ברכות ליום הולדת 75 - כאן תמצאו ברכה מושלמת לגיל 75
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת 75

מחפשים ברכה ליום הולדת 75? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לגיל 75.

ברכה ליום הולדת 75

ברכה ליום הולדת 75 לסבתא

סבתא שלנו, יום הולדת 75 זה רגע מיוחד עבורנו כי המשאלה בליבנו היא לחגוג איתך כל שנה מחדש כמו קודמתה. אנחנו מאחלים לך בריאות איתנה, הגשמה עצמית ואהבה ענקית מכולנו. שתמיד תהיי מוקפת באנשים שאת אוהבת, שכל יום תתחזקי ותתעצמי, אל תשתני, תישארי האישה החזקה והעוצמתית שאת. אין מילים בעולם שיוכלו לתאר את החשיבות שלך בחיינו, כמה אור את מכניסה לחיים של כל אחד מאיתנו, שיהיה לך הרבה מזל טוב יקרה שלנו, עד 120!


 

ברכה ליום הולדת 75 לסבא

היום אנחנו חוגגים את יום ההולדת שלך סבא! היום אתה בן 75, הלוואי שתזכה להמון בריאות, אושר ונחת. שתגשים את כל החלומות שלך, תיהנה מהחיים ותצבור חוויות טובות. שכל יום תקום עם חיוך ענק על הפנים ואנרגיות של שמחה ואהבה. אתה יודע כמה אנחנו אוהבים אותך ומעריכים אותך, ואתה חלק משמעותי וחשוב בחיים של כולנו. הלוואי שנגרום לך להיות גאה בנו, במשפחות שאנחנו מקימים. מזל טוב סבא אהוב ויקר שלנו, אנחנו תמיד כאן עבורך ובשבילך.


יום הולדת שמח 75

ברכה ליום הולדת 75 לאמא

לאור של חיי יש יום הולדת, אמא היום את בת 75. אני מאחלת לך מכל ליבי את כל הטוב שקיים בעולם הזה, בריאות, אושר, אהבה, שמחה, הגשמה עצמית ובעיקר שתישארי עבורי האדם המיוחד והחשוב שאת. שתמיד יהיה לך את הכוח לתת ולהעניק לסובבים שלך, שהחיוך שלך ילווה אותך בכל יום ויום, שתמשיכי להיות הכתף התומכת והאוזן הקשבת עבורנו. הלוואי שנחגוג עוד הרבה ימי הולדת ביחד, שאסב לך נחת וגאווה. אני אוהבת אותך מאוד!


 

ברכה ליום הולדת 75 לאבא

אבא, גיל 75 הוא גיל מאוד משמעותי, אני חושבת לעצמי כמה עברת בחיים, כמה ניסיון צברת בכל כך הרבה תחומים, וכמה חוויות אספת שעיצבו אותך והפכו אותך לאדם שאתה. מאחלת לך שתמיד תישאר מה שאתה עבורי, האדם החשוב שאתה, מעריכה כל עצה וכל מעשה שאתה עושה עבורי, ושתדע שאני פה תמיד לצידך. הלוואי שתישאר תמיד בריא ומאושר, שנחגוג יחדיו עוד המון ימי הולדת ביחד. שיהיה לך יום הולדת שמח וממלא את הלב כמו שמגיע לך.


מזל טוב 75

ברכה לגיל 75 לבעל

ההוכחה לאהבה אמיתית ונצחית היא אתה, היום אתה בן 75 בעלי, ואהבה שלנו גדלה מיום ליום ומרגע לרגע. אני אוהבת אותך עד עמקי נשמתי, בכל תא ותא, אתה חלק ממני יקירי שלי. מזל טוב אהובי עד 120, מאחלת לך מכל ליבי את כל האושר והטוב שקיים בעולם הזה, ולעצמי אאחל להיות לצידך עד הרגע האחרון. שתהיה תמיד מאושר, בריא, חזק ושמח בחלקך, שנצליח להתמודד עם כל מה שיבוא אלינו ונישאר אוהבים כמו שאנחנו עם אהבה גדולה וטהורה.


 

ברכה לגיל 75 לאישה

אשתי המדהימה, כל יום הולדת שלך הוא בשבילי משמעותי וחשוב, והיום אנחנו חוגגים לך את גיל 75. מהרגע הראשון שראיתי ידעתי שנהיה ביחד, ידעתי שנחגוג ביחד ונקים משפחה לתפארת. והיום הגענו לרגע שאנחנו מסתכלים לאחור בגאווה ורואים ביחד את כל מה שחווינו ועברו יחד. אהובתי, את הדבר הכי יקר לי בעולם, אני מאחל לך שתמיד תהיי לי מאושרת, שמחה, בריאה וחזקה. שהחיוך שלך ילווה אותך לכל מקום, ושהקרובים לך יסבו לך נחת ואושר. אוהב אותך עד עמקי נשמתי.


Happy Birthday 75

ברכה לאחות בת 75

אחותי אהובתי! היום אנחנו חוגגות לך יום הולדת 75! אני אוהבת אותך כל כך, שמחה שאת תמיד לצידי, חברת נפש אמיתית, האדם שמבין אותי ללא מילים. מאחלת לך את כל האושר והבריאות שבעולם, נחת מהמשפחה שלך, בריאות ושמחה. שתצברי המון חוויות, תהני מהחיים, תגשימי את המטרות והחלומות שלך, תישארי האדם שאת, העניו, הצנוע, האהוב על כולם. יקרה שלי, שיהיה לך יום הולדת שמח, מהנה, שתהני עם כל הקרובים לך ושנזכה לחגוג ולשמוח יחד תמיד.


 

ברכה לאח בן 75

אחי הקטן, לא משנה כמה שנים חלפו, אתה תמיד תישאר עבורי האח הקטן, היום אנחנו חוגגים לך 75 שנים, של אהבה, שמחה, נתינה לאחר ואהבת אדם גדולה שנמצאת בך. אני מאחל ומקווה שתהיה מאושר, שמח, בריא ותגשים את כל הרצונות והמטרות שתציב לעצמך בחיים. תהיה בטוח שאתה יכול להיות גאה על מי שאתה, על המשפחה שהקמת ועל האדם שאתה עבור כל כך הרבה אנשים שמביטים אלייך בעיניים נוצצות. יום הולדת שמח אח יקר יחיד ומיוחד.


יום הולדת 75

ברכה לחברה ליום הולדת 75

חברה יקרה שלי, היום את בת 75! אני מאחלת לך מכל ליבי את כל האושר והטוב שקיים בעולם. אני מרגישה כל כך אסירת תודה על זה שאת בחיי. את אשת הסוד שלי כבר שנים, הפכת לדם מדמי, לאחד האנשים הכי קרובים אליי בחיים. זו שיודעת הכל עליי ועברה איתי חוויות משמעותיות. הלוואי שכל שאבקש עבורך יתגשם, בריאות איתנה, אהבה, אושר והגשמה עצמית. שתמיד תהיי מוקפת באנשים שאת הכי אוהבת ושממלאים את ליבך באור. יום הולדת שמח!


 

ברכה ליום הולדת 75 מהנכדים

כדי להרגיש בר מזל, צריך רק להיות מוקף באנשים הנכונים, ואנחנו מרגישים זכות גדולה ומזל גדול שאתה הסבא שלנו. האהבה אלייך לא מוסברת בכלל, היא אהבה ענקית, טהורה, כנה. אתה אדם כל כך מיוחד עבורנו, הדבק שמאחד את כולנו. אנחנו מאחלים לך מכל ליבנו בריאות איתנה, לכל השאר אנחנו נדאג, להיות לך לגאווה, להסבה לך נחת ולהיות לצידך תמיד. אנחנו אוהבים אותך כל כך ומודים על כל רגע ורגע לצידך. שיהיה יום הולדת שמח סבא יקר שלנו.


ברכה ליום הולדת 75 לסבתא
ברכה לסבתא בת 75

ברכות קצרות ומשפטים ליום הולדת 75

גיל 75 מביא איתו זיכרונות יפים מאנשים ומקומות מכל השנים שחלפו להם.

75 הוא גיל של עוצמה, של משמעות, של סיפור חיים שממשיך להתהוות.

מזל טוב לרגל חגיגות 75 שנה, שתזכה לבריאות איתנה, אושר ואהבה.

בחגיגות 75 שנה, אנחנו מאחלים ומקווים שרק תהיה מאושר ובריא!

יום הולדת 75 הוא מיוחד ומשמח, מאחלים לך הרבה בריאות ושמחה!


ברכה ליום הולדת 75 לסבא
ברכה לסבא בן 75


טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת 75

  • דברו על הישגיו של האדם לאורך השנים שעברו, על מאורע גדול וחשוב עבורו.

  • אחלו לו בריאות וצלילות, אלו הדברים החשובים ביותר בחיים.

  • ספרו לו מה הוא מעורר בכם, אילו רגשות ואיך הוא נראה דרך העיניים שלכם.



הברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.



לעוד ברכות ליום הולדת 70, כרטיסי ברכה ומשפטים לגיל 70 לחצו כאן

3,539 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page