ברכות ליום הולדת 30 - כאן תמצאו ברכה מושלמת לגיל 30
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת 30

מחפשים ברכה ליום הולדת 30? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לגיל 30.

ברכה ליום הולדת 30

ברכה ליום הולדת 30 לחברה

חברתי היקרה, היום את בת 30! מאחלת לך מכל ליבי שתהיי מאושרת, שמחה, בריאה ומוקפת בהמון אהבה. שתגשימי את עצמך, תשיגי את המטרות והחלומות שלך, שתמיד תעשי ותחווי דברים שעושים לך טוב. שתישארי האדם המדהים שאת, האדם שאני וכולם כל כך אוהבים, להיות בחברתו, ללמוד ממנו ולשתף אותו. מאחלת לך שהחיים יאירו לך את הדרך להצליח, לפרוח ולהתפתח כאדם ולהיות שלמה עם עצמך. מאחלת לך שהשנים הבאות יהיו משמעותיות מאוד בשבילך בכל המישורים. יום הולדת שמח אהובה!


 

ברכה לאחות בת 30

אחותי המהממת, גיל 30 זה גיל מדהים, גיל כזה שהופך את החיים שלנו ליותר רציניים, אנחנו מתמודדים עם בעיות של גדולים, מתבגרים, מתעצבים ומוצאים את המקום שלנו בחיים. אני מאחלת לך שתמצאי את הדרך הנכונה עבורך, תכבשי כל פסגה ומטרה שתרצי. שתמיד ילוו אותך בחיים אנשים טובי לב וכנים כמוך, שהטוב שאת נותנת לכולנו תמיד יחזור אלייך בדמות הדברים שאת רוצה. מאחלת לך שיום אחד תזכי להבין עד כמה את מיוחדת, אהובה ופשוט אחת הבחורות הכי טובות שיש.


יום הולדת שמח 30

ברכה לאח בן 30

אחי היקר, יום הולדת 30 הגיע וזו ממש סיבה אמיתית למסיבה. מאחל לך שתיהנה מהחיים, תגשים את עצמך, תנתב את עצמך למקום הנכון שיקדם אותך במהלך השנים הקרובות. מקווה שתמיד נהיה האחים שאנחנו אחד לשני, תומכים, עוזרים ומבינים זה את זה בלי מילים. מאחל לך זוגיות טובה ואמיתית מעומק נשמתך, עם בחורה כזו שתעריך אותך ותבין כמה אתה יהלום אמיתי ומיוחד בעולם שלנו. מזל טוב אחי היקר, שרק תחייך, תשמח ותהיה אהובה על כל סובביך.


 

ברכה ליום הולדת 30 לבעל

בעלי היקר, אהוב הניצחי, היום אתה בן 30. כמה עברנו ביחד, כמה חוויות צברנו, כאלו שחיזקו והעצימו אותנו. אני מאחלת לך מכל ליבי שתמיד נהיה חזקים ביחד, נתגבר על כל מכשול ואתגר ונגשים את כל החלומות שלנו. אני אוהבת אותך אהבת נפש ומאחלת לעצמי להיות לצידך לעוד המון שנים. אתה האור של חיי, האהבה הענקית שלי, תישאר כמו שאתה, אדם טהור ומיוחד עם כל כך הרבה טוב ואהבה להעניק לסביבה. שיהיה יום הולדת שמח בעלי, אוהבת אותך לנצח.


מזל טוב 30

ברכה ליום הולדת 30 לאישה

אשתי היפהפייה, היום את בת 30, מאחל לנו לחגוג עוד המון ימי הולדת ביחד. זכיתי שאת שלי, שאת האישה שאני פותח איתה את היום ונרדם איתה בכל לילה. אני אוהב אותך, מעריך אותך, ומאחל לך שאלו יהיו שנים משמעותיות עבורנו, שנקים משפחה ונתרוצץ עם ילדים בין הרגליים בקרוב. מאחל לך את כל האושר, הטוב והבריאות שיש בעולם. שתקומי בכל בוקר עם חיוך לצידי, שמחה מחייך, מעבודתך ומהסובבים שמקיפים אותך. מזל טוב אהובתי היפה, אוהב עד הירח ובחזרה.


 

ברכה לגיל 30 מאמא לבת

בתי האהובה, הנה הגיע לו יום הולדת 30, השנים חולפות להן מהר, נדמה שרק אתמול נכנסת לחייך והבאת המון אור, משמעות ומהות לחיים, והנה עכשיו, את עומדת להפוך לאמא בעצמך. מאחלת לך שהגיל הזה יהיה משמעותי עבורך, יביא עימו דברים טובים ומשמחים. שתמיד תהיי מוקפת בטוב, באנשים טובים עם כוונות טובות לגבייך. שתדעי לבחור בחיים בדרך הנכונה והטובה ביותר עבורך, שהמשפחה שלך תמיד תהיה שמחה ובריאה. אוהבת אותך ילדתי, מזל טוב לך יקרה שלי, אין כמוך.


