ברכות ליום הולדת 80 - כאן תמצאו ברכה מושלמת לגיל 80
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת 80

מחפשים ברכה ליום הולדת 80? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לגיל 80.

ברכה ליום הולדת 80

ברכה ליום הולדת 80 לסבתא

סבתא היקרה שלי, היום את בת 80! אני מאחלת לך מכל ליבי את כל הטוב והאושר שיש בעולם, מאחלת בראש ובראשונה בריאות איתנה, שתמשיכי להיות צלולה, חדה וחכמה. שתיהני מכל רגע בחיים, זה הזמן שלך להשקיע בעצמך, לדאוג לבריאות שלך ולנפש, להביט מהצד על המשפחה המדהימה שבנית וליהנות מהנכדים, הנינים והילדים שלך. אני נהנית איתך תמיד, שמחה שאת חלק מחיי ומקווה שנזכה לצבור עוד המון חוויות טובות יחדיו. שיהיה לך יום הולדת שמח סבתא אהובה.


 

ברכה ליום הולדת 80 לסבא

סבא היקר שלי, היום אתה חוגג יום הולדת 80! אני מאחלת לך בריאות, שמחה, אהבה, רוגע, אושר ושלווה אמיתית. שהחיוך על פנייך תמיד יהיה מרוח ויאיר כל פינה בכל חדר שאתה נכנס אליו. שתמשיך להצחיק אותנו עם הבדיחות שלך, לתמוך בנו עם העצות החכמות שלך, ופשוט להיות האדם המיוחד שאתה. זה כל כך נדיר למצוא אנשים כמוך בימינו, ואני זכיתי להיות הנכדה שלך. סבא, מזל טוב עד 120, ובאמת עד 120 כדי שנצבור עוד חוויות טובות ביחד.


יום הולדת שמח 80

ברכה לאמא בת 80

אמא מדהימה שלי, יום הולדת 80 שמח! אני מאחלת לך שתמיד תהיי לצידי כאן, תתמכי, תאהבי, תעטפי בחום ובאהבה טהורה. את המשענת התומכת בחיים שלי, האוזן הקשבת והמודל לחיקוי. כל הקמטים המעטרים את פנייך רק הופכים אותך ליותר יפה, יותר מיוחדת, מספרים את הסיפור שלך, הסיפור שלנו. אני אוהבת אותך מאוד ומאחלת לך שתמיד תהיי בריאה, חזקה וצלולה. כשהגוף והנפש בריאים, כל השאר הוא בונוס, לעוד שנים טובות ומלאות בהנאות, מזל טוב!


 

ברכה לאבא בן 80

אבא היקר שלי! היום אתה בן 80, איך שהזמן עף, אני מאחלת לך שתהיה לי בריא, אני רוצה להמשיך לראות אותך חזק, איתן, מתפקד ומראה לעולם שגיל זה רק מספר. שתצבור חוויות טובות עם המשפחה, תרווה נחת מאיתנו ומהנכדים. שתמיד תדע שאנחנו כאן בשבילך ועבורך, שתקום כל בוקר עם חיוך, סיפוק ושמחה על החיים שחווית ועל החיים בהווה. מאחלת לך שתמשיך לראות את היופי והטוב בדברים הפשוטים והקטנים של החיים. אני אוהבת אותך מאוד!


מזל טוב 80

ברכה לגיל 80 לבעל

בעלי היקר, מזל טוב היום אתה בן 80 כמה עברנו? כל כך הרבה שנים יחד, וזה מרגיש כל כך מעט, זה מרגיש כאילו נולדו ככה, מחוברים יחדיו לעד. אני שמחה על האהבה שלנו, על זה שאתה האדם שלצידי, אתה הזכייה שלי בחיים ואני מאחלת לך שרק תהיה לי בריא, לכל השאר אני אדאג, שתחייך, שתהיה מאושר, שפשוט נהנה מהחיים ומהשנים האלו ללא מחויבויות. אוהבת אותך מאוד ושלך לעד.


 

ברכה לגיל 80 לאישה

יום הולדת 80 הוא גיל מאוד מרגש. סיפור חייך שמלווה אותך נח בשקט על פנייך, מספר ללא מילים אך בהמון עוצמה את כל מה שעברת בשנים שאת חיה. אני מאחל לך שבשנים הקרובות יעטרו את פנייך קמטים של נחת, שמחה, אהבה ואושר, אושר אמיתי וכנה שנובע מהדברים החשובים והאמיתיים של החיים. מאחל לך לראות את היקרים לך שמחים ומאושרים בחייהם, מאחל לך שתמיד תהיי מוקפת בטוב ובאנשים קרובים לצידך. המון מזל טוב עד 120, בריאות איתנה והרבה אהבה.


