top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות לראש השנה לעובדים

מחפשים ברכה לראש השנה לעובדים? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו ברכות מיוחדות ומקוריות עם איחולי שנה טובה לעובדים לראש השנה.

ברכה לראש השנה לעובדים - ברכות לראש השנה לעובדים

ברכה לראש השנה לעובדים

שנה טובה ומתוקה לכל העובדים היקרים שלנו! אנו מאחלים לכם מכל ליבנו את כל הטוב והאושר שיש בעולם הזה. הנתינה התמידית שלכם עבור החברה היא לא מובנת מאליה, ואין לנו ספק שכולכם מרגישים את האחווה והאהבה שיש בין כל העובדים. הלוואי ונמשיך להצליח, לשגשג, לפרוח ולהגשים את כל החלומות והמטרות שאנו מציבים כעסק וכפרט. שיהיה חג שמח, מהנה ומלא בבשורות טובות לכם ולבני משפחותיכם.


ברכה לראש השנה לעובדים

ברכה לראש השנה ממנהל לעובדים

עבודת צוות אמיתית מתקיימת כאשר לכל אחד מהפרטים חשוב להצליח כקבוצה, וכך אני רואה את החברה שלנו, חברה מוצלחת ומשגשגת בגלל העובדה שלכל אחד ואחת מכם אכפת מההצלחה של החברה. אני מאחל לכם שזו תהיה שנה טובה ומתוקה מלאה בהצלחות ואהבה, למידה, שגשוג ופרנסה טובה. שנוכיח יחדיו שגם בשנה הבאה החברה שלנו תהיה ממוקמת בטופ ושאנו ממשיכים לשאוף תמיד הכי גבוה שאפשר. ראש השנה שמחים עובדים, מודה ומעריך כל אחד מכם.


ברכה לראש השנה ממנהל לעובדים

ברכת שנה טובה לעובדים

שנה טובה ומתוקה לכל עובדי החברה! רגע לפני שראש השנה פוקד אותנו, נברך את כולם בהתחלות חדשות, בימים יפים וטובים, מלאים בטוב, טוהר ושמחה. הלוואי שתחוו הצלחה, בריאות ואהבה בכל תחום בחיים. שמחים כל כך שאתם חלק מהמשפחה הגדולה, הלבבית והמכילה שנקראת החברה שלנו. מאחלים לכם שהשנה הזו תהיה שנת מפנה לטובה, שתרים אתכם למעלה ותגרום לכם להגיע להישגים טובים ויעדים מוצלחים.




ברכת שנה טובה ממנהלת לעובדים

כל חברה מורכבת מעובדים וכל אחד מהם הוא בורג חשוב במערכת, אני רוצה להודות לכולם על השנה המדהימה שעברה על החברה שלנו. אין ספק שכל אחד ואחת נתנו את המיטב כדי שהעסק יצליח בכל פרמטר. מאחלת לכם שראש השנה הזה יביא עימו המון הצלחה לכם ולמשפחותיכם, תיהנו ותחגגו איתם! מקווה שהשנה הקרובה תהיה מלאה בברכה רבה, שתגשימו את כל מה שליבכם חפץ בו!


שנה טובה וחג שמח לעובדים

ברכת מרגשת לראש השנה לעובדים

ברגעים שאתה מקים חברה, אתה לא יודע עד כמה העובדים שירכיבו את העסק יהפכו למשפחה שלך. עובדים יקרים, זכיתי בכל אחד ואחת מכם, אני מאחל לכם מכל ליבי שכל המשאלות שעל ליבכם יתגשמו לטובה בשנה הקרובה ובזמן המתאים. מודה לכולם על שנה מוצלחת וטובה בכל כך הרבה פרמטרים ששמו את החברה שלנו ברמה הגבוהה ביותר ששאפנו להיות בה, על השירות המסור והאכפתיות שהלקוחות כל כך מרוצים מהם. ראש השנה שמח ומבורך!



ברכת שנה טובה לאחדות העובדים

לרגל השנה החדשה, נאחל בראש ובראשונה לכל עובדינו שנדע להכיל את האחר, לשמוע דעות שונות, לקבל בכבוד והבנה את השונה ולאהוב כל אדם באשר הוא. החברה שלנו כמקום עבודה, מורכבת ממגוון של אנשים ממקומות שונים בארץ ועם דעות שונות, מראה בצורה הטובה ביותר כמה כולנו דומים ויכולים לחיות באחווה ואהבה. הלוואי והשנה הקרובה תהיה שנה של קירוב לבבות, אחדות בעם, אושר ושמחה ענקית.


