מצגת ליום הולדת 50
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

מצגת ליום הולדת 50

חוגגים יום הולדת 50? זו בהחלט סיבה למסיבה, יום הולדת עגול זה שינוי קידומת וחמישים שנה הם פרק זמן מכובד שכדאי לציין אותו בחגיגה יפה ומרגשת, אם בכל שנה אנו חושבים כיצד לשמח ולהפתיע, אז בגיל חמישים שהוא יובל שנים יש צורך במשהו לא שגרתי ומאד ומיוחד.

מצגת ליום הולדת 50
מצגת ליום הולדת 50

ארגון חגיגות החמישים מצריך לא מעט תכנונים והכנות, כדאי לארגן ישיבה של צוות מוחות שיקדם את ההחלטה הגורלית והחשובה באיזה דרך ובאיזה כיוון לארגן את המסיבה. גיל חמישים הוא גיל שחותם תקופה לא קצרה כלל ועיקר ומסיבה זו יש צורך באירוע מרשים ורב משתתפים.

מצגת ליום הולדת 50

אחד מהדברים הבולטים בערב המסיבה הוא התוכנית או המתנה שאתם רוצים להעניק ליקירכם לקראת יומו הגדול ואם בכל שנה עולה וצצה לה השאלה איזה מתנה נוכל להעניק לו, הרי שבגיל חמישים השאלה מטרידה עוד יותר, מצד אחד לאורך כל השנים יקירכם קיבל מגוון רחב של מתנות מכל הסוגים והמינים אך מצד שני, הסיטואציה החשובה הזו של מסיבת היובל מצריכה חשיבה על מתנה מיוחדת יותר, מרגשת במיוחד שתסמל את האהבה הרבה שלכם אליו, אך האם ניתן למצוא כזה מתנה שתענה על כל ההגדרות הללו? לכל שאלה יש תשובה וגם לשאלה הזו יש פיתרון והוא: מצגת ליום הולדת.

אתם מעוניינים להכין מצגת ליום הולדת 50 אך אינכם יודעים כיצד להתחיל?

בשביל זה אנו כאן כדי לכוון ולהדריך אתכם בהכנת המצגת.

כדי להכין את המצגת ליום ההולדת צריך להכין כמה דברים:

תמונות, שקופיות, קטעי וידאו מיוחדים, ברכות ואיחולים מבני משפחה והחברים, אביזרים שקשורים בדרך זו או אחרת לחתן השמחה כמו: תעודות הצטיינות, דרגות וכו', טקסטים מצחיקים ועוד. את כל הכבודה הזו אתם מגישים לאיש מקצוע או לחברה שמכינה מצגות לאירועים כאשר הדגש הוא על חברה מקצועית בלבד ולא חובבנית, מצגת מהממת ואיכותית עוברת אצל חברה מנוסה ומקצועית, חברה שמשתמשת בתוכנות הכי חדשניות והיא מחזיקה ברשותה צוות מיומן ומקצועי. קחו בחשבון שהמצגת תוקרן על גבי מסך מול החתן וכל המוזמנים, ולכן מאד כדאי שהמצגת תהיה יפה ומרשימה.

רעיונות וטיפים מקוריים לשדרוג המצגת

על מנת שהמצגת תישא אופי ייחודי ומעניין כדאי להכניס בה קטעים משעשעים ומקוריים כמו לדוגמא: שער עיתון אישי זאת אומרת, להכין שער של עיתון יומי מפורסם ובשער יהיה דיווח על יום הולדתו של חתן השמחה, כאשר הכותרת הראשית תהיה "העולם כולו מברך את מועלם רובינשטיין לרגל יום הולדתו ה–50", בצירוף כתבה ותמונה של החוגג כך בעצם אנו מרוויחים שחתן השמחה יהיה גם במרכז העניינים וגם בראש הכותרות.

רעיון נוסף וחביב הוא להעמיד את בני המשפחה והחברים בצורת מספר 50 כאשר בידיהם דגלוני מזל טוב מונפים אל על, והם שואגים בעת ובעונה אחת: "מזל טוב לסבא", ואת הסרטון הזה כמובן להכניס למצגת. אם יש משהו מהמשפחה או מהידידים שיודע לחקות אנשים מפורסמים כמו ראשי ממשלות, שחקנים, זמרים ועוד, להקליט אותו כשהוא נושא ברכות ותשבחות על ראשו של בעל השמחה ולהשמיע את זה במצגת, ניתן גם לשלב בברכות את התמונות של אותם אנשים מפורסמים.

מצגת תמונות אמורה להיות מרתקת ומעניינת וכיוון שכך כדאי לערוך ישיבת צוות משותפת ולהעלות ביחד עוד רעיונות נוספים כיצד לשדרג את המצגת ליום ההולדת ובכך לשמח ולהפתיע את חתן השמחה.

685 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page