בחירת שירים למצגת בת מצווה
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

בחירת שירים למצגת בת מצווה

לאחר 12 שנה, הילדה שהייתה עד לא מזמן קטנה ופצפונת הפכה פשוט לעלמת חן חיננית ובוגרת, כן, גיל 12 הינו גיל אשר מסמל את המעבר בין הילדות לגיל הבגרות, ימי הנעורים העלומים והפורחים.

שירים לבת מצווה
בחירת שירים למצגת בת מצווה

אם כל שנה חגגנו לילדה מסיבת יום הולדת לציין עוד שנה שחלפה, הרי שכאשר הבת מגיעה לגיל 12, מסיבת יום הולדת כבר איננה רגילה כמו יתר המסיבות הקודמות, בגיל זה המסיבה היא מסיבת בת מצווה ולכן האירוע מקבל מימד אחר לחלוטין בגלל חשיבותו הרבה והמיוחדת, והרבה משפחות מציינות את יום זה באירוע גדול ורב משתתפים ,תוכנית אומנותית, סעודה כיד המלך, צלמים, מוזיקה ועוד הרבה הפתעות.

החלק האמנותי באירוע הינו אחד השלבים החשובים ביותר באירוע עצמו, צריך לבחור אטרקציה ברמה כזו שגם תשמח ותפתיע את כלת השמחה כיוון שזהו היום שלה זה אירוע שהיא חוגגת אותו פעם בחיים ומצד שני צריך גם כן לעניין את קהל האורחים שהגיע להשתתף בשמחה שלכם לכן צריך לקחת בחשבון את כל הצדדים כדי שבסופו של דבר כולם יהיו מרוצים ושמחים.

אחת האטרקציות שיכולה להפתיע את כלת השמחה היא הכנת מצגת לבת מצווה, המצגת בדר"כ מכילה תמונות ותיעוד של מהלך החיים של הילדה מהרגע שהיא נולדה ועד הלום שזה אומר: גיל הינקות, הכניסה למעון ולגנים, שלום כיתה א', מסיבות הפתעה, מסיבות סוף שנה, חוגים והפעלות, טיולים, אירועים משפחתיים ועוד אפיזודות יפות ומעניינות שכדאי לתעד להנאת כולם.

איך בוחרים שירים למצגת בת מצווה?

מלבד התמונות במצגת, יש גם את הצד המוזיקלי הרי לא יתכן להשקיע בתמונות ולאחר מכן להגיש אותה בשקט וללא ליווי של שירה, מצגת יפה ומושקעת דורשת גם ליווי מוזיקלי בצידה.


א. התאמת השירים במצגת לפי טעמה של כלת השמחה - ראשית צריך להביא בחשבון את השירים או את סגנון המוזיקה אשר אהובים על כלת השמחה שהרי אם הילדה מחוברת לסגנון של מוזיקת פופ קצבית עכשווית לכן רצוי לא ללוות את המצגת במוזיקה משנות ה-60.


ב. להתייעץ עם חברות – ניתן להתייעץ עם חברות וקרובי משפחה שיש להם טעם טוב במוזיקה לגבי השירים אשר ילוו את המצגת.


ג. הקלטת שיר באולפן – לאחרונה זה נהיה אופנתי לקחת את הילדה לאולפן הקלטות ושם היא מבצעת שיר אהוב או שיר מקורי המתאים לאירוע בליווי פלייבק מתאים, כמובן ניתן גם לשלב גם קליפ באותה הזדמנות, משהו יפה וקולע.


ד. שיר לאמא – שיר מסוג זה הינו יכול לרגש ולשמח את אמא אשר הביאה את הילדה לעולם וגדלה, חינכה וטיפחה אותה על הלום, יש לא מעט שירים לאמא וניתן גם לכתוב שיר מקורי ולהקדיש אותו במיוחד עבור אמא היקרה.


ה. התאמת המוזיקה בהתאם לרצף התמונות – כדאי להתאים את השירים בהתאם למעברי התמונות במצגת כאשר לדוגמא המצגת מגישה קטעים נבחרים מתקופת היותר מוקדמת של הינקות וגיל הגן, ניתן לשלב שיר ילדים חביב וכן הלאה.

באירוע כמו בת מצוה כמו כל אירוע צריך להשקיע, ומי שאכן מתאמץ לבסוף קוצר את הפירות.

187 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page