ברכת שנה טובה לעובדים

ברכה אישית לעובד לראש השנה

שנה חדשה שמגיעה היא הזמן המתאים להודות ולסכם את השנה החולפת. אנחנו מודים לך על העבודה והמסירות שלך לאורך השנה, אין ספק שכל העובדים בחברה אוהבים אותך ונהנים לעבוד איתך בצוות. אני מאחל לך שהשנה הבאה תהיה מוצלחת ומאושרת, שתישאר האדם המדהים שאתה, אתה אדם הקורץ מחומר שאין למצוא כמותו כיום. מקווה שהשנה הזו תהיה שנה של צמיחה והצלחה בכל המישורים, המון אהבה, שמחות ודברים טובים.



ברכה לראש השנה לצוות העובדים

ראש השנה שמח ומבורך לצוות המדהים והמסור! מאחלים לכם שכל מה שתרצו יתגשם בצורה הטובה ביותר, שהמשפחות שלכם יהיו שמחות ומלאות באושר תמיד. הלוואי והשנה הקרובה והחדשה שמגיעה לקראתנו תהיה מלא באירועים ושמחות, הצלחות וחוויות טובות. אנו רוצים להודות על כל העבודה הקשה, המסירות, האכפתיות והטוב שאתם נותנים לחברה שלנו. שזו תהיה שנה מוארת ומוצלחת כמו שאתם מאירים את מקום העבודה בכל בוקר עם הנוכחות שלכם והעבודה שנעשית מכל הלב.


ברכה לראש השנה לצוות העובדים

ברכה לראש השנה לעובדים מסורים

החברה שלנו מוצלחת ומשגשגת מפני שהיא מורכבת מהעובדים הכי מסורים ואכפתיים שיש. הנתינה האינסופית של כל עובד ועובדת עושים את ההבדל והופכים אותנו לטובים ביותר. זו הזדמנות מצוינת להגיד עד כמה אנו מעריכים את העבודה הקשה של כולכם. מאחלים לכם מכל ליבנו את כל הטוב והאושר שיש בעולם, שזו תהיה שנה מתוקה ומבורכת, שנה חדשה ומוצלחת בכל פרמטר ותחום! תודה על שאתם העובדים הכי שיש!



ברכת שנה טובה מיוחדת לעובדים

כל סוף הוא התחלה חדשה, וראש השנה הזה, מזכיר לנו שאנו מתחילים דף חדש שבו אנו רוצים להצליח ולשגשג עם העסק שלנו. אנו רוצים להגיד תודה מקרב לב לכל העובדים על השנה שהייתה, שנה לא פשוטה שבסופה הצלחנו להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו. זה הזמן לשנס מותניים ולצבור כוחות ולהתחיל שנה חדשה ברגל ימין, שזו תהיה שנה מבורכת ומוצלחת מכל הבחינות! מאחלים שנה טובה ומתוקה לכם ולמשפחותיכם! תודה על העבודה שאתם עושים יום יום!


שנה טובה לעובד

ברכות קצרות לראש השנה לעובדים

פעם בשנה אנו מקבלים הזדמנות לסכם את השנה החולפת, להודות לכם העובדים על כל הטוב שכל אחד מכם מביא לחברה!

שנה חדשה בפתח ואנו מאחלים לכלל עובדינו המון בריאות, אושר, הצלחה, פרנסה, הכלה, שמחה, הגשמה עצמית ואהבת אדם!

עובדים מסורים ויקרים! תודה על שנה של הצלחות, ברכה, שפע ושגשוג! מאחלים לכם שנה מתוקה ומלאה בהצלחות, פריחה ואהבה טהורה!

שנה חדשה היא תמיד הרגע להביט בגאווה על השנה החולפת ולהודות על הקיים! תודה רבה לכם עובדים מסורים ויקרים שלנו!

שנה טובה ומתוקה לכל העובדים היקרים שלנו! הלוואי ושנה זו תביאי עימה את כל הברכה וההצלחה שאתם רוצים בכל התחומים!

ראש השנה שמח ומוברך לכם ולכל בני משפחותיכם! ננצל את הרגע הזה להודות על כל העבודה שלכם לאורך השנה האחרונה!


ברכה קצרה לראש השנה לעובדים


משפטים לראש השנה לעובדים

  • ראש השנה שמח ומתוק לכם ולמשפחותיכם עובדים יקרים ואהובים שלנו!

  • שנה טובה ומבורכת מגיעה אלינו לטובה, מי יתן וכל שעל ליבכם יתגשם!

  • מי ייתן וזו תהיה שנה של שפע והצלחה בכל, מעריכים אתכם עובדים יקרים!

  • שנה של הכלה, ברכה, סבלנות ואהבת אדם לכלל עובדינו, הלב של החברה!

  • שנה של שפע אירועים משמחים שיפקדו אתכם ואת בני משפחותיכם!

  • ראש השנה מגיע ואיתו המון ברכות והתחלות חדשות ומוצלחות בכל התחומים!

  • שזו תהיה שנה מבורכת שתאגד בתוכה את כל המשאלות שאתם רוצים להגשים!


ברכה לעובדים לראש השנה

הברכות והמשפטים נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת ומשפטים וברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.

10,488 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page