מדריך להכנת סרטון ליום נישואין
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

מדריך להכנת סרטון ליום נישואין

רוצים לערוך סרטון ליום נישואין ולא יודעים מאיפה להתחיל? לפניכם מידע מקצועי, מגוון טיפים והמלצות להכנת סרטון מיוחד ומקורי שישמח את ההורים היקרים.


סרטון ליום נישואין - מתנה שנשארת לכל החיים

יום נישואין הוא בהחלט סיבה למסיבה, זה איננו עוד יום רגיל, אלא יום שהיינו רוצים לציין אותו באופן מיוחד ומקורי על מנת לשמח את זוג השמחה וכן את האורחים שיגיעו להשתתף באירוע ולשמוח איתם בשמחתכם. אחת הדרכים היותר יפות ומרגשות לחגוג בהם את האירוע היא הכנת סרטון ליום נישואין,

מצגת לאירוע

הכנת סרטון הינה דרך מקורית ייחודית ובלתי נשכחת לחגוג איתה ולכן אם ההורים עומדים לחגוג חתונת כסף, חתונת זהב או עוד יום של שנת נישואין משותפת, זו הזדמנות מצוינת להעניק להם סרטון כמתנה ליום נישואין ולהביע באמצעותו את אהבתכם ליקירים לכם ביומם הגדול.


הדרך שלך להכנת הסרטון מתחילה כאן!

השלב הראשון בהכנת הסרטון הוא שלב איסוף התמונות, התחילו לדפדף באלבומים ואיספו תמונות המציינים אירועים שונים כמו היום בו כל אחד מההורים נולד, יום הולדת שנה, היום הראשון בגן, אירועים משפחתיים ועוד. בשלב השני צריך לסדר את התמונות בסדר כרונולוגי לפי התאריכים השונים. רצוי מאד לבחון אופציה להוספת כיתוב נחמד ומחורז לכל תמונה, למשל, אם התמונה מציינת יום הולדת של גיל שלוש אפשר לכתוב "היידד אני בת שלוש, חישוק לי ביד וכתר על הראש". השלב השלישי הוא העברתן של התמונות, הטקסטים והסרטונים לתוכנה לעריכת וידאו ולהתחיל במלאכת העריכה.


מצגת ליום נישואין לדוגמה

EK-Studio

הפקת מצגות וקליפים לאירועים

050-6791352


כל הדרכים לעריכת סרטון ליום נישואין

קיימות מגוון דרכים לעריכת סרטונים, חלקן מתאימות לחסרי ניסיון בעריכת וידאו וחלקן מתאימות לעורכים חובבים או מקצועיים עם ידע בעריכה. להלן 3 הדרכים המומלצות ביותר לעריכת סרטון:


עריכת סרטון אונליין

במידה ואין ברשותם תוכנה לעריכת וידאו ואין לכם ניסיון וידע קודם בעריכה, מומלץ שתשקלו לערוך את הסרטון באתרים המציעים שירות של עריכת סרטונים אונליין. רוב האתרים המציעים שירות חינמי יכולים להספיק לכם לבצע את כל פעולות העריכה הדרושות, כמו חיבור של הסרטונים, הוספת מוסיקה וכותרות באנימציה. יש כמובן גם אתרים בתשלום, מומלץ לבדוק לפני רכישת מנוי, מה השירות מציע ולקרוא ביקורות והמלצות של משתמשים.



תוכנה לעריכת וידאו

קיימות בשוק מגוון תוכנות לעריכת סרטונים בחינם, כאשר שימוש בתוכנה זו האופציה המומלצת ביותר על מנת להשיג סרטון מקצועי. כדי שתוכלו לערוך את הסרטון תצטרכו קודם כל להוריד תוכנה לעריכת וידאו וזאת בהנחה שיש לכם ידע בסיסי וניסיון כלשהו בעריכה. תחילה כדאי שתנסו להשתמש בתוכנות חינמיות קלות לתפעול ולמידה כמו Shotcut, OpenShot, VideoPad או בתוכנת iMovie המיועדת למשתמשי מק.

