איך מכינים מצגת לבר מצווה?
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

איך מכינים מצגת לבר מצווה?

13 מלאו לנער, הילד הקטן והרך צמח והפך לעלם חמודות שהגיע לגיל 13 גיל מצוות. לערוך אירוע כמו בר מצווה זה לא דבר של מה בכך, זה דורש הרבה השקעה, מחשבה, מעוף ויצירתיות. על מנת שהאירוע אכן יצא לפועל לפי כל התוכניות, צריך להתארגן אליו מס' שבועות מראש ולא לחכות לרגע האחרון.

הכנת מצגת לבר מצווה
הכנת מצגת לבר מצווה

להתארגן מראש ולא לחכות לדקה ה– 90 זו תקופה של מינימום חודשיים לפני בר המצווה, שזה אומר לשבת עם פנקס ועט וכך כשהפנקס פתוח והיד רושמת לרשום תוכנית מסודרת, איזה דברים נחוצים כדי להכין את האירוע: אולם, צלם, תפריט, ביגוד וכן הלאה על זה הדרך.

מצגת לבר המצווה

אחד הדברים החשובים והנחוצים לאירוע הוא הכנת מצגת לבר מצווה, הכנת מצגת הינה חלק בלתי נפרד מההכנות לאירוע וזה מצריך התארגנות מוקדמת על מנת שהמצגת תהיה יפה, מקורית ומושקעת, כך שקהל המוזמנים ואף חתן בר המצווה יצפו בה בהנאה.

איך מכינים מצגת לבר מצווה?

כיצד מכינים מצגת לבר המצווה היא שאלת המיליון דולר, בר המצווה מתקרב, מתכננים להכין מצגת לכבוד המאורע החשוב אבל איך מכינים מצגת לבר מצווה? ובכן, הכנת מצגת לבר מצווה מורכבת מכמה שלבים:


א. איסוף חומר מתאים – ראשית כל צריך למצוא תמונות בהם מתועד חתן השמחה בכל מיני שלבים משמעותיים: פוזות מצחיקות, אירועים, אפיזודות מעניינות ועוד...

ב. סידור התמונות מ א' עד ת' – חשוב לארגן את החומר כך שיהיה ערוך בסדר עולה, מהגיל הקטן ועד גיל 13.

ג. כיתוב מתאים קצר ומשעשע – מצגת תמונות לבר מצווה עם טקסט מתאים קצר וקולע בכל שלב ישביח מאד את המצגת, יתן הסבר ויקח את הצופים ואת חתן בר המצווה למחוזות רחוקים של ימים עברו שזה למעשה נוסטלגיה בהתגלמותה.

ד. חברה מקצועית להכנת מצגות – הכנת מצגת לאירוע כמו בר מצווה איננה משחק ילדים. בר מצווה הוא אירוע חשוב בו אנו מעוניינים להעניק לחתן בר המצווה את הטוב ביותר ולכן את המלאכה החשובה של הכנת המצגת ניתן לידיים מקצועיות ואמונות ונפנה לחברה מנוסה בתחום זה של הפקת מצגות לאירועים.

השורות הבאות מיועדות לאנשים אשר מכינים את המצגת לבר המצווה בכוחות עצמם: ובכן, אתם מומחים בהכנת מצגות, ותפקיד הכנת המצגת לכבוד בר המצווה מוטלת עליכם, בשורות הבאות תקבלו עצות וטיפים להכנת המצגת, מעבר לשלושת השלבים שכתבנו לעיל ומלבד זאת יש להתייחס למספר דברים חשובים:

1. רקע מתאים ויפה – התמונות במצגת צריכות "לשבת" על רקע מתאים, יש כל כך הרבה סוגי רקעים שניתן למצוא באינטרנט ולהוריד אותם בחינם מה שצריך לעשות הוא להתאים את התמונה לרקע, חשוב לבחור ברקע יפה וברור שאינו צורם לעיניים.


2. שימוש נכון באנימציות – אנימציות ואפקטים יפים משדרגים את המצגת ישנן הרבה סוגי אנימציות תלוי באיזה תוכנה להכנת מצגות אתם משתמשים.


3. פתיחה מרשימה ומיוחדת – הרגעים הראשונים של המצגת יכולות ליצור את הרושם הראשוני על כל המצגת ולכן כדאי להשקיע בפתיחה יפה, מרשימה, מנצנצת ומקורית במיוחד.


4. בחירת שירים - השירים במצגת משפיע על חווית הצפייה של הקהל, לכן רצוי לבחור שירים שיתאימו לסגנון ולאופי המצגת. במידה ואתם מתקשים וצריכים עזרה בבחירת שירים למצגת בר מצווה לחצו על הקישור.

לסיכום, בין אם החלטתם להכין את המצגת בכוחות עצמכם ובין אם חברה מקצועית מכינה אותה, ההחלטה להכין מצגת לבר המצווה הינה מצויינת ואף תשדרג את האירוע שלכם.

1,427 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page