הכנת מצגת לגיל 70
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

מצגת ליום הולדת 70

יש לא מעט הזדמנויות לחגוג אירועים במשך השנה, בר מצווה חתונות, ימי הולדת ועוד. יום הולדת לגיל 70 בהחלט מהווה סיבה מוצדקת לחגיגה גדולה ואמיתית, העיתוי הוא מיוחד במינו וזה מתבקש מאליו לארגן מסיבה יפה לחתן או לכלת האירוע, להפתיע ולשמח אותם ביום הגדול.

מצגת ליום הולדת 70

חגיגות השבעים אינם דבר של מה בכך לחגוג יום הולדת בגיל 70 מראה על כך שחתן השמחה שרד בגבורה ואף הגיע לגיל גבורות עם כל השמחות, הקשיים וכל המשתמע מכך. לכן תאריך כזה משמעותי מחייב לציין אותו באירוע מיוחד אשר ינציח את התאריך החשוב הזה, אירוע שיאפשר לבני המשפחה, החברים הקרובים והמכרים להתכנס יחדיו ולהוכיח לחתן השמחה עד כמה אהוב הוא ויקר לכולם. המסיבה היא בודאי הרעיון הראשון שיעלה לכם בראש אבל קחו בחשבון שמסיבות יום הולדת כבר ערכתם לו בעבר לא מעט פעמים וכדאי בזמן זה שהוא מגיע לגיל 70, לבצע רעיון מקורי ומפתיע יותר, בפרט שהוא הגיע לגיל העגול והמרשים הזה, נסו לספק לו חוויה שאפילו ממרום שנותיו ולמרות גילו המבוגר, הוא לא הספיק עוד לחוות.

הכנת מצגת לגיל 70

כאשר אתם חושבים לערוך מסיבת יום הולדת ליקירכם שהגיע לגיל 70 כדאי להיות יותר יצירתיים ולחשוב על משהו מקורי שניתן להעניק לסבא או לסבתא ולא רק שהוא יהיה מקורי ויצירתי אלא סוג של מתנה שהסבא או הסבתא יקבלו והיא באמת תצליח לשמח ולהפתיע אותם כמו לדוגמא: מצגת ליום הולדת, מתנה שמסכמת שבעה עשורים של שנים רוויות בפעילויות, באירועים, במקרים משמחים שניתן לאגד אותם יחד להציג אותם במצגת איכותית ומיוחדת.

התכנים שיהיו במצגת

כאשר מכינים מצגת תמונות ליום הולדת 70 ניתן יהיה למצוא אינספור חומר, תמונות מידע ועוד על בעל השמחה. מה שחשוב הוא לעשות סינון ולקחת מתוך כל החומרים את התמונות או קטעי הוידיאו אשר מציינים נקודות משמעותיות בחייו. המצגת צריכה להיות קצרה וקולעת ולא יותר מידי כמו שאומר המשפט "קצר וקולע ארוך וצולע" ככל שהמצגת יותר ארוכה זה יכול לעייף ולשעמם את הצופים. אי לכך ובהתאם לזאת צריך להתמקד בדברים היותר משמעותיים שהתרחשו במהלך החיים כגון: חתונות הילדים, הולדת הנכדים, בר מצוות ועוד אירועים משמחים ומשמעותיים.

יום הולדת 70 לאחד ההורים או הסבים והסבתות היא הזדמנות מצוינת להביע הכרת הטוב להורה שהביא אותנו לעולם, גידל, חינך וטיפל בנו במסירות, החדיר בנו מוסר וערכים, הקנה לנו מיומנויות וכישורים לחיים. יש משפט שאומר שאבא אחד יכול לגדל עשרה ילדים אך עשרה ילדים אינם יכולים לגדל אבא אחד אך ישנם זמנים במהלך החיים כמו ימי הולדת שניתן להשיב מעט מן המעט ולהוקיר לו תודה על כל הדברים שנתן והעניק לנו במסירות מאז היותנו קטנים, אנו נוכל להביע זאת על ידי הכנת מצגת ליום ההולדת.

המצגת יכולה לכלול תמונות של חתן או כלת השמחה מתקופת ילדותם תוך ציון של אירועים משמעותיים כמו כניסה לכיתה א', השתתפות במסיבות ובהצגות, תקופת ההיכרות עם בן או בת הזוג, חופה, חתונה, הולדת הילדים והרשימה היא ארוכה, בגיל 70 הבן אדם בוודאי הספיק לעבור לא מעט דברים במהלך חייו.

אי אפשר לתאר עד כמה תוכנית כמו מצגת לגיל 70 יכולה לשמח ולרגש עד מאד את חתן או כלת השמחה, ממרומי שנות גילם הגבוה, חולפים עוברים להם כמו בסרט נע תקופות יפות ורגעים בלתי נשכחים שהם חוו במשך שנות קיומם והשמחה הזו תיתן להם הרבה כוח ותלווה אותם במשך הרבה מאד זמן.

928 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page