top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

חנויות מומלצות לרכישת תחפושות בבקעת אונו

מחפשים חנות תחפושות באזור קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה או ביהוד? די לחיפושים, הגעתם לכתובת הנכונה.

חנות תחפושות בקעת אונו

פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן המתאים לקבץ עבורכם את החנויות המומלצות לרכישת תחפושות. אמנם בעידן הדיגיטלי רבים מזמינים תחפושות אונליין, אך אין טוב ממראה עיניים, מישוש הבד ומדידת התחפושת בחנות. לכן, כדי להקל את החיפוש אחר חנות מתאימה, ריכזנו עבורכם מספר חנויות שמוכרות תחפושות לפורים.


1. הפיראט האדום

רשת "הפיראט האדום" היא רשת צעצועים מוכרת בעלת מספר סניפים בארץ, אחד מהסניף ממוקם באור יהודה. החנות מציעה מגוון רחב של תחפושות 2024 לכל הגילאים: ילדים, ילדות, נערים, נערות ומבוגרים. ישנו מבחר גדול מאוד ומספק של תחפושות לכל המשפחה, וכמובן שגם התחפושות הכי עדכניות נמצאות בהיצע הקיים בחנות, החל מגיבורי העל האהובים על הילדים ועד לדמויות מהסדרות הכי חמות ועדכניות של נטפליקס. בחנות תוכלו למצוא גם תחפושות של היצרן "שושי זוהר" המתמחה ביצור תחפושות ואביזרים לחג הפורים, בין התחפושות תוכלו למצוא את כוכבת הילדים האהובה, נועה קירל, כוכב הילדים "יובל המבולבל" ועוד.

כתובת: המלאכה 13, אור יהודה



2. כפר השעשועים

הרשת המוכרת בעלת הסניפים הרבים ברחבי הארץ מציעה מידי שנה קולקציית תחפושות לכל המשפחה. ברשת תוכלו למצוא תחפושות עבור התינוק, הילד וגם לכם במידה ותרצו לקחת חלק באחת המסיבות או התהלוכות של החג. ברשת ניתן להשיג את התחפושות של שושי זוהר שמתמחה בייצור תחפושות ואביזרים לפורים. רשת "כפר השעשועים" מציעה ללקוