עריכת סרטון לבת מצווה
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

עריכת סרטון לבת מצווה

הבת מצווה מתקרבת ואתם מעוניינים להכין סרטון שיפתיע את האורחים באירוע? ישנן מגוון דרכים לעשות זאת, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת להשיג את הסרטון המושלם.

סרטון בת מצווה
עריכת סרטון לבת מצווה

גיבוש קונספט לסרטון

ראשית, עליכם להחליט על הסגנון של הסרטון, האם אתם מעוניינים בסרטון בת מצווה עם סיפור עלילתי הכולל בימוי, הפקה וצילומי שטח, הכנת קליפ בת מצווה המכיל כל מיני קטעי וידאו של ילדתכם או מצגת מרגשת עם תמונות מהילדות וגם מבוק הבת מצווה בשילוב של מקבץ ברכות וסרטונים קצרים.


כמובן שקיימות אפשרויות רבות נוספות, במידה ומדובר בהפתעה לבת המצווה חשוב שתבדקו מה תחומי העניין של הילדה כדי שהסרטון יכיל תכנים מעולמה האישי, דרך נוספת היא להכין את הסרטון בשיתוף פעולה מלא ביחד איתה. אם החלטתם לשמור על הסרטון כהפתעה באירוע וידוע לכם שכלת בת המצווה פעילה רבות באינסטגרם מומלץ שתשקלו אפשרות להכין לה קליפ בת מצווה המכיל קטעי וידאו ותמונות שהעלתה לסטורי באינסטגרם שלה, לפניכם דוגמאות לקליפים:

קליפ בת מצווה בסגנון אינסטגרם סטורי


אם כבר הזכרנו את אינסטגרם אי אפשר שלא להתייחס גם לטיקטוק הפופולרית שכבשה את בני הנוער בישראל. לפניכם דוגמה בקונספט זהה לקליפ אינסטגרם רק בעיצוב מותאם לטיקטוק.

קליפ בת מצווה בסגנון טיקטוק TikTok


מצגת לבת מצווה

EK-Studio

הפקת מצגות וקליפים לאירועים

050-6791352



כיצד לערוך את הסרטון?

לאחר שקיבלתם החלטה לגבי הקונספט של הסרטון שלכם, כעת תשקלו האם אתם מעוניינים לערוך בעצמכם או לפנות לסטודיו מקצועי המציע שירותי עריכת וידאו.

אם אתם חסרי ניסיון בעריכה תוכלו להוריד מכם את ההתעסקות וכאב הראש של עריכת הסרטון, ולקחת שירות של עורך וידאו מקצועי, עם היתרון שבכך מגיע גם החסרון שידרוש מכם הוצאה מסויימת, שכן השירות כרוך בתשלום, אך תהיו בטוחים שתקבלו סרטון ייחודי ומרהיב שידביק את האורחים שלכם לכסא. במידה ובסופו של דבר החלטתם בכל זאת להכנס להרפתקאה ולנסות לערוך את הסרטון בעצמכם, תוכלו להעזר בסרטוני הדרכה ביוטיוב ובמדריכים לעריכת וידאו הקיימים ברשת וללמוד באופן עצמאי כיצד לערוך סרטון מקצועי.


תוכנה לעריכת סרטונים VS עריכת סרטונים אונליין

את הסרטון תוכלו לערוך במגוון דרכים אחת מהן היא באמצעות תוכנה לעריכת סרטונים בחינם או בתשלום. שימוש בתוכנה חינמית אמנם אינה מצריכה כל תשלום מצידכם, אך יתכן שכלי העריכה של התוכנה לא יספיקו עבור רמת העריכה שאתם רוצים לבצע, בנוסף יכול להיות שהתוכנה תכיל את כל מבוקשכם ותהיה קשה מדי להבנה ותדרשו להעמיק וללמוד את השימוש בה, דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא שישנן תוכנות פשוטות ללמידה אך בדרך כלל מגבילות את השימוש במרכיבים מסויימים בתוכנה, כמו למשל הגבלת איכות הקידוד של הסרטון או שימוש מוגבל באפקטים וכלי עריכה מתקדמים. בעריכת סרטון בתוכנה מקצועית בתשלום תקבלו את כל הכלים הדרושים להשגת סרטון מנצח, אך היא לא כל כך מתאימה למי שאין לו כלל ידע בעריכה.


אופציה נוספת העומדת לרשותכם היא שימוש באתרים המציעים שירות של עריכת סרטונים אונליין. קיים היצע גדול של אתרים שנותנים שירות כזה, היתרון בעריכת סרטון אונליין, הוא בכך שהשירות מתאים ומומלץ למי שאין לו ידע קודם בעריכה ואינו מעוניין להתעסק עם התקנת תוכנה במחשב. החיסרון הוא שבאתרים מסויימים תדרשו לשלם עבור שימוש נרחב בכלי העריכה השונים ותתכן הגבלה על כמות ונפח העלאת הקבצים לאתר.

מדוע מכל האטרקציות דווקא כדאי להציג סרטון בת מצווה?

קיימות היום מגוון אטרקציות לבת מצווה ונראה שבכל פעם ממציאים משהו חדש, אם זה כניסות מרהיבות לאולם של כלת בת המצווה, מייצגים עם רקדניות, מופע לייזרים, צילום במסך ירוק, תאי צילום, עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק ועוד.

כל האטרקציות שצויינו לעיל הן חלק פעיל לאורך כל האירוע, לעומת זאת, בהצגת סרטון תוכלו לתפוס את מלוא תשומת הלב של קהל המוזמנים למספר דקות וזהו בדיוק הרגע בו תוכלו לחרוט בזכרונם את החלק האיכותי והמרשים ביותר של חגיגת בת המצווה. עריכת סרטון מקורי וייחודי ישאיר רושם חיובי ולכן זה משהו שחבל לוותר עליו.

2,171 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page