ברכות ליום הולדת 20 - כאן תמצאו ברכה מושלמת לגיל 20
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת 20

מחפשים ברכה ליום הולדת 20? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לגיל 20.

ברכה ליום הולדת 20

ברכה ליום הולדת 20 לחברה טובה

חברה יקרה שלי! היום את בת 20, צברת המון חוויות בחיים, התבגרת, התפכחת ולמדת על עצמך ועל העולם סביבך. אני מאחלת לך מכל ליבי שהשנה הזו תהיה מושלמת עבורך. שתגשימי בה חלומות ומטרות, תכבשי כל יעד שתציבי לעצמך, תמצאי את המסלול שלך בחיים. שנמשיך להיות חברות טובות כל כך, שתמיד נהיה אחת בשביל השנייה, הכתף התומכת והאוזן הקשבת. אני אוהבת אותך כל כך, ומאחלת לך שתזכי לראות את עצמך כמו שכולם מסביבך רואים אותך, את הכי מיוחדת שיש.


 

ברכה ליום הולדת 20 לבן זוג

אהובי היקר, היום אתה חוגג את גיל 20! מאחלת לך מכל ליבי את כל הטוב והאושר שיש בעולם הזה, שתהיה מאושר, שמח, בריא ושתגשים את כל החלומות והמטרות שלך! שתיהנה מכל מה שיש לעולם להציע, שתשמור על עצמך ועל הייחודיות שלך. מאחלת לך שתמיד תהיה מוקף באנשים טובים ושתדע שאני לצידך תמיד בהכל! מאחלת שלא תשתנה לי, שתהיה אותו האדם שכולם אוהבים ומעריכים, שיהיה לך יום הולדת שמח ומאושר, ושבכל יום תקום עם שמחת חיים גדולה ואושר.


יום הולדת שמח 20

ברכה ליום הולדת 20 לבת זוג

בת זוגתי היקרה, יום הולדת 20 זה היום המרגש שלך, את סוגרת שני עשורים מדהימים בחייך. ואני בטוח שהשנים הבאות יהיו השנים שישאירו חותם עלייך ויעצבו אותך, מאחל לך ולנו שנגשים חלומות ביחד, נציב לעצמנו מטרות ונשיג אותן. שנלמד לאהוב מיום ליום יותר ויותר, אני פה לצידך, אוהב ומאושר שזכיתי בך יקירתי. מאחל לך יום הולדת שמח ומהנה, שתמיד תהיי מוקפת בחברות הטובות שלך, במשפחה המדהימה ותישארי הבחורה המדהימה ומיוחדת שאת, אין בחורות מיוחדות כמוך בעולם הזה.


 

ברכה לגיל 20 מאמא לבת

בתי היפה, הלב של הבית, היום את חוגגת 20 שנים, ואני מלאת אושר ושמחה עלייך. על החלק הגדול שאת תופסת בחיי, על האהבה שאת מפזרת לכל עבר, על התום, הענווה, היופי הפנימי והחיצוני שמלווה אותך לכל מקום שאת הולכת. אני מאחלת לך שתדעי תמיד לשמור על עצמך והיופי שבך, שתהיי רגישה לסביבה, תאהבי את האחר, תפתחי את הלב ותגשימי את כל החלומות שלך. מאחלת לך בריאות, אושר ובעיקר שתדעי לקבל ולהבין שהכל קורה מסיבה והכל לטובתך תמיד.


מזל טוב 20

ברכה לגיל 20 מאמא בן

בני היקר, איך השנים רצות להן ואתה כבר בן 20! מהילד הקטן והמתוק שהיית הפכת לגבר אמיתי, איש שיחה עבורי וההשראה שלי. והרבה אנשים ישאלו ויופתעו איך אתה מהווה להשראה שלי, אבל לא צריך יותר מדי זמן במחיצתך כדי להבין כמה אתה בחור מיוחד ושונה בנוף. אינטליגנט, נעים לסובביו, חכם ובעל הלב הכי ענק שיש בעולם, בוודאות. אני מאחלת לך שתהיה לי בריא, תמשיך ללכת בדרך הזו, שתהיה מאושר ושתתקדם בחיים למקומות שאתה רוצה להגיע אליהם.


 

ברכה לאחות בת 20

אחותי היקרה, היום את בת 20! כמה חוויות עברנו, תמיד היינו אחת בשביל השנייה, תומכות, אוהבות וקשובות. אני מאחלת לך שהשנה הזו תהיה משמעותית עבורך, שתגשימי בה חלומות שתהני מכל הטוב שיש לחיים להציע. מאחלת לך את בריאות הנפש והגוף, רק כך אפשר להתפנות לדברים החשובים בחיים. שתמצאי השנה את הדבר שעושה לך טוב, ממלא את ליבך ויהיה למסלול שלך בחיים. אני אוהבת אותך מאוד ותמיד כאן בשבילך ועבורך, שיהיה לך יום הולדת שמח אחותי המושלמת!


