיים. אז אבא יקר ואהוב, אני מאחלת לך בריאות ואהבה, תיהנה מהחיים וכל הטוב שיש לעולם להציע.


 

ברכה ליום הולדת 41 לאמא

אמא, מזל טוב אהובה שלי, עטרת ראשי, מזל טוב לך, האור של חיי. בלעדייך אני כלום, את הבאת אותי לעולם, הראת לי את הדרך, היית שם לצידי בכל רגע עצוב או שמח ודאגת להגיד את המילים הנכונות, המחזקות והמעצימות כדי שאגדל ואתבגר. אני מאחלת לך שתהיי בריאה, מאושרת, מלאה בנחת מאיתנו הילדים שלך, תגשימי את עצמך, תתפתחי ותגשימי חלומות. מגיע לך את הטוב ביותר, מגיע לך חיים מלאים בחוויות טובות ושמחות. אוהבת אותך, שיהיה יום הולדת שמח אחת ויחידה שלי.


מזל טוב 41

ברכה ליום הולדת 41 לחברה

חברה אהובה שלי, יש קשרים בחיים שמעצבים אותנו כבני אדם, הופכים אותנו לחזקים יותר, עוזרים לנו להתמודד עם מאורעות בחיים. הקשר איתך הוא לחלוטין קשר שחיזק אותי, תרם ותורם לי רבות בכל יום ויום. אני אוהבת אותך אהבת נפש ומאחלת עבורך את הטוב ביותר, שהחברות שלנו רק תתחזק מיום ליום. שתמיד נהיה שם אחת בשביל השנייה, שנצבור עוד המון חוויות מהנות ומשמחות. מאחלת לך בריאות ואושר לך ולסובבייך, זכיתי בך, חברה אמיתית וכנה. יום הולדת שמח יקרה שלי!


 

ברכה לגיל 41 מאמא לבת

בתי היקרה, הגאווה שלי, מזל טוב לרגל יום הולדתך ה-41, השנים עוברות, אבל עבורי תמיד תישארי הילדה הקטנה והמיוחדת שלי. אני מאחלת לך את כל האושר ואהבה שיש בעולם, שתגשימי את כל החלומות והמטרות שאת מציבה לעצמך, שהשנה הזו תביא עימה המון ברכה ואושר בכל התחומים בחיים. שתזכי לנחת מילדייך המדהימים, שנשמור על הקשר המיוחד שלנו, אני אוהבת אותך כל כך ותמיד כאן עבורך לכל דבר. שיהיה לך יום הולדת שמח בתי היקרה, את היהלום הכי יקר ובעל ערך עבורי.


Happy Birthday 41

ברכה לגיל 41 מאמא לבן

בני היקר, כל עולמי, היום יום הולדתך, היום המיוחד שלך, אתה כבר בן 41 ועברת כל כך הרבה בחיים. למדת, התפתחת והשגת המון דברים בחיים ואין גאה ממני על הדרך שלך, הנועם, האצילות והענווה. בכל מקום אתה מסמר הערב, האדם שכולם מפנים אליו את העיניים, בגלל הכבוד שהם רוכשים אלייך ובגלל האהבה הרבה. אני מאחלת לך שתמיד תחייך, תזכה להישגים משמעותיים בחייך, תהנה, תטייל, תצבור חוויות ותיזכה תמיד להיות מוקף באנשים עם לב טהור כמו שלך. מזל טוב גאוותי.


 

ברכה לאחות בת 41

אחותי היקרה, השנים חולפות להן במהרה והנה היום את כבר בת 41, אני מאחלת לך שתמיד תדעי לבחור נכון, להקיף את עצמך באנשים טובים ונאמנים, ליהנות מהחיים שלך, להגשים חלומות, לזכות מנחת מהילדים המקסימים שלך, ולהמשיך לגדל משפחה מדהימה לתפארת. בעיניי, את מעוררת השראה ומודל לחיקוי עבורי, את אישה חזקה, מהממת, אמיצה, לוחמת אמיתית, אשת סודי והחברה הכי קרובה אליי בעולם, שתמיד תהיי לי בריאה, שמחה ומאושרת,

אוהבת אותך כל כך יקרה שלי, שיהיה לך את היום הולדת הכי שמח בעולם!


יום הולדת 41

ברכה לאח בן 41

אחי היקר, היום אתה בן 41, מזל טוב ליום ההולדת, מאחל לך שתמיד תמשיך להיות מה שאתה בשבילנו, האור, האושר, האדם שתמיד יודע מה להגיד בכל מצב. אני בטוח שגם השנה, אחרי 4 עשורים מדהימים בחייך, תכבוש עוד פסגות ותסמן וי על חלומות נוספים שלך,

אין דבר שעומד בפני הרצון והאמונה הענקית בעצמך, ובכל יום אתה מלמד אותנו מחדש איך להיות טובים יותר בכל דבר שאנחנו עושים, מאחל לך שתמיד תהיה בריא ומאושר, תיהנה מהחיים ובעיקר תישאר האדם שאתה.


 

ברכה לגבר בן 41

מזל טוב ליום הולדת ה-41, מאחלים לך המון אושר, בריאות, שמחה והנאות החיים. אתה אדם מיוחד מאוד, חבר קשוב, אבא לתפארת ובן שכל הורה חולם עליו. מאחלים לך שתמשיך להיות האדם שאתה, אור גדול ביומיום של כולנו. זכינו בך שאתה בחיים שלנו, אתה גאווה, מודל לחיקוי וכתף תומכת. שרק תישאר לנו בריא, שמח ומאושר, שיהיה יום הולדת שמח, והשנה וכמובן שהשנים הבאות יביאו אלייך המון דברים טובים, הישגים והגשמת חלומות. יום הולדת שמח יקר שלנו, אין אנשים כמוך בעולם.


ברכה לבעל ליום הולדת 41
ברכה לבעל לגיל 41

ברכות קצרות ומשפטים ליום הולדת 41

41 שנים שאתה מאיר בעולם הזה את החיים של כולנו, יום הולדת שמח יקר שלנו

מיוחדת שאת, מזל טוב לרגל יום הולדתך ה-41, אוהבים אותך כל כך יקרה שאת

41 שנים חלפו ובכל פעם נופלת עליי ההבנה שכל שנה רק משבחת אותך יותר ויותר.

מזל טוב ליום ההולדת ה-41, שתמשיך לכבוש יעדים, להציב מטרות ולחלום בגדול

יום הולדת 41 שמח! אוהבים אותך מאוד ומאחלים לך שתמיד תמשיכי לחייך לעולם.


ברכה לאישה ליום הולדת 41
ברכה לאישה לגיל 41


טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת 41

  • חשבו על מקרה מיוחד שקרה השנה והעצים את חוגג יום ההולדת.

  • אחלו לבן אדם משהו שאתם יודעים שהוא רוצה שיקרה בשנה הזו.

  • ברכו אותו על הישגיו בשנה האחרונה או בשנים האחרונות.



הברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.



לעוד ברכות ליום הולדת 40, כרטיסי ברכה, ומשפטים לגיל 40 לחצו כאן

2,733 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page