תוכנות לעריכת וידאו

אם אתם מחפשים תוכנת עריכת מקצועית חינמית אז כדי שתנסו את Hitfilm Express. בקטגוריה של תוכנות עריכה בתשלום כדאי לכם לבדוק את הכדאיות הכלכלית, כלומר האם יש לכם צורך לרכוש תוכנה רק עבור עריכת סרטון בודד או שבכוונתכם להמשיך ולהשתמש בתוכנה לעריכות נוספות.



אפליקציה לעריכת סרטונים

עריכת סרטון באמצעות אפליקציה יכול להוות פתרון מצויין למי שאין לו יותר מדי זמן לערוך בתוכנה ומחפש לערוך סרטון קליל המשלב וידאו ותמונות עם מוסיקה וכותרות. על מנת להתקין אפליקציה לעריכת סרטונים פשוט תבצעו חיפוש של ביטויים כמו עריכת וידאו, עריכת סרטונים או עורך סרטונים בחנות האפליקציות של גוגל Google Play, זאת במידה ואתם משתמשים במכשירי אנדרואיד, אם אתם משתמשים באייפון תוכלו למצוא אפליקציות מתאימות ב-App Store.

חשוב לציין שיש מבחר עצום של אפליקציות ולכן מומלץ לבחור בפופולריות שברשימה כאלו שיש להן מספר גדול של הורדות וציון גבוה. קחו בחשבון שעריכת סרטון באפליקציה לא בהכרח מתאים לכל אחד מכיוון שכל העריכה נעשת בתצוגה במסך קטן יחד עם כל כלי העריכה ולעיתים קצת קשה לדייק ולרדת לפרטים הקטנים בעריכה (מאוד תלוי באיכות האפליקציה) והדבר ידרוש מכם הרבה סבלנות.

אם אתם צריכים עזרה ולא רוצים לערוך את הסרטון בעצמכם, בדקו אם יש לכם במשפחה הקרובה איזה טינאייג'ר שפעיל בטיק טוק או באינסטגרם, סביר להניח שהוא יוכל לבצע עבורכם את משימת העריכה די בקלות.



עריכת סרטון לבד או אצל עורך וידאו מקצועי?

אם גם הטינאייג'ר במשפחה לא זמין או שאין לו רצון לסייע בעריכת הסרטון, תוכלו לפנות לעורך וידאו מקצועי המציע שירותי עריכת וידאו. כאשר פונים לעורך וידאו הרי שכל החלק הטכני והרעיוני עובר לאחריותו. באופן זה, יהיו בני המשפחה פנויים ליתר המטלות הנדרשות לתכנון חגיגת יום הנישואין, עיקר התועלת אותה נפיק מפניה מעורך בעל ניסיון היא השגת סרטון מקצועי עם טאצ' מדויק בנקודות הכי נכונות.

עריכת וידאו

הניסיון שעורך הוידאו צבר נותן לו את היכולת לערוך סרטון מקורי ויצירתי במיוחד, בני המשפחה אחראיים לספק את חומרי הגלם, והעורך מגיש להם את המוצר המוגמר ערוך בצורה מושלמת. מומלץ להציץ בתיק עבודות כדי להתרשם מהאיכות ומרמת העריכה של פרויקטים קודמים שאותו עורך וידאו ביצע ובמידת האפשר כדאי לשאול לקוחות שנעזרו בשירות וגם לקרוא ביקורות והמלצות על בית העסק.


