ברכות ליום הולדת לגבר - כאן תמצאי ברכה מושלמת לגבר
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת לגבר

מחפשת ברכה ליום הולדת לגבר? הגעת לכתובת הנכונה! כאן תמצאי ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לגבר.

ברכות ליום הולדת לגבר

ברכה ליום הולדת לגבר אהוב

מזל טוב לגבר שלי לרגל יום הולדתך, אני מאחלת לך מכל ליבי את כל הטוב והאושר שקיימים בעולם הזה. שתפרח, תצמח ותגשים את עצמך ואת כל החלומות שלך. הלוואי שתמיד יהיה לך את הכוח, התשוקה והאהבה לעשות את כל מה שאתה עושה, ליהנות מהחיים ולדאוג לסובבים אותך. אני שמחה שבורכתי וזכיתי להיות בת הזוג שלצידך, הכתף התומכת והחברה הכי טובה שלך. אני אוהבת אותך אהבת אמת שקשה לתאר במילים, מזל טוב אהובי.


 

ברכה ליום הולדת לגבר דתי

מזל טוב לגבר של חיי, האדם הכי מיוחד שהכרתי, שמכניס לי אור, אושר ואהבה רבה לחיים. אין מילים לתאר עד כמה הזיווג שלנו מדויק וה' סידר ששנינו ניפגש בזמן הנכון ונכיר אחד את השנייה. אהובי, אני מאחלת לך שנים רבות וטובות של מעשים טובות, מצוות, נתינה לאחר, כיבוד אב והאם, שתמשיך להיות איש משפחה מדהים. אתה גבר כל כך מיוחד, עם ערכים טובים שקשה למצוא בימינו, זכיתי בך.


יום הולדת שמח לגבר

ברכה ליום הולדת לגבר שלי

היום אנו חוגגים לך את יום ההולדת, מציינים את היום המיוחד שלך, כל שנה אתה משאיר חותם בעולם הזה עם המעשים שלך, המילים שלך ובעיקר כל האור והאהבה שאתה מפזר בכל מקום שאתה נמצא. אני אומרת לך מכל ליבי, הלוואי ויום אחד תזכה לראות את עצמך דרך עיניים של אחר, להבין עד כמה אתה מיוחד ומשפיע על כל כך הרבה אנשים. אני אוהבת אותך גבר שלי ותמיד לצידך, מאחלת את כל הטוב שבעולם.


 

ברכה ליום הולדת לגבר של חיי

הדרך שבה אנשים מסתכלים עלייך, מראה לך כמה אתה משמעותי, ואתה האחד היחיד והמיוחד, חוגג היום יום הולדת. אז מזל טוב לגבר של חיי, האהבה הנצחית, האמיתית והטהורה שלי, הבחור שלו ייחלתי כל החיים. אני אוהבת אותך מעמקי נשמתי, שמחה ומאושרת להתעורר לצידך כל בוקר, לספר לך את כל סודותיי, לתמוך בך ולהיעזר בך. אני משתוקקת להגיע לרגע שבו נקים משפחה מדהימה, אתה תהיה אבא לתפארת. מאחלת לך המון בריאות, אושר ואהבה גדולה איתי.


מזל טוב ליום הולדת לגבר - ברכה ליום הולדת לגבר אהוב

ברכה מרגשת לגבר שלי

יום הולדת שמח גבר אהוב שלי, הלב שלי מתפוצץ מאהבה בכל יום ויום מהשהות לצידך. אי אפשר לתאר במילים את גודל האהבה אלייך, הייתי חוצה יבשות עבורך, אתה האדם המיוחד והמדויק עבורי. איתך אני מרגישה שלמה ושלווה, וכשאני מביטה לך בעיניים ורואה את עצמי בהן, אין רגע מיוחד מזה עבורי. אהובי, מאחלת לך שתמשיך לכבוש את העולם, להצליח ולהגשים חלומות, שתמיד תהיה בריא, שמח ושתדע שאני כאן לצידך לעד.


 

ברכה ליום הולדת לגבר מבוגר

השנים חולפות להן והאהבה בינינו רק מתעצמת. כל האתגרים שחווינו, השמחות והחוויות העצימו אותנו וחיזקו אותנו כזוג. עם השנים הפכנו לאחד, אני מאחלת לנו להמשיך ולהיות זוג מושלם ואוהב כפי שאנחנו. יום הולדת שמח גבר אהוב שלי, מאחלת לך שתגשים את כל מה שליבך מייחל לו, שתיהנה מהחיים, מהנכדים, ומהמשפחה שהקמנו. הלוואי שתהיה לי תמיד בריא ומאושר, תישאר האדם המדהים שדואג לסובביו ונהנה מכל רגע בחיים. מזל טוב אהובי!


ברכה ליום הולדת לגבר

ברכה ליום הולדת לגבר צעיר

אהוב יקר שלי, היום יש לך יום הולדת ואנחנו חוגגים ביחד את היום המרגש שלך. אני מאחלת לך שתדע לבחור נכון, לנתב את החיים שלך בכיוון הנכון, להגשים את עצמך בכל התחומים, מבחינה אישית ומקצועית. תדע שאני תמיד כאן עבורך ולצידך, לתמוך, להקשיב ולהרים כדי שיהיה לך טוב. אני אוהבת אותך גבר שלי, הבחור הכי מיוחד שהכרתי, עם חיוך ממיס ועיניים מלאות בטוב ובאהבה. שלך לתמיד.


 

ברכה ליום הולדת לגבר מהמקורות

"אהבה התלויה בדבר בטל דבר בטל אהבה." ואהבה שלנו, היא אהבה ללא תנאים, אהבה טהורה מעומק הנשמה, אני מאחלת לך גבר שלי את כל הטוב והאושר שקיים בעולם. שנדע לצמוח ממשברים, לשמוח מהחיים, לגדול ולהתעצם ביחד. אהובי, אתה הבחור המדהים והמדויק עבורי, מבטיחה לאהוב אותך עד סוף ימיי. אין בעולם אהבה אמיתית וטהורה כמו שיש בינינו. מאחלת לך שתישאר תמיד בריא, שמח ומאושר בחלקך, כי כשיש אהבה כמו שלנו, כל השאר לא חשוב. מזל טוב!


כרטיס ברכה ליום הולדת לגבר

ברכה לגבר מיוחד

מזל טוב לגבר שלי, לאחד שממלא את הלב שלי, האדם שהוא האור של חיי, והשלווה שעוטפת אותי בכל יום ויום. כמה ביטחון, אהבה, ושמחה אתה מכניס לי לחיים. גאה להיות הבת זוג שלצידך, האישה שעליה אתה מסתכל בעיניים נוצצות בכל רגע יחד. מאחלת לך שתמיד תעשה רק דברים שיעצימו אותך כאדם וכחבר. שתגשים את כל החלומות והמטרות שלך, שתחיה חיים מלאים בשמחות ודברים טובים. אני כאן תמיד לצידך, מרגישה מבורכת מהנוכחות שלך לידי ואוהבת לאהוב אותך.


ברכה קצרה ליום הולדת לגבר
ברכה קצרה ליום הולדת לגבר

משפטים וברכות קצרות ליום הולדת לגבר

גבר שלי, מאחלת לעצמי להישאר לצידך לאורך השנים הבאות.

אהוב יקר, מזל טוב לאחד היחיד והמיוחד שלי, מאחלת את כל הטוב שבעולם.

אהובי, אתה כל מה שייחלתי לו תמיד, שמחה שאני זוכה להיות האישה שלך.

אני אוהבת אותך כל כך אהובי, מאחלת לך שתמיד תהיה מאושר ובריא.

אהובי, אתה הגבר המושלם, מאחלת לנו אהבה גדולה ורבת שנים.


ברכה לגבר ליום הולדת


טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת לגבר

  • רשמו בברכה מהן התחושות שהגבר שלכן גורם לכן להרגיש.

  • אחלו לגבר שלכן את הדברים שהכי הייתן רוצות שיקרו לו בהמשך החיים.

  • ספרו על אהבתכם רבת השנים שהולכת ומתעצמת עם הזמן.



הברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת משפטים וברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.



לעוד ברכות ליום הולדת, כרטיסי ברכה ומשפטים לחצו כאן

12,628 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page