למה כדאי להפיק מצגת לבת מצווה?
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

למה כדאי להפיק מצגת לבת מצווה?

מסיבות בת מצווה בדרך כלל שונות אחת מחברתה, כל מסיבה מיוחדת בפני עצמה: מקום האירוע, הלבוש, התסרוקות, האורחים ועוד, כאשר אחד מהדברים המשותפים והיותר חשובים לכלות בת המצווה הוא שכולן רוצות להפיק מצגת לבת מצווה יפה ומרשימה, זה כבר לא סוד שאחת התוכניות האטרקטיביות שמככבות כיום כמעט בכל אירוע החל מימי הולדת, חתונות ועוד אירועים זה המצגת, וגם באירוע חשוב כמו בת מצווה המצגת היא גולת הכותרת של המסיבה.


מדוע כדאי להפיק מצגת לבת מצווה?

הפקת מצגת לבת מצווה מומלצת מהסיבות הבאות:

א. גיל 12 הינו בעצם מסמל את המעבר בין תקופת הילדות לתקופת הנערות ומה יותר מתאים בזמן זה להציג את תקופת הילדות הנפלאה החל מרגע הלידה, ההתפתחות, הרגע בו התחילה להגות את המילים הראשונות אבא אמא, כניסה לגן, מסיבות עם חברות וכן הלאה על זה הדרך, מצגת מושקעת שמתעדת את כל זה בצורה איכותית תהיה מתנה שכיף לתת ועוד יותר כיף לקבל.

ב. כל אירוע שמכבד את עצמו מעניק לחוגג ולאורחים את ההזדמנות לצפות במצגת מיוחדת שהוכנה במיוחד עבור האירוע, מסיבת בת מצווה הינה אירוע חשוב המצדיק הפקה של מצגת.

ג. זו הזדמנות להעניק לצופים ולכלת בת המצווה לטעום מהרגעים היפים והקסומים שהיא חוותה בעבר הלא כל כך רחוק, לשמוח ולהתרגש מחדש.

ד. מצגת בת מצווה על כל התמונות, הברכות והשירים הופכת כל אירוע רגיל לאירוע מרגש ומיוחד במינו.

כיצד נעניק לכלת בת המצווה מצגת איכותית ויפה?

מסיבת בר מצווה דורשת מחשבה רבה, תכנונים, קניות ופגישות שאורכים לא מעט זמן יקר ואם אנו רוצים להבטיח שלנערה תהיה מסיבה מיוחדת ובלתי נשכחת, מומלץ להיעזר בשירותים של חברות להפקת מצגות, חברה מקצועית בעלת ניסיון בהכנת מצגות לבת מצווה תוריד מעליכם את העול של הכנת המצגת והיא תארגן לכם מצגת יפהפייה מבלי שתצטרכו להקדיש לכך זמן רב.

חברה מקצועית שמפיקה מצגת לבת מצווה יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע מרשים לבין אירוע ברמה בינונית שלא ירגש לא את הכלה ולא את המוזמנים, הכנת מצגת דורשת מקצועיות, ידע ,ניסיון ואהבה לתחום זה של עריכת מצגות.

שדרוג חווית הצפייה במצגת

טרם האירוע צריך לבדוק כמה דברים חשובים על מנת להבטיח חווית צפייה מקסימאלית והם:

1. יש לצפות לפני האירוע בכל המצגת וכן לבדוק את האיכות של ההקרנה והסאונד, כדאי לערוך הקרנת ניסיון בטרם האירוע עם הציוד שנלווה להקרנת המצגת ולבדוק שכל המכשירים פועלים כשורה ואין הפרעות ובעיות סאונד או בעיות אחרות במצגת.

2. הזמן המתאים להקרין את המצגת – את המצגת כדאי להקרין לאחר המנה העיקרית ולפני הקינוחים כיוון שבאותו זמן האורחים יותר סבלניים אחרי שהם כבר אכלו ודיברו עם המשפחה והחברים.

צריך לבדוק שהמיקום וגודל המסך מתאימים לגודל האולם ולכמות המוזמנים שיגיעו לבת המצווה, יש מסכים בגדלים שונים ולכן כדאי לבדוק איזה גודל של מסך מתאים לאירוע שאתם עורכים ואולי אפילו יש צורך בכמה מסכים.

3. ככל שהתאורה באולם חזקה יותר, יש צורך במקרן עם עוצמה יותר חזקה בכדי שיהיה ניתן לראות בבירור את המצגת בפרט כאשר מסיבת בת המצווה נערכת בשעות היום והאירוע הוא בחוץ תחת כיפת השמים, במקרה הזה מומלץ להשתמש במסך LED במקום במקרן.

4. ישנם אולמות אירועים המחזיקים ציוד הקרנה במקום, לעתים זה ציוד קבוע של מסכים גדולים ומקרנים תלויים ויש מקרים שהאולם מציע מקרן חלש ופחות איכותי ומסך קטן, לכן במקרה כזה צריך להגיע מראש לאולם ולבדוק היטב את כל הפרטים הללו. כמובן שתוכלו לבדוק אפשרות של השכרת מקרן בעצמכם

כדאי לזכור: אם תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים, מצגת תמונות לבת מצווה שווה בטח לא פחות... הכי חשוב שיהיה במזל טוב.

62 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page