ברכות ליום הולדת 55 - כאן תמצאו ברכה מושלמת לגיל 55
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת 55

מחפשים ברכה ליום הולדת 55? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לגיל 55.

ברכה ליום הולדת 55

ברכה ליום הולדת 55 לאמא

אמא מהממת שלי, כל שנה הרגע הזה מרגש אותי מחדש, אבל היום אנחנו חוגגות לך יום הולדת 55 וזה יום עוד יותר מיוחד. אני מאחלת לך מכל ליבי את כל האושר והטוב שקיים בעולם זה, שתחייכי, תשמחי, תגשימי חלומות ותהני מהחיים. אני מודה עלייך ומודה על זה שאת בחיי, האדם הכי הכי קרוב אליי, אשת סודי, החברה הכי טובה שלי. הלוואי שאתן לך את כל הסיבות להיות גאה בי, מזל טוב יקרה שלי!


 

ברכה ליום הולדת 55 לאבא

אבא היקר זכיתי שאתה האבא שלי, לא יכולתי לבקש אבא יותר טוב ממך, קשוב, מכיל, אוהב ומפרגן. והיום זה הוא יום הולדתך, אתה בן 55 וחוגג את החיים, מגשים חלומות ומטרות, מראה לכל הסובבים אותך שעבורך השמיים הם לא הגבול אף פעם. אין דבר שאתה לא יכול לעשות ולהשיג, בענווה ובעבודה קשה. אני מאחלת לך הרבה בריאות וכוח להמשיך לעשות את כל מה שאתה עושה, להצליח ולהתמלא באושר והודיה על כל הטוב שיש לך בחיים.


יום הולדת 55 שמח

ברכה לגיל 55 לבעל

יש דברים בחיים שנועדו לקרות, ומהרגע הראשון שנפגשנו ידעתי שאיתך זה לנצח, שאתה האחד. אני זוכה לעבור איתך את המסע הזה שנקרא החיים ולחגוג לך יום הולדת 55 ביחד, הלוואי שתישאר כמו שאתה בדיוק, האדם הכי מיוחד בעולם, המוצלח, הרגוע עם החיוך המושלם. האהבה הענקית שלנו נותנת לי כוח בכל יום ומסבה לי אושר גדול בלב. בעלי היקר, אני אוהבת אותך כל כך, יום הולדת שמח אהובי.


 

ברכה לגיל 55 לאישה

ליפה בנשים, אשתי המדהימה, היום את בת 55, מזל טוב אהובת ליבי, האחת והיחידה לרגל יום הולדתך. אני אוהב אותך כל כך, מאחל לנו עוד שנים רבות שנאהב אחד לצד השנייה. את האישה הכי מדהימה שיש. הלוואי שבכל יום ויום תקומי עם אושר בלב, שמחה ותחושת סיפוק עצומה מפועלך. את מעוררת השראה בכל כך הרבה אנשים סביבך בגלל מי שאת, הדרך שבה את עושה דברים והיופי החיצוני והפנימי שקיים בך. אל תשתני לעולם אהובתי.


מזל טוב 55

ברכה ליום הולדת 55 לחברה

חברתי היקרה, היום את חוגגת את גיל 55! אני מאחלת לך מכל הלב את כל הטוב והבריאות שבעולם, שתהיי מאושרת, שמחה ובריאה. שתגשימי את כל החלומות והמטרות שלך, שתיהני מכל יום ויום, תפיצי את האור והטוב שלך לעולם. חברתי האהובה, אני מאושרת ושמחה להיות חלק מחייך, זכיתי בחברת אמת שהיא כמו משפחה וחלק מדמי. מאחלת לשנינו לחגוג עוד הרבה ימי הולדת יחד, לצחוק על חוויות העבר וליהנות מכל רגע ורגע. אוהבת אותך כל כך חברה שלי!


 

ברכה ליום הולדת 55 מאמא לבן

בני היקר והאהוב, היום אנחנו חוגגים לך את גיל 55, יום הולדת שמח בן אהוב ומיוחד שלי. זכיתי שאני האמא שלך, אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, האור והאושר שהכנסת לחיי מהרגע שנולדת אינם ניתנים להסבר. אני כל כך גאה בך, באדם שהפכת להיות, במשפחה המדהימה שהקמת. אני מאחלת לך מכל הלב שלי את כל האושר והטוב שקיים בעולם, שנזכה לחוות עוד הרבה חוויות טובות ומשמחות, אין כמוך.