Happy Birthday 20

ברכה לאח בן 20

אחי היקר, יום הולדת 20 זהו יום מיוחד! אתה עובר כבר ל"מגרש של הגדולים", מתחיל לחלום בענק, להגשים חלומות ובעיקר לתכנן את המסלול שבו החיים שלך ילכו לפיו. אני מאחל לך שתדע לבחור נכון, לבנות את עצמך ולהקיף את עצמך באנשים שיעזרו לך להוציא את המיטב מעצמך. שתדע, שאני תמיד כאן עבורך, לכל בקשה, עצה והכוונה, אני שמח שאתה חלק ממני, החבר הטוב שלי ואיש הסוד שלי. מאחל לך שתמיד תחייך ושזו תהיה שנה מדהימה ומלמדת מכל הבחינות!


 

ברכה ליום הולדת 20 מאבא לבת

בתי המדהימה, יום הולדת 20 הוא אירוע מיוחד, מרגש ואבן דרך לחיים. נדמה שרק אתמול הגחת לעולם שלי והכנסת אליו את כל האור והטוהר שיש בעולם. בתי, יקירתי, אני מאחל לך שהשנה והשנים הבאות יהיו השנים היפות והמעצבות בחייך, שתמיד יקיפו אותך אנשים טובי לב כמוך. שתלמדי ותתפתחי, תמצאי את הנתיב שלך בחיים, ולאחר מכן גם את הבחור, הבן זוג, שראוי להיות לצידך. את אדם מיוחד שאין אחד שלא מתאהב בו, מגיע לך את כל הטוב שיש בעולם יקרה.


יום הולדת 20

ברכה ליום הולדת 20 לנכד

נכדי היקר, היום אתה בן 20! מזל טוב יקירי, מאחל לך שתמשיך לכבוש את העולם ולפזר את האור והקסם שלך בכל מקום. אתה נכד מיוחד, נכד שכולו טוב, כמה אצילות, שמחת חיים ואהבת אדם יש בך. אני גאה שאתה הנכד שלי ושהערכים שמובילים אותך בחיים הם הערכים הטובים ביותר שאדם יכול ללכת על פיהם. הלוואי שכל שנה ושנה תצבור הישגים ברמה האישית, תתפתח, תלמד ותעשיר את עולמך. יום הולדת שמח יקר שאתה, אתה יהלום של אור בעולם הזה.


 

ברכה ליום הולדת 20 לנכדה

נכדתי האהובה, גיל 20 הוא גיל מדהים! מזל טוב אהובה שלי, מאחלת לך שתפרחי, כי את הפרח הכי מיוחד וטהור שיש לעולם להציע. שהאור והחיוך שלך ימשיכו ללוות אותך בכל מקום שתלכי אליו, הם יפתחו לך דלתות ויכניסו אותך בקלות לליבם של אנשים. מאחלת לך שתישארי לי בריאה וחזקה, תגשימי את הרצונות והחלומות הכי גדולים שלך, תמשיכי בעבודה קשה ובהתמדה לפלס לך את הדרך להצלחה שאת רוצה. אני אוהבת אותך כל כך ומאחלת לך יום הולדת שמח והכי מהנה שיש.


ברכה מאמא לבת 20
ברכה לגיל 20 לאמא לבת

ברכות קצרות ומשפטים ליום הולדת 20

היום עברת שני עשורים בחיים, בהן למדת והפכת לאדם המיוחד והקסום שאתה.

גיל 20 הוא גיל מרגש, זה הזמן ליהנות ולחוות את כל הטוב שיש לחיים להציע.

אחרי 20 שנה על פני האדמה, את מתעצבת, לומדת את עצמך ומתפתחת.

20 הוא גיל מאוד משמעותי שבו מתעצבים כבני אדם ובעיקר מתבגרים.

כשאתה בן 20 אתה מרגיש שכל העולם והחיים עוד לפניך, נצל את הזמן בחוכמה.


ברכה ליום הולדת 20 לחברה הכי טובה
ברכה ליום הולדת לחברה לגיל 20


טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת 20

  • ציינו אירוע משמעותי שחל בשנה זו, כדוגמת שיחרור מהצבא עבור בנות.

  • תנו עצה לחיים שיכולה לעזור למקבל הברכה לעבור דברים בחיים בגיל הזה.

  • עודדו את מקבל הברכה לעשות דברים שהוא אוהב וליהנות מהרגע.



הברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.



לעוד ברכות ליום הולדת, כרטיסי ברכה, ומשפטים ליום הולדת לחצו כאן

16,964 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page