ברכות ליום הולדת 60
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

ברכות ליום הולדת 60

כאשר אחד מההורים או אחד מהסבים והסבתות מחליף קידומת לגיל 60 זו הזדמנות מצוינת להתאסף כל המשפחה יחד ולחגוג, 60 זהו זמן מיוחד, עשור אחרי שנת היובל וזו אפשרות נהדרת להכיר ולהוקיר טובה ליקיר או ליקרה לנו בהגיעם לגיל זה.

יום הולדת 60

המילה יום הולדת יכולה להזכיר לנו מסיבת ילדים שיותר מתאימה לשכבה הצעירה או לנוער שמנצל כל סיבה למסיבה, אבל בנינו, כל אדם גם מבוגר, שמח ומתרגש כאשר מציינים את יום הולדתו במסיבה יפה ומרשימה, גם כאשר היא מתבצעת במסגרת משפחתית מצומצמת וגם כאשר היא נערכת ברוב פאר והדר כי בכך מראים לחוגג שחושבים עליו, מוקירים אותו, מכבדים ורוצים להשתתף בשמחתו. יום הולדת 60 כמו כל מסיבה מצריך הכנה והערכות מוקדמת, צריך להחליט על יום ושעה שמקובלת על כולם, לחפש מקום לחגוג בו אולם או בית של אחד מבני המשפחה, לתכנן את התפריט החל ממנת הפתיחה ועד שלב הקינוחים, צלם שיתעד ויסריט את האירוע, וכמובן לדאוג לתוכן שיצוק משמעות ליום ההולדת עצמו.

מצגת ליום הולדת 60

מצגת הינה תוכנית ויזואלית המציגה באופן חי ומוחשי את מהלך חייו של חוגג האירוע מאז שהוא נולד, שלבי ההתפתחות שלו, טיולים בחיק המשפחה והטבע, מסיבות ועוד והכל בצורה חוויתית ומעט הומוריסטית. מצגת ליום הולדת הינה בין התוכניות היותר מיוחדות לאירועים וזה אודות לכך שהיא מתאימה לכל גיל מגיל שנה ועד גיל מאה ועשרים, ולכן בהחלט ניתן להכין מצגת ליום הולדת. מעבר למצגת, כמובן שיש רעיונות למתנות נוספות לכבוד יום הולדת 60, במידה והחלטתם בסופו של דבר להפיק מצגת לאירוע, חשוב שתשקיעו גם בברכה איכותית, אחת כזו שתתן ערך מוסף ותשלים את חווית הצפייה במצגת.


ברכות ליום הולדת 60

מלבד התמונות והסרטונים שמככבים במצגת, ישנה חשיבות מיוחדת למילה הכתובה, רצוי שכל תמונה ושקופית ילווה טקסט קצר שיתן הסבר לתמונה המופיעה במצגת.

אחד השלבים היפים והמשמעותיים במצגת, זהו שלב הברכות והאיחולים לכבוד יום ההולדת.

בגיל 60 הבן אדם הספיק לעשות ולעבור לא מעט דברים במהלך חייו זה זמן שאפשר לקצור את הפירות ולרוות נחת מהמשפחה המורחבת מהילדים ומהנכדים ואם כבר אנו מדברים על המצגת, בהחלט ניתן וכדאי לשתף אותם בהכנתה במיוחד בשלב הברכות שכל אחד ואחת יכתבו איחולים לבביים לחתן השמחה ויברכו אותו לכבוד יום הולדתו.

טיפים והמלצות לכתיבת הברכות

הברכות הינם חלק חשוב ובלתי נפרד מהמצגת ולכן יש להשקיע ולכתוב משהו מקורי וייחודי.

ישנו פתגם שאומר "קצר וקולע ארוך וצולע" אומנם צריך להשקיע בברכה שהיא תהיה יפה ומקורית אך כדאי להתחשב גם בחתן השמחה ובצופים של המצגת ולא להאריך יתר על המידה בפרט שיש לא מעט אנשים שאמורים לקחת חלק בברכות למצגת.


ישנן ברכות המופיעות בחרוזים, ישנן עם תיאורים מליציים אך הכי חשוב זה המילים החמות שבאות מלב אוהב. מומלץ לכל אחד להסריט את עצמו כאשר הוא מברך את חתן השמחה, זה נותן יותר השראה וחיוניות לבעל השמחה. ברשת קיימים מספר אתרים המכילים מגוון ברכות ליום הולדת, ברכות לחתונה, ברכות לבר מצווה, בת מצווה ועוד. הברכות מנוסחות נהדר וניתן להוריד אותם בחינם, כמו כן בחלק מהאתרים יש אפשרות לבקש מהנהלת האתר לכתוב בשבילכם באופן אישי ברכה לחתן השמחה ואתם מקבלים את הברכה תוך ימים ספורים השירות הזה ניתן גם כן ללא תשלום.


את הברכות ניתן לחלק לפי סדר הגילאים בתחילה הברכות של המבוגרים, האישה, הילדים הנשואים ולאחר מכן הנכדים והילדים הקטנים יותר, או אפשרות נוספת לרכז את זה לפי משפחות, בתחילה האישה, לאחר מכן משפחתו של הילד הגדול, אחר כך המשפחה של הילד הבא וכן הלאה.

2,538 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page