Happy Birthday 80

ברכה ליום הולדת 80 לחמה

חמתי היקרה, גיל 80 הוא גיל מיוחד, לדעתי הוא גיל עוצמתי, יש המון כוח בידיעה הזו שעברת כל כך הרבה שנים על פני האדמה. את ראית דורות מתחלפים, מציאות משתנה והתאמת את עצמך לסביבה שמתעצבת. אני מאחל לך שתהיי בריאה ותמשיכי להיות צלולה וחזקה, שתגשימי את כל הרצונות שבא לך לממש בשנים הקרובות, תהני בשמחות ובאירועים משמעותיים וחיוביים בחיים האלו. מאחל לך את כל הטוב שקיים בעולם, ונחת מהמשפחה שלנו והנכדים שלך, אוהבים אותך מאוד!


 

ברכה לגיל 80 לחברה טובה

חברתי האהובה, היום את בת 80! זה נדמה כאילו נצח עבר מאז שהכרנו. השנים חלפו ונשארנו חברות טובות ואוהבות, הפכנו למשפחה של ממש. אני לא מכניסה הרבה אנשים ללב שלי בחיי, אבל את זה משהו מיוחד שידעתי מהרגע הראשון שאני הולכת לעבור איתך דרך ארוכה וטובה. מאחלת לך שתמיד תהיי בריאה, צלולה, שמחה ומאושרת, שתהני מהילדים והנכדים שלך, שנצבור עוד המון חוויות טובות ונצחק על העבר וההווה ביחד. שיהיה יום הולדת שמח חברת אמת שלי.


יום הולדת 80

ברכה ליום הולדת 80 לאחותי

אחותי המדהימה, גיל 80 הגיע, והאמת? שהזמן עושה לך רק טוב, את משתבחת כמו יין טוב. את כל כך יפהפייה מבפנים ומבחוץ, אדם נעים וטוב, שכל אחד נהנה להיות לידו. ליום ההולדת אני מאחל לך המון בריאות ואושר, שתמשיכי להפעיל את עצמך ולשמור על חדות המחשבה והצלילות שבך. שתהני מהחיים כאילו את בת 16, כי זה הזמן ליהנות ולצבור חוויות טובות ומהנות. מאחל לך הרבה מזל טוב ותמיד כאן לצידך לכל דבר.


 

ברכה ליום הולדת 80 מהנכדים

מזל טוב לסבא היקר! אנחנו מאחלים לך המון בריאות ואושר לרגל הגעתך לגיל 80! אוהבים אותך מאוד מאוד ושמחים שאתה הסבא שלנו, אדם מיוחד, מצחיק, חכם. מאחלים לך שתמיד תחייך, תהיה מוקף בנו, המשפחה שלך. שנצבור איתך המון חוויות טובות ומשמחות, שנזכה לראות אותך בחתונות שלנו, שמח וחוגג כי אתה תמיד מסמר הערב שלנו. מאחלים לך את בריאות הנפש והגוף, צלילות, חדות, וזיכרון. אוהבים וגאים בך, על מי שאתה עבורנו ועל הערכים שאתה מלמד אותנו.


ברכה ליום הולדת 80 לסבתא
ברכה לסבתא בת 80

ברכות קצרות ומשפטים ליום הולדת 80

את כל 80 השנים שחלפו אפשר לראות בים הקמטים בפנים שמספר את הסיפורים.

גיל 80 הוא גיל שמספר את החוויות שהשנים השאירו על פניו של האדם.

מזל טוב לרגל גיל 80, מאחלים לך את כל הטוב והאושר והבריאות שבעולם!

יום הולדת 80, השנים חולפות, ואתה, חזק, איתן, צלול וכל כך חי בכל רגע ורגע.

80 שנים מסכמות את העוצמה הקיימת בבן אדם, לראות את החיים משתנים איתו.


ברכה ליום הולדת 80 לסבא
ברכה לסבא בן 80


טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת 80

  • אחלו את הדבר הכי חשוב לאדם בגיל הזה, צלילות המחשבה שיזכור את העבר והווה.

  • ברכו את בעל השמחה בבריאות הנפש והגוף, אנחנו לא שווים כלום בלי בריאות.

  • היו אופטימיים ואחלו לשניהם יחד לצבור חוויות ורגעים משמעותיים נוספים בחיים.



הברכות נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.



לעוד ברכות לסבא וסבתא, כרטיסי ברכה, ומשפטים ליום הולדת לחצו כאן

21,180 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page