ברכות פרידה ומשפטי סיום תקופה - בעבודה, לימודים ועוד
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות פרידה ומשפטי סיום תקופה

מחפשים ברכת פרידה ומשפטי סיום תקופה? הגעתם לכתובת הנכונה! כאן תמצאו משפטים וברכות לסיום יב, תפקיד בעבודה, קורס, צבא ועוד.

ברכת פרידה - משפטי סיום תקופה

ברכה לסיום עבודה והתחלה חדשה

היום הזה הוא יום שמלווה ברגשות מעורבים, אנחנו שמחים עבורך לרגל התקדמותך וההתחלה החדשה הניצבת בפתח הדלת, עבודה חדשה ומדהימה שכל כך מתאימה לך. מנגד, אנו מאוד עצובים על סיום תקופה מהנה איתנו, בה למדת, נתת המון עבור הארגון, היית שם עבור כל אחד ואחת, תמיד עם חיוך על הפנים והמון אנרגיות טובות. לימדת אותנו מה זו מקצועיות אמיתית ואהבת אדם טהורה, מאחלים לך שגם בעבודתך החדשה יעריכו אותך ויבינו איזו זכות שבחרת לעבוד אצלם.


 

ברכה מאמא לסיום יב

בני היקר, 12 שנים חלפו להן במהרה, היום אנחנו חוגגים סיום תקופה מדהימה, היום אתה מסיים את הלימודים. השנים האלו שעברו, הפכו אותה מילד קטן וסקרן לגבר של ממש, אחד כזה שיודע בדיוק מה הוא רוצה, נעים על כולם ומגשים את עצמו בכל כך הרבה תחומים. אני מאחלת לך שהתקופה בצבא תהיה פורייה וטובה כמו התקופה הזו, שהיא תהיה משמעותית עבורך, תעצים אותך ותעצב אותך עוד יותר. מאחלת לך שתישאר האדם הטוב והאהוב על כולם תמיד.


משפטי סיום תקופה - ברכה לסיום עבודה
ברכה לעובד שעוזב ומתחיל עבודה חדשה

ברכה לסיום עבודה לחברה טובה

חברה יקרה שלי, היום את מסיימת את תפקידך בעבודה ומתחילה דרך מדהימה במקום חדש. אני שמחה על ההתקדמות שלך, על שלא ויתרת ובחרת את המקום הטוב ביותר עבורך שיראה את כישורייך הרבים, אין לי ספק שהם יתאהבו בך ברגע, באדם הרגיש והקשוב שאת. וכעובדת, העובדת הכי מושלמת ויעילה שכל חברה יכולה לבקש. מאחלת לך להתקדם עוד ועוד ולהגשים מטרות וחלומות נוספים. תמיד כאן עבורך, גאה בך על הדרך שאת עושה!


 

ברכה לסיום יב מההורים

12 שנות לימוד הסתיימו להם היום, אנו כל כך גאים בך על כל השנים שבהן השקעת, למדת והתפתחת בכל כך הרבה מובנים. אנחנו בטוחים שהלימודים ביסודי ובתיכון הקנו לך את הבסיס לידע החשוב על המדינה, העם שלנו, ותחומים אחרים וחשובים בחיים. מאחלים לך מכל ליבנו את כל ההצלחה שיש בצבא, ובהמשך הדרך שלך, הלוואי והיא תהיה רצופה בחוויות טובות והגשמת חלומות ומטרות. אוהבים אותך מאוד ותמיד לצידך!


משפטי סיום תקופה - ברכה לסיום לימודים

ברכה לסיום תקופה בעבודה

תקופה יפה מאוד מגיעה לסיומה, היית חלק כל כך גדול וחשוב בעבודה שלנו. אתה אדם כריזמטי, סוחף, מלא בכישרון בכל כך הרבה תחומים. כל מקום שתלך אליו יתמלא באור ובטוב ויזכה ליהנות מהיכולות הגבוהות שלך. הם יזכו בך כעובד מצטיין וכאדם שאין שני לו. מאחלים לך למצוא את המקום המדויק והמושלם עבורך שתפרח בו, תתמקצע עוד יותר ותתקדם בפן האישי והמקצועי כי ידע הוא אינסופי וכך גם שלבי ההתקדמות והתפתחות שלנו בחיים. מעריכים אותך מאוד!


 

ברכה לסיום תפקיד ניהולי

היום אתה מסיים תקופה מדהימה בה היית המנהל שלנו. אין מילים לתאר עד כמה אתה מהווה דמות משמעותית עבורנו, מנהיג, אדם שאפשר לסמוך עליו בכל עת שיראה לך את הדרך הנכונה. אין ספק שהטבעת חותם ענקי בליבנו, הראית לנו איך אפשר לשלב בין סמכות, כבוד וצניעות. כל סגל העובדים מצדיע לך על תפקידך החשוב. מאחלים לך המון הצלחה בדרך החדשה שלך, זה ברור מאליו שבכל מקום אחר אתה תהייה גורם משמעותי ומוביל.


משפטי סיום תקופה - ברכה למנהל שעוזב

ברכה לסיום קורס

מזל טוב לרגל סיום הקורס! גאים בך כל כך על הנחישות, הלמידה, העבודה הקשה והחריצות. אין כמוך! הבאת השראה לכל כך הרבה אנשים כשהראית שהבלתי אפשרי הוא אפשרי עבורך. בטוחים שהקורס נתן לך המון כלים לחיים והבנה עמוקה של התפקיד אותו תעשי, כל שעות הלמידה וההשקעה התנקזו לרגע הזה של סיום הקורס הכל כך חשוב הזה. מאחלים לך המשך התפתחות ועשייה והגשמת המון יעדים וחלומות בעתיד.


משפטי סיום תקופה - משפטי סיום

ברכה לסיום תואר

היום אנחנו מציינים סיום תקופה שהייתה מלווה בהמון שעות למידה, עבודה קשה ופרויקטים מדהימים שילוו אותך לאורך הדרך המקצועית שלך. התואר נתן לך את הבסיס החשוב כדי להתחיל ולעבוד במקצוע שתמיד חלמת עליו. אנחנו מאחלים לך המון הצלחה בדרך החדשה שלך, הדרך שמרגשת אותך ומלהיבה אותך. אנחנו בטוחים שתהיה לשם דבר בתחומך, אין אנשים מקצועיים ורציניים כמוך, אתה אחד ויחיד מסוגו. שתכבוש במהרה עוד המון פסגות ומטרות בחיים.


 

ברכה לסיום תפקיד בצבא

מזל טוב לרגל סיום תקופה מדהימה, השירות הצבאי שלך שהיה כה משמעותי וחשוב להגנה על המדינה. אנחנו מאחלים לך מכל הלב הרבה הצלחה באזרחות, שתגשים את כל החלומות והמטרות שאתה מציב לעצמך, תהנה, תצבור חוויות. בטוחים שהתבגרת, השתנת והתעצבת, עכשיו זה הזמן לשים את עצמך בפרונט ולדאוג למה שחשוב לך, להתחיל ולעצב את הדרך שלך בחיים. הלוואי שתמיד תהיה מוקף באנשים טובים שירימו ויעצימו אותך כמו שאתה היית תמיד שם עבור כל חברייך בצבא.


משפטים לסיום תקופה
ברכה קצרה לעובד שעוזב

ברכה לסיום תפקיד מילות פרידה

תודה רבה לך על כל השנים, המסירות והדאגה, היום אנחנו מציינים סיום תקופה מדהימה בה היית העוגן שלנו. אנחנו זכינו לחלוטין שאתה היית חלק מאיתנו, היית עובד מסור ומצטיין, תמיד נותן מכל הלב והנשמה כדי לבצע את תפקידך בצורה הטובה ביותר. מוסרים לך את כל הברכות והאיחולים להצלחתך בדרך החדשה שלך, בטוחים שבמהרה תשתלב בחברה החדשה ותרשים את כולם עם הענווה והשלווה שלך.


 

ברכה לסיום כיתה ו'

ילד יקר שלנו, עברת עוד שלב משמעותי בחיים ועכשיו אתה עולה לחטיבה. מאחלים לך שתמשיך להיות הילד האהוב והחכם שאתה, שתגשים את כל החלומות והמטרות שלך, אנחנו כאן לצידך תמיד לכל דבר שתרצה. אנחנו גאים בך כל כך, על הציונים, ההצטיינות החברתית והאהבה הגדולה שאתה נותן לכל סובביך. אנחנו בטוחים שגם בחטיבה תחווה הצלחה רבה בכל התחומים והמישורים. אוהבים אותך מאוד אמא ואבא!


משפטים לסיום יב - ברכה מאמא לסיום יב
ברכה מאמא לסיום יב

ברכות קצרות ומשפטי סיום תקופה

בהצלחה בעבודה החדשה, תודה על כל מה שהענקת לארגון שלנו, נתגעגע מאד!

לאחר 12 שנות לימוד שהסתיימו, הפרק החשוב של החיים מתחיל, בהצלחה בצבא!

תודה על תפקידך המסור ביותר בעבודה, אנחנו נתגעגע מאוד, בהצלחה בהמשך!

ברכות ואיחולים לרגל סיום התואר! מאחלים לך המון הצלחה במקצוע שבחרת לחיים!

גאים בך על הדרך שעברת עד לסיום התואר, על ההשקעה וההתמדה האינסופית!

ברכה לסיום עבודה - פרידה מעובדת
ברכה לעובדת שעוזבת


המון הצלחה בתפקידך החדשה! אתה תחסר לנו מאוד, עובד מסור ונאמן שכמותך.

מאחלים לך המון הצלחה בעבודה החדשה, תודה על החלק החשוב שהיית עבורנו.

גאים בך על סיום היסודי, בטוחים שתמשיך להצליח ולקצור הישגים גם בחטיבה!

עוד שנה של הצלחות הסתיימה לה, אנחנו בטוחים שהשנה הבאה תקצור עוד הישגים.

תודה רבה על שנה מדהימה, יחד השגנו הרבה מאוד מטרות חשובות בעבודה שלנו.

שולחים לך ברכות לרגל סיום הלימודים ביסודי והמון הצלחה בחטיבה העליונה.



הברכות והמשפטים נכתבו על ידי:


נטלי כהן

קופירייטרית ומחברת הספר ״שובר שגרה״. אחת מכותבי התוכן של צוות האתר EK-Studio, מתמחה בכתיבת משפטים וברכות מקוריות ויצירתיות, בעלת ניסיון רב שנים בכתיבה יוצרת ובעיקר כזו שמבטאת רגש, ונכתבת מזווית אישית ומותאמת עבור מקבל הברכה.



לעוד ברכות ומשפטים לפרישה ופרידה לחצו כאן

16,320 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page