ברכות לחיילים - כאן תמצאו ברכה לחיילים ולחיילות צה"ל
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות לחיילים ולחיילות צה"ל

מחפשים ברכה לחיילי צהל? כאן תמצאו ברכות מרגשות, מיוחדות ומקוריות לשלוח ללוחמים וללוחמות במלחמה.

ברכה לחיילים - ברכות לחיילים - ברכה לחייל - ברכה לחיילת

ברכה לחיילים הלוחמים

לחיילים הלוחמים שלנו, תודה רבה שאתם שומרים עלינו! אנחנו מרגישים הכי מוגנים בעולם בזכותכם! אנחנו מקווים שיש לכם את כל מה שאתם צריכים לשהות הקרובה שלכם מחוץ לבית. מאחלים לכם מכל ליבנו את כל הטוב שיש בעולם, ההגנה, הביטחון והעוצמה. שתדעו שעם שלם מאחוריכם, מאמין בכם ויודע שתעשו את העבודה הטובה ביותר כדי להגן עלינו. אנו שולחים לכם מרחוק את כל האנרגיה, הטוב והחיזוק שאתם צריכים. חיילי צהל, אוהבים אתכם מאוד!



ברכה לחיילות הלוחמות

לחיילות צה"ל הלוחמות האלופות שלנו! תודה על שאתן שומרות עלינו ודואגות לביטחון שלנו במלחמה! מאחלים לכן מכל הלב שתמיד תהיו חזקות ואיתנות. מודים לכן על עבודת הקודש שאתן עושות! תודה שאתן גורמות לכולנו להרגיש מוגנים בארץ שלנו. שולחים לכם את כל האהבה, השמחה, העוצמה והאמונה שיש, אתן שומרות עלינו, וה' שומר עליכן. אוהבים אתכן ומעריכים כל דקה ודקה שאתן נלחמות ושומרות בגבולות ובמחסומים השונים.


אולי תמצאו עניין גם ב: ברכות למשלוח מנות לחיילים


ברכה לחיילים - ברכות לחיילים - ברכה לחייל

ברכה לחיילי צהל

חיילי צה"ל היקרים, המפקדים, הלוחמים, החובשים, האנשים בחזית ובעורף, רצינו להגיד לכם תודה! תודה שאתם עושים את עבודתכם נאמנה, שומרים עלינו בכל גבולות המדינה. תודה על רוח הלחימה, ההקרבה, והאמונה הענקית שעם הנצח פה כדי להישאר, אתם נותנים לנו כל כך הרבה כוחות וביטחון להמשיך ולהרים את הראש. אתם הגאווה שלנו, האהבה שלנו והגיבורים האמיתיים שיש בעולם הזה. תשמרו על עצמכם ותחזרו בשלום במהרה.


ברכה לחייל

ברכה לחייל שיחזור בשלום

חייל יקר שלי! תדע שאתה הגיבור שלי, אתה הגאווה שלי, אתה הסיבה שבלילה אני הולכת לישון וישנה בשקט. תודה שאתה שומר עליי, שתדע שאני מתפללת בכל יום עלייך, ומודה לה' שאתה שומר עליי ועל משפחתי. ומאחלת לך שבמהרה תחזור בשלום למשפחתך, ושתזכה לחיבוק האהוב שכל כך מגיע לך. תדע שאתה תמיד בליבי, אני מתגאה שיש לצבא ולמדינה שלנו חייל כמוך, לוחם אמיתי ומיוחד.


ברכה לחיילי צה״ל

ברכה לחיילים במלחמה שיחזרו בשלום

חיילי צהל יקרים, הלוחמים שלנו שנמצאים בחזית, במלחמה, שלא מפחדים להתעמת עם האויב שלנו, שיעשו את הכל להחזיר את החטופים שלנו. אתם הגאווה שלנו, אתם הגיבורים שלנו, אנחנו מאחלים לכם שתחזור בשלום במהרה ותחבקו את משפחותיכם ואת כל היקרים לכם שמחכים לכם. תודה שאתם דואגים לביטחון שלנו, תודה שאתם המלאכים השומרים שלנו, תודה שבזכותכם אנחנו יכולים לישון בשקט ולדעת שיש מי ששומר עלינו ודואג לנו. אוהבים ומעריכים אתכם כל כך!



ברכת תפילה לחיילי צבא הגנה לישראל

חיילים יקרים, לוחמים אמיתיים, תודה שאתם שומרים עלינו, מאחלים לכם שתשמרו על עצמכם, תלכו לשלום ותחזרו לשלום. תהיו חזקים, בלי פחד, כי ה' איתכם גם בקרב. שולחים לכם את כל האנרגיות, האהבה והכוח שאתם צריכים, בתקווה לחזרה מהירה לביתכם מהמלחמה. נסיים בתפילה, "הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה, וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה, וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם."


