תחפושות למבוגרים 2024 - כאן תמצאו רעיונות לתחפושות לפורים
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

תחפושות למבוגרים 2024

מחפשים תחפושות לפורים למבוגרים? כאן תמצאו רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים 2024.

תחפושות למבוגרים 2024

פורים 2024 כבר כמעט כאן וזה הזמן להתחיל לחשוב על תחפושת. בין אם אתם מחפשים תחפושת למבוגרים קנויה או כזו שניתנת להכנה בבית, סידרנו לכם כמה רעיונות לתחפושות שיבליטו אתכם בין מגוון התחפושות במסיבה, בעבודה או ברחוב.


150 רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים




תחפושת פוטושופ

כבר סידרת את הפיקסלים?

תחפושת פוטושופ

אם עיצוב גרפי הוא בדם שלך והפוטושופ פתוח אצלך כל היום במחשב, למה לא להתחפש לזה? מדפיסים את סמל התוכנה, ואת סרגל הכלים, מדביקים מעל חולצה שחורה ויש לכם תחפושת מקורית לחג פורים.




תחפושת פייק ניוז

אל תאמין לכל מה שאתה קורא

תחפושת פייק ניוז

זה כנראה יהיה פייק ניוז אם נגיד שהתחפושת הזו נמצאת ברשימה של תחפושות למבוגרים 2024, אבל תאמינו לנו, זה לא באמת משנה. התחפושת הזו מיוחדת, קלה להכנה, כמה גזרי נייר עיתון ואתם מקוריים ושונים בנוף החג.




תחפושת צ'ארלי צ'פלין

תחפושת בטעם של פעם

תחפושת צ'ארלי צ'פלין

האיש האייקוני עם השפם והמקל הוא אחלה רעיון לתחפושת לפורים, למרות הפופולריות שלו, מעטים האנשים שיתחפשו אליו בשנה הקרובה. חולצה מכופרת, מקל ושפם יחד עם הכובע השחור והמעוגל ואתם צ'ארלי צ'פלין.




תחפושת פצצה מתקתקת

כולם יתפסו ממך מרחק

תחפושת פצצה מתקתקת

אם נקלעתם ללא תחפושת ברגע האחרון, תחפושת פצצה מתקתקת היא לגמרי המענה המהיר והלא בנאלי עבורכם. בגדים שחורים יחד עם הדפס מתאים יוצרים את התחפושת המיוחדת הזו.




תחפושת אמבטיה

תהיו מוכנים לתגובות מוזרות

תחפושת אמבטיה

תחפושת האמבטיה היא תחפושת מקורית ופשוטה מאוד להכנה. לא תמצאו אותה בראש הרשימה של תחפושות למבוגרים, לכן תהיו בטוחים שתהיו בולטים בנוף. כל שתצטרכו, כובע רחצה, ספוג לניקיון הגוף, מצוף לבריכה ואתם מחופשים כהלכה.




תחפושת עוגיית מזל

אל תתפלאו אם אנשים ירדפו אחריכם

תחפושת עוגיית מזל

כל החיים אנחנו רודפים אחרי אושר ומזל, אז בחג פורים אפשר להביא את המזל עד אליכם בדמות תחפושת זו. פוליגל חום יחד עם משפט נדוש וכללי על החיים יסדר לכם תחפושת שנותנת מזל, לא מבטיחים, אבל אולי רק לכמה רגעים.




תחפושת ביג לבובסקי

כל מה שיש בארון בתוך תחפושת

תחפושת ביג לבובסקי

בלי להעליב, אבל אנחנו מגדירים את תחפושת ביג לבובסקי כתחפושת לעצלנים. משקפי שמש, חלוק רחצה בכל צבע שתירצו, אך בעדיפות לצבע בהיר, מכנסיים קצרים מתחת וכפכפים ויש לכם תחפושת בשניות.




תחפושת שונית אלמוגים

הים הוא חלק ממך

תחפושת שונית אלמוגים

אם אתם מחפשים רעיונות לתחפושות למבוגרים, כדאי שתיתנו קפיצה לים. לבשו חולצה שחורה ומעליה תידבקו כמה תמונות של צמחי ים ואלמוגים ויצרתם שונית אלמוגים לתפארת.




תחפושת גונדולייר

לאן מפליגים?

תחפושת גונדולייר

תחפושת זו היא מלח משודרג, אם תרצו להכינה בבית תצטרכו חולצת פסים, שפם, מקל ארוך, ומסביב למותניים הכינו מבריסטולים או מקופסה דגם של קייק. זה קצת כבד ופחות נוח, כחלופה יש את האופציה הקנויה בה הקייק עשוי מבד.




תחפושת פלאונטולוגית

שקוף שהקטע שלך הוא מאובנים

תחפושת פלאונטולוגית

בגדול, תחפושות למבוגרים זה בכלל לא סיפור, למשל תחפושת הפלאונטולוגית שלמרות השם היחסית מפחיד, ניתנת להכנה מבגדים שיש בכל בית. דגמ"ח, כובע טמבל וחולצה מכופתרת בצבעים תואמים, יחד עם משקפת ואתם חוקרי מאובנים למופת.




תחפושת טרריום

לא רק כפריט נוי בבית

תחפושת טרריום

אם צמחים זה הקטע שלכם, אפשר להתחפש לאחד מהם, או יותר נכון למקום הגידול שלהם. לבשו חולצה ירוקה ומעליה תידבקו כמה חפצים של צמחים, ולאחר מכן כסו אותם עם פלסטיק שקוף כדי לייצר את מראה הזכוכית של הטרריום.




תחפושת ג'ו אקזוטיק

אם אתה גרופי של טייגר קינג

תחפושת ג'ו אקזוטיק

אם אתם אוהבים צבעוניות וקצת לצאת מהקופסה, התחפושת של ג'ו תאפשר לכם לעשות זאת, לחמצן את השיער, ללבוש בגדים מנומרים או לעטות פאה בלונדינית ושפם שחור. רק תיזהרו שלא יתרוצצו סביבכם כמה נמרים.




תחפושת מגדת עתידות

אז העתיד שלך ורוד או לא?

תחפושת מגדת עתידות

את מגדת העתידות בטוח תמצאו ברשימת תחפושות למבוגרים 2024. תחפושת זו היא אחת התחפושות הפופולריות ביותר בקרב נשים, ניתנת להרכבה בבית וגם נמצאת בכמה גרסאות שונות ומיוחדות בחנויות הצעצועים השונות.




תחפושת אי.טי ואליוט

רואים שאתם ילידי האייטיז

תחפושת אי.טי ואליוט

זו תחפושת מיוחדת מאוד והאמת שגם פשוטה להכנה. קפוצ'ון אדום וג'ינס הם פריטים שיש בכל בית, הוסיפו לזה קופסת פלסטיק קטנה שבה תשימו בובה של איטי. אם אין לכם בובה, הדפיסו את דמותו והדביקו על כרית שתניחו בקופסה.




תחפושת דיילת אוויר

לא מתאים למי שסובלת מג'ט לג

תחפושת דיילת אוויר

בכל קטלוג של תחפושות לפורים למבוגרים תוכלו למצוא את תחפושת הדיילת. יש לה מספר גרסאות שונות בחנויות, אך אם אתם רוצים להרכיב אותה בבית, חולצה מכופתרת יחד עם חצאית עיפרון תעשה את העבודה.




תחפושת קופידון

כולם יתאהבו בתחפושת שלך

תחפושת קופידון

בימים שתוכניות הריאליטי על אהבה משתלטות על המסך, אין ספק שקופידון ישתחל לרשימת תחפושות למבוגרים 2024. תחפושת זו ניתן לקנות בכל חנות צעצועים קרובה לביתכם, ואם יש לכם תחפושת של אל יווני, הדביקו עליו כמה לבבות והפכתם לקופידון.




תחפושת קובייה הונגרית

מבטיחים לשמור על סדר

תחפושת קובייה הונגרית

תחפושת זו ניתנת להכנה במספר גרסאות שונות, חלקן קלות יותר מהאחרות, אך הדרך הכי פשוטה להכנת התחפושת היא להדפיס קובייה הונגרית על חולצה. אם זה פחות מספק אתכם, תצטרכו כמה בריסטולים צבעוניים כדי לייצר את הקובייה כמו שצריך.




תחפושת שודד בנקים

לא לאתגר שוטרים בפורים בבקשה

תחפושת שודד בנקים

בימים שיוקר המחייה חוגג, תחפושת שודד בנקים בוודאות תתייצב ברשימת תחפושת למבוגרים 2024. מה שתצטרכו: חולצת פסים, מסכה שחורה לעיניים או מטפחת שחורה, ואביזר משלים שק גדול שתמלאו אותו בצמר, שלא יהיה כבד, בכל זאת, אין שם באמת כסף.




תחפושת ציור של פיקאסו

כי זה ברור שאת יצירת אמנות

תחפושת ציור של פיקאסו

לאמנים וליצירתיים שבנינו, תחפושת זו נותנת דרור ליצירה דרך איפור וצבעוניות בבגדים. זו תחפושת לא שגרתית בכלל ולגמרי היינו מהמרים עליה כתחפושת שזוכה במקום הראשון בתחרות תחפושות 2024.




תחפושת פיית השיניים

הדמות שלא מגיעה אחרי נפילת שן

תחפושת פיית השיניים

את תחפושת פיית השיניים לא תמצאו ברשימת תחפושות למבוגרים 2024, אבל היא לגמרי גונבת את ההצגה בכל מקום. היא גרסה משודרגת של תחפושת המלאך, כל שצריך כדי לשדרג אותה הוא להדפיס איור של שיניים על החולצה.




תחפושת קרוסלה

זה הזמן לסובב את כולם

תחפושת קרוסלה

כשמחפשים אחר רעיונות לתחפושות למבוגרים, מדהים עד כמה היצירתיות חוגגת. תחפושת הקרוסלה היא באמת לאנשים שבא להם להשקיע ולהכין משהו מיוחד, כמה בובות של הילדים ובד נוצץ, ואין ספק שכל העיניים יהיו עליכם.




תחפושת איש בכלוב

תחפושת לא מומלצת לקלסטרופובים

תחפושת איש בכלוב

באתרים המקוונים והזולים בחוץ לארץ, תוכלו למצוא מציאות של תחפושות, שלא בהכרח נמצאות גם בארץ. אחת מהן היא תחפושת איש בכלוב, שבעצם זה אוברול שלובשים על הגוף ויוצר את האשליה שאתם כלואים.




תחפושת גישה

קימונו צבעוני ויש לך תחפושת

תחפושת גיישה

תחפושת זו היא אחת שכן תופסת פופולריות ברשימת תחפושות למבוגרים, כאשר ישנה יותר מודעות ועניין בתרבויות שונות. לתחפושות זו יש נינוח וינטאג', תוכלו למצוא בגדים מתאימים בחנויות יד שניה, ולפעמים גם בחנויות נישה שהן מוציאות קולקציות בהן יש קימונו.




תחפושת טלפון ציבורי

אז מה המספר שלך?

תחפושת טלפון ציבורי

בימים שלכל אחד יש טלפון נייד, הטלפון הציבורי מזמן מרגיש כמו ניינטיז וחפץ שאין לו רלוונטיות בזמננו, אך אם בא לכם קצת נוסטלגיה, לבשו בגדים שחורים, הכינו תיבת טלפון, או קנו את התחפושת באתרים השונים, בטוחים שהקו שלכם לא יפסיק לצלצל.




תחפושת ג'ייסון

לא מומלץ להתעסק איתך

תחפושת ג'ייסון

תחפושת זו היא תחפושת קנויה, כי אי אפשר להתחפש לג'ייסון ללא המסכה שלו. הבגדים לא כל כך קריטיים, הם משתנים מתחפושת לתחפושת, אבל המסכה היא אביזר הכרחי, השקיעו לפחות בזה.



קבלו עוד רעיונות לתחפושות למבוגרים בסרטון מערוץ היוטיוב שלנו:


אהבתם את התחפושות למבוגרים? הנה עוד תחפושות לפורים שתמצאו בהן עניין.

6,408 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page