Happy Birthday 55

ברכה ליום הולדת 55 מאמא לבת

בתי, אהובתי, יום ההולדת שלך הוא היום הכי מיוחד עבורי בשנה, היום שזה מזכיר לי את הרגע שבאת לעולם והענקת לי את הזכות בפעם הראשונה להיות אמא. היום את כבר בת 55, אבל בכל יום ויום האושר והאהבה שאת מעניקה לי והגאווה שאת מסבה לי הם עצומים. ילדה יקרה שלי, את הדבר הכי חשוב לי בחיים האלו ואני מאחלת לך את כל הטוב והאושר שיש בעולם, בריאות, אהבה ואושר. מזל טוב!


 

ברכה לאחות בת 55

השנים עוברות מהר ואנחנו נשארות האחיות הקרובות שאנחנו. היום את בת 55 ואין מאושרת ממני על הקרבה שיש בנינו, האהבה הכנה והאמיתית, העוצמה הזו והביטחון שאת גורמת לי להרגיש שאני יודעת שבכל צרה ואתגר שיעמוד בפניי יהיה לי גם אותך חוץ מעצמי. אני מאחלת לך מכל ליבי הרבה בריאות, אושר ואהבה, נחת מהמשפחה המדהימה שלך והרבה הצלחה בכל מעשה ידייך, יום הולדת שמח אחותי האהובה!


יום הולדת 55

ברכה לאח בן 55

היום אתה בן 55 אחי היקר והאהוב, מזל טוב! מאחלת לך מכל ליבי את כל הטוב והאושר בעולם. שתמשיך להיות האדם שאתה בעבור כל כך הרבה אנשים, תגשים חלומות, תהנה מהחיים ותצבור חוויות טובות. הלוואי שלא תשתנה לעולם, כי ככה כמו שאתה זה מושלם, אם הייתה לך את האפשרות לראות איך כל הסובבים אותך רואים אותך, היית מבין כמה השפעה, כוח ואהבה סובבים אותך. הלוואי שלעולם לא יפסיקו להסתכל אלייך בהערצה ועיניים נוצצות.


 

ברכה ליום הולדת 55 לגבר

לגבר של חיי מזל טוב עד 120! מאחלת לך את כל הטוב שיש בעולם לעוד 55 שנים של אהבה, שמחה והגשמה עצמית. אין כמוך, אתה אדם מיוחד עם לב זהב, בעל הכלה ענקית, אינטליגנציה רגשית ואהבת אדם. הלוואי שכל יום ויום יהיו מלאים בעשייה וסיפוק מהגשמת כל החלומות והמטרות שלך. יום הולדת שמח! מעריכה אותך מאוד ומודה לך על כל מי ומה שאתה עבורי, יום הולדת 55 שמח גבר אהוב שלי!


ברכה ליום הולדת 55 לבעל
ברכה לגיל 55 לבעל

ברכות קצרות ומשפטים ליום הולדת 55

יום הולדת 55 שמח אהוב יקר שלנו, אנחנו מאחלים לך את כל הטוב שיש.

מזל טוב מהממת, מאחלת לך עוד 55 שנים טובות ומאושרות מלאות בחיוכים.

גיל 55 הוא גיל משמעותי שמלא בתובנות על החיים ועל החוויות שעברת.

החוויות שעברנו יחד לאורך כל השנים ננצרו וילוו אותי תמיד.

המדד האמיתי לאושר הוא להקיף את עצמך באנשים טובים ואוהבים.


ברכה ליום הולדת 55 לאישה
ברכה לגיל 55 לאישה


טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת 55

  • הזכירו לבעל השמחה עד כמה הוא אדם משמעותי בחיים שלכם.

  • אחלו לו המון נחת וגאווה מהמשפחה שהקים לאורך השנים.

  • ספרו לו על חוויה בעל ערך שחיזקה את הקשר והפכה אתכם לקרובים היום.



הברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.



לעוד ברכות ליום הולדת 50, כרטיסי ברכה ומשפטים לחצו כאן

2,969 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page