מצגת ליום נישואין

הקדשת ברכה ליום נישואין לזוג המאושר

מעבר לעריכת הסרטון מומלץ להוסיף במהלך האירוע ברכה מיוחדת ומקורית להורים שיכולה לגרום להתרגשות רבה ולחיבור בין בני המשפחה המשתתפים בחגיגה. קיימות מספר דרכים לכתיבת ברכות ליום נישואין הדרך הפשוטה והקלה ביותר לכתיבת ברכה היא פשוט שתכתבו אותה בעצמכם, בהנחה שיש לכם את היכולת לעשות זאת. חשוב להבין שלא כל מי שמתמחה בכתיבת סמינריון, נאומים או כל מאמר מקצועי אחר, יצליח לכתוב בקלות ברכה שהמוטיב המרכזי שלה הוא רגש.

קורה לרבים מאיתנו יש סגנון כתיבה טכני ופחות זורמת לנו כתיבה באופן יצירתי המערבת רגשות. לכן הדרך השנייה והנוחה יותר היא לפנות לכותבת ברכות מקצועית המציעה שירות של כתיבת ברכות לאירועים, החסרון בכך הוא שהשירות כרוך בתשלום אך יחד עם זאת תהיו בטוחים שתקבלו ברכה מקורית ויצירתית המתאימה ביותר לכבוד חגיגת יום נישואין. האפשרות השלישית העומדת בפניכם היא לחפש באתרים ברשת ברכה ליום נישואין ולבחור באחת מהברכות הקיימות שמציע האתר, במידת הצורך תוכלו לשנות ולהתאים את תוכן הברכה ליום נישואין של הזוג החוגג.



בחירת שיר מתאים יכולה לרגש כפליים

השיר הינו חלק אינטגרלי מהסרטון ולכן אנשים רבים אשר מכינים סרטון או מצגת ליום נישואין מתלבטים מאד אודות השירים אשר ילוו אותו. הדבר שזה תלוי בגורמים שונים כמו הטעם והסגנון המוסיקלי של הזוג, יש כאלה שמעדיפים סגנון ארץ-ישראלי, יש שמתחברים יותר לשירים לועזיים, בכל מקרה חשוב למצוא את האיזון ולבחור את השירים אשר יהיו מקובלים על שני בני הזוג וכן שיתאימו לאירוע עצמו.

שירים ליום נישואין

במידה ולכל אחד מבני הזוג יש טעם שונה, צריך לגוון ולבחור שניים או שלושה שירים בהתאם, כמובן שיש גם שירים שמשלבים מספר סגנונות של מוזיקה, בנוסף כדאי להתייעץ עם בני משפחה וחברים במידת הצורך או לחפש ברשת אתרים עם רשימה של שירים ליום נישואין ולבחור באחד מהם.



סרטוני ברכות מהמשפחה והחברים

במידה ויש ונשאר לכם עוד כח בין כל ההכנות לקראת האירוע, תשקלו אפשרות להוסיף סרטוני ברכות של בני המשפחה והחברים מברכים את בני הזוג המאושר. כל שעליכם לעשות הוא לבקש מהקרובים לשלוח סרטוני ברכה מצולמים בוואטסאפ,

ברכות ליום נישואין

חשוב לדאוג שהסרטונים יהיו באיכות טובה אחרת זה מאבד מחווית הצפייה, לכן העדיפו לקבל את הסרטונים במייל מכיוון ששליחת סרטונים בוואטסאפ עוברים תהליך של דחיסה והאיכות שלהם נפגעת. בנוסף בקשו שמי שמברך בסרטון יעמוד קרוב למצלמה אחרת הסאונד יהיה חלש ולא ברור מספיק. את הסרטונים תוכלו לצרף כחלק מהסרטון שערכתם או להציג אותו בנפרד כאטרקציה נוספת במהלך האירוע.


לסיכום, אין זה משנה באיזו דרך תחגגו את יום הנישואין אם זה עם אטרקציות שונות או גימיקים נחמדים שתוסיפו לאירוע. הכי חשוב שזה יעשה באופן מקצועי ובמיוחד כאשר מדובר בכנת סרטון ליום נישואין.

1,160 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page