מצגת כאטרקציה לבת מצווה
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

מצגת כאטרקציה לבת מצווה

חגיגת בת מצווה היא מסיבה של פעם בחיים, כל נערה שמגיעה לגיל מצוות שואפת שהאירוע שלה יהיה מרגש ומיוחד במינו, זה בהחלט פרויקט מאתגר אך בהחלט ניתן לעשות זאת על ידי שילוב של תכנים ייחודיים ומקוריים לאירוע בת המצווה.

אטרקציה לבת מצווה
אטרקציה לבת מצווה

אחד האירועים היותר מרגשים המתרחשים בשנות הנעורים של הבנות הוא יום בת המצווה, כל בת שמגיעה לגיל מצוות רוצה לחגוג את היום הגדול במסיבה ייחודית ומרגשת ביחד עם כל החברות ובני המשפחה, למרבה המזל ישנן לא מעט אטרקציות שיכולות לגרום לאירוע להפוך לחוויתי ובלתי נשכח בין אם זה מזכרות, הפעלות, אטרקציות ועוד שורה ארוכה של רעיונות שאפשר לבצע אחד או חלק מהן ולהכין מהם חבילה מושלמת לאירוע בת המצווה. בפרט שכיום הבנות יותר תובעניות בדרישות שלהן והן רוצות שהחגיגה תהיה מרשימה, נוצצת, שמחה ומלווה בהפתעות מרגשות.

תכנים בעלי ערך מוסף חוויתי

ישנן לא מעט התלבטויות שעומדות בפני ההורים לפני האירוע של בת המצווה, אחת מהם היא שלב התוכניות והפעילויות, הורים רבים לא מסתפקים בסגנון המקובל של המוסיקה, אוכל, ריקודים, צילומים וכו', הם מעוניינים שהחגיגה תכיל תכנים ערכיים שיתנו ביטוי למשמעות הסמלית של בת המצווה במובן של ההתבגרות והאחריות המצופה מהגיל הזה, המטרה היא לחפש את אותם תכנים שהם בעלי ערך מוסף חוויתי וערכי אשר ירגשו וישמחו הן את כלת בת המצווה וכן גם את האורחים ואת המשפחה כולה.

אחד מהרעיונות המעשים לחגיגת בת המצווה, רעיון חוויתי לבת וכן למשפחה הוא הכנת מצגת לבת מצווה, הניסיון של הורים רבים מלמד שמצגת הינה אחת מהאטרקציות המובילות ביום הבת מצווה בפרט אם היא ערוכה באופן מקצועי והיא מכילה חומר קרי: תמונות, קטעי וידיאו, כיתובים, ברכות וכו' בשילוב מוזיקה מתאימה אנימציות ופעלולים שהופכים את המצגת למרתקת ועדכנית.

מצגת לבת מצווה – האטרקציה שעושה את האירוע

תארו לעצמיכם שבאמצע המסיבה, המשפחה, האורחים והחברים מסתדרים בקבוצות, מחשיכים את האולם וכך באווירה מחשמלת זו עיני כולם מרותקות למסך בציפייה דרוכה להתבונן במצגת המיוחדת שנערכה ספיישל לרגל כלת בת המצווה. המסכים נפתחים, וכולם דרוכים ומחכים לרגע המיוחל, המצגת עולה לאוויר וכלת בת המצווה מופיעה על המסך במצגת שמתארת בצורה מוחשית את מהלך חייה מאז שירדה לאוויר העולם ועד היום.

האורחים ובני המשפחה גם כן רואים את עצמם מככבים על המסך בוריאציות שונות יחד עם כלת בת המצווה אם זה במסיבות ובאירועים שנפגשו יחד, טיולים ועוד. מקומן של החברות גם כן אינו נפקד גם הן מופיעות על המסך יחד עם כלת השמחה כאשר את כל התמונות והסרטונים הללו מלווים מוסיקת רקע מתאימה, רקעים ואנימציות.

מצדיעים לכלת בת המצווה

במצגת מופיע החלק של הברכות והאיחולים, הרבה הורים שרוצים לשדרג יותר את המצגת, הם מסריטים את המשפחה והחברות שמברכים ומאחלים לנערה את מיטב האיחולים הלבביים לרגל הכנסה למצוות. האורחים מתפעלים כאשר הם צופים במצגת והילדה כולה שמחה ומרוגשת כאשר ביומה הגדול, יום בת המצווה היא צופה יחד עם האורחים החשובים במסך ורואה את איך סרט חייה נע מאז היוולדה ועד היום יחד עם כל היקרים לה המשפחה והחברים, האם יש אטרקציה יותר מדהימה מזו?

כפי שידוע לכולנו ישנן דרכים רבות ולא מעט תוכניות המיועדות למסיבת בת המצווה אבל כיום כל הורה שמעוניין להפתיע את הילדה בצורה מיוחדת ולרגש ולשמח אותה, הוא מעניק לה באהבה רבה מצגת לכבוד בת המצווה אשר תיחרט בליבה ובזיכרונה לאורך שנים רבות.

253 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page