ברכה לחיילים הלוחמים

ברכה לחייל קרבי

לחייל צה"ל הכי הכי, זה שלקח על עצמו להילחם ולהגן על המדינה שלו, אין מילים להודות לך על מה שאתה עושה, על זה שאתה גורם לנו להרגיש מוגנים ובטוחים. תודה על זה שהקרבת כל כך הרבה, שעות שינה, זמן עם המשפחה היקרה שלך ובחרת להתייצב ולהגן על המדינה בלי היסוס. אנחנו כל כך מעריכים ואוהבים אותך, תמיד אתה בליבנו, חושבים עלייך ומתפללים לחזרה מהירה שלך למשפחה!


ברכה לחייל שיחזור בשלום

ברכה לחיילת קרבית

לחיילת צה"ל הכי קרבית שיש! ללוחמת האמיתית, את ההגדרה למה זו לביאה אמיתית! אישה שנלחמת ומגנה בגופה על היקרים לה! רצינו להגיד לך תודה מכל הלב שאת שומרת עלינו, עושה עבודת קודש ודואגת שנישן בשקט בלילה. תודה על זה שאת עושה את כל הפעולות והדברים כדי שאנו נרגיש בטוחים ומוגנים. אנו מאחלים לך שבמהרה תחזירי למשפחה ולאהובים שלך! אוהבים ומעריכים אותך, את הגאווה שלנו!



ברכה לחיילת

ברכה מרגשת לחייל

חייל צהל יקר שלנו, השומר והמגן שלנו, מלאך בדמות גיבור, תודה על כל רגע ודקה שאתה נמצא בגבולות מדינת ישראל ושומר עלינו במלחמה. שמת את עצמך ואת האינטרס האישי שלך בצד, והלכת לשמור על המדינה ועל כל אזרחיה. תודה על ההקרבה, הלחימה, וכל הטוב שאתה עושה כדי שנרגיש הכי בטוחים שיש. מאחלים לך מכל ליבנו שתחזור בשלום במהרה למשפחתך היקרה, אוהבים אותך מאוד.


ברכה לחייל קרבי

ברכה לחיילים בודדים

חיילים אהובים, אתם אף פעם לא לבד, גם אם המשפחה שלכם רחוקה מכם, אנו נהיה המשפחה והאור שלכם, אנחנו כל הזמן חושבים עליכם, מתפללים עליכם ודואגים לכם שיהיה לכם את הכל. תודה מקרב לב על כל מה שאתם עושים, על זה שאתם שומרים עלינו בחזית ובעורף, עושים את עבודתכם נאמנה, ודואגים לביטחון אזרחי ישראל. מאחלים לכם שתחזרו בשלום במהרה, תודה לכם גיבורים!


ברכה לחיילים בודדים - ברכה לחייל בודד

משפטים וברכות קצרות לחיילים ולחיילות

חייל יקר שלי! מאחלת לך שתשמור על עצמך ותחזור בשלום במהרה.
חיילת אהובה! תודה שאת שומרת עלינו! הלוואי שהמלחמה תסתיים במהרה.
לחיילת הכי הכי, מאחלים לך את כל הטוב שיש בעולם, אוהבים כל כך.
חייל צה"ל, חייל גיבור, שמור על עצמך ותחזור בשלום למשפחה שלך.
תודה רבה לך חיילת גיבורה שאת שומרת עלינו ועל כל המדינה.
תודה לך חייל גיבור ואלוף, שאתה שומר על כל המדינה שלנו.
לחייל צהל הכי תותח שיש! תודה שאתה גורם לי להרגיש מוגנת ובטוחה.
לחיילת האהובה, גם מרחוק שולחים לך חיבוק שיתן לך חיזוק בימים אלו.
לחיילי צהל הכי אלופים בעולם! מאחלים שתחזרו בשלום במהרה למשפחותיכם.
חיילי צהל הכי גיבורים בעולם! תודה על כל מה שאתם עושים בשבילנו במלחמה.


ברכה לחיילי צהל


ברכות למשלוח ולחבילות לחיילי צה"ל

לחיילים הכי תותחים בעולם! הכנו לכם משלוח שימלא לכם את הלב בכוח ואהבה.
חיילי צהל, תודה שאתם שומרים עלינו, אוהבים אתכם, אתם הגיבורים שלנו.
לפלוגה הכי הכי, תודה שאתם מגנים עלינו, מקווים שתיהנו מהחבילה שהכנו.
משהו חמים וטעים מאיתנו שיעשה לכם טוב על הלב בשהות מחוץ לבית.
חיילי צהל אהובים, אין כמו אוכל טעים ומנחם, הכנו אותו מכל הלב בשבילכם.
לפלוגה הכי טובה בצה"ל, מאחלים לכם שתחזרו בשלום במהרה לביתכם.
לחיילות הכי שפיציות בצבא, הכנו מארז במיוחד בשבילכן עם כל מה שצריך.
המשלוח הזה, זו הדרך שלנו להגיד לכם תודה מכל הלב שאתם שומרים עלינו.
משלוח שנארז והוכן מכל הלב לחיילים הכי שיש, תשמרו על עצמכם במלחמה.
חיילות יקרות! מקווים שהחבילה הזו תעשה לכם טוב על הלב ועל הבטן.


ברכה לחיילים


הברכות והמשפטים נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ומשפטים וברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.

26,630 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page