Happy Birthday 30

ברכה לגיל 30 מאמא לבן

בני היקר, היום אתה בן 30, זה רגע מרגש מאוד עבורי, לראות כמה גדלת, התפתחת, התבגרת. אני גאה כל כך באדם שהפכת להיות, בחור לתפארת בכל מובן. אדם עם מידות טובות, איש שיחה, אינטליגנט וחלומה של אישה. אני מאחלת לך שתישאר האדם שאתה, תיהנה מהחיים שלך, תצבור חוויות, תגשים את מה שהלב שלך הכי רוצה וחושק בו, כולי תקווה שתקים משפחה מדהימה כמו שמגיע לך. מזל טוב בן יקר שלי, אני כאן תמיד לצידך, לתמוך, להקשיב ולאהוב.


 

ברכה ליום הולדת 30 לכלתי

כלתי האהובה, היום את חוגגת את גיל 30, אני מאחלת לך מכל ליבי יום הולדת שמח. שתהיה לך אהבה ענקית וגדולה עם בני ושתקימו משפחה לתפארת. מאחלת לך זוגיות איתנה ואהבה גדולה וטהורה ובע"ה גם כמה ילדים מתוקים בשנים הקרובות בביתך. מאחלת לך שתישארי מדהימה כמו שאת, אהובה, מקסימה ועם לב ענק, את כמו בת נוספת עבורי ואני אוהבת אותך מאוד. מאחלת לך במישור האישי שתגשימי את עצמך ואת החלומות שלך, אוהבת אותך וכאן לצידך ועבורך לכל דבר.


יום הולדת 30

ברכה לגיל 30 לגבר

מזל טוב לרגל גיל 30! מאחלים לך את כל הטוב שיש בעולם, שתכבוש כל מטרה שתציב לעצמך, תיהנה מהחיים ותצבור המון חוויות מעצימות ומהנות. מאחלים לך שתמיד החיוך המושלם שלך יהיה מרוח לך על הפנים, כמה קסם ושקט הוא מפזר בחדר כשאנחנו מסתכלים עלייך. מקווים שתמיד תהיה שמח מהחיים, תמצא אהבה גדולה ומיוחדת כמו שמגיע רק לך, באמת אוהבים ומעריכים אותך כל כך. שיהיה יום הולדת שמח ומהנה עד כמה שאפשר. אין כמוך בעולם אלוף שלנו.


 

ברכה ליום הולדת 30 לאחיין

אחייני היקר, היום אתה חוגג יום הולדת 30! המון מזל טוב, בריאות, אושר ואהבה. שתגשים את כל משאלות ליבך, תהיה מאושר ושמח ותקים משפחה לתפארת. מאחל לך שתצליח בכל דבר שתעשה, תתפתח ברמה האישית, תישאר טוב לב וצנוע כמו שאתה ותהנה מהדברים הפשוטים של החיים. מאחל לך שכל מה שהלב שלך חפץ בו, יקרה. אני בטוח שהשנים הקרובות יהיו מלאות בשמחות, בשורות טובות וחוויות טובות! שיהיה יום הולדת שמח ומאושר בדיוק כזה שמגיע לך לחגוג כל יום וכל שנה.


ברכה לגיל 30 לחברה
ברכה ליום הולדת 30 לחברה

ברכות קצרות ומשפטים ליום הולדת 30

מזל טוב לרגל גיל 30! מאחלים לך בריאות, אושר ואת כל הדברים הטובים בחיים!

גיל 30 הוא גיל מרגש והגיע הזמן ליהנות ולהגשים את כל מה שאפשר לבקש!

יום הולדת 30 שמח! שרק תהיי מאושרת, שמחה, מבורכת, מועצמת ובריאה!

מזל טוב יקרה שלנו, 30 שנים חלפו וכל הדברים הטובים בחיים עוד לפנייך.

לחגוג 30 זה להתבגר, להתעצם ולהתפתח בכל המישורים בחיים, בהצלחה!


ברכה ליום הולדת 30 לבעל
ברכה לבעל לגיל 30


טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת 30

  • עשור משמעותי עומד להתחיל בחיי האדם שחוגג, אחלו לו דברים הקשורים לעשור זה.

  • גיל 30 הוא גיל התמסדות והקמת משפחה, דברו על ערכי חשיבות המשפחה והאהבה.

  • אחלו לבעל השמחה הרבה בריאות, כשמתבגרים מבינים עד כמה זה הדבר הכי חשוב.



הברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.



לעוד ברכות ליום הולדת, כרטיסי ברכה, ומשפטים ליום הולדת לחצו כאן

21,507 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page