מצגת לחתונת הזהב
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

מצגת לחתונת הזהב

חתונות זהב הינה חתונת כסף כפולה, הזוג המבוגר אך המאושר חוגג יחדיו 50 שנות נישואין, זה לא דבר רגיל ושגרתי ולכן צריך לציין אותו באופן מיוחד ומקורי, מצגת לחתונת הזהב אכן תוכל לענות על הדרישות ולהפוך את חתונת הזהב לאירוע רב רושם משמח ומפתיע.

מצגת לחתונת הזהב
מצגת לחתונת הזהב

חתונת זהב הינה אירוע מיוחד אשר מציין יובל שנות נישואין, לזוג שהצליח לשרוד את הנישואים במשך 50 שנה בהחלט מגיע מדליית זהב אך הוא יצטרך להסתפק בחתונת זהב שזה בהחלט אירוע מכובד לכל הדעות, האירוע יכול להיערך במסגרת משפחתית מצומצמת ואף ניתן לערוך אותו במסגרת מורחבת יותר יחד עם בני המשפחה, הקרובים והידידים.

מצגת תמונות מתנה יפה ומקורית

אם הסבא והסבתא או ההורים היקרים חוגגים את חתונת הזהב, זה הזמן להכיר להם טובה ולהעניק להם מתנה יקרה ומרגשת, מתנה שתינתן מלב אוהב לאנשים אהובים ואת זה ניתן לעשות על ידי הכנת מצגת תמונות לאירוע.

מצגת תמונות

מצגת לכבוד 50 שנות נישואין הינה רעיון יפה ובר ביצוע אך צריך שיהיה שיתוף פעולה עם כל הנוגעים בדבר הוי אומר בני המשפחה והחברים הקרובים, כולם יחד צריכים להתאגד, לשבת על המדוכה ולתכנן את המצגת, איזה אופי יהיה לה, מי יהיה האחראי לתמליל ולכיתובים בה, האם כדאי יהיה להכין אותה באופן עצמאי או לשלוח לחברה מקצועית אשר מתמחה בהכנת מצגת תמונות, איסוף החומר הרב שהתווסף במהלך שנות חייהם של בני הזוג ועוד כהנה וכהנה הכנות המלוות בהפקת המצגת.

הכנת המצגת

במצגת לחתונת הזהב ניתן לשלב חומר רב ומגוון כיוון שהזוג הספיק לעבור לא מעט אירועים במהלך השנים בהם הם חיו יחדיו, אילו רעיונות יפים ומקוריים תוכלו לשלב במצגת?

תמונות וקטעי וידיאו מיום החתונה: החופה, טקס שבירת הכוס, הקידושין בטבעת הרי את מקודשת לי כדת משה וישראל, צילומים עם החברים בחתונה, הולדת כל הילדים לפי הסדר יחד עם שלבי התפתחותם, חתונת הילדים, הולדת הנכדים והנינים, טיולים משפחתיים ועוד תמונות המציינות אירועים משמעותיים וחשובים. בנוסף, מומלץ לשלב במצגת ברכה ליום נישואין מבני המשפחה הקרובה המברכים באופן אישי בוידאו את הזוג, דרך נוספת היא כתיבת ברכה או הקדשה אישית שתופיע בסיום המצגת.


מצגת ליום נישואין לדוגמה

EK-Studio

הפקת מצגות וקליפים לאירועים

050-6791352


לרוב זוג שחוגג חתונת זהב יש לו נכדים ואפילו נינים, ניתן לערוך עץ משפחתי מעין שושלת יוחסין של כל המשפחה המורחבת – מרגש, מקורי ומפתיע. כדאי לסכם עם הנכדים והילדים או לפחות חלק מהם שיסריטו את עצמם כאשר הם מאחלים לזוג את מיטב הברכות והאיחולים לזוג לרגל יום שמחתם. ישנם בוודאי תמונות שחור לבן ותמונות ישנות אך בעלי ערך וכדאי לשלב גם אותם במצגת לחתונת הזהב, באמצעות רקעים יפים ומתאימים ניתן לעצב אותם כך שיראו נהדר במצגת. מומלץ לשלב במצגת שירים שאהובים על הזוג בדרך כלל זה שירים עבריים ישנים משירי ארץ ישראל או שירים אחרים לפי טעמם האישי.


לרוב הזוג שחוגגים 50 שנות נישואין הינם אנשים מבוגרים, אנשים מבוגרים לעיתים מתקשים בראיה מרחוק ולא תמיד השמיעה שלהם טובה, לכן כדאי שהאותיות במצגת יהיו בגודל ברור, הכתב יהיה קריא וכן שהאיכות הווקאלית לא תהיה חזקה וצורמנית מידי ועם זאת לא תהיה חלשה אלא במידה שיהיה ניתן להאזין בהנאה רבה.


אם החלטתם לערוך מצגת ליקרכם, עשיתם בחירה נכונה ולאחר שתראו את התגובות הנלהבות והמופתעות הן של הזוג החוגג והן של הקהל, לא רק שלא תתחרטו על כך אלא אתם תהיו מרוצים ושבעי רצון מן הבחירה הזו של כיוון שהמצגת תמיד מביאה את בעלי האירוע להתרגשות ולשמחה עצומה כך שגם אתם יחד עם בני הזוג והחוגגים תהיו מרוצים מן הבחירה הנכונה.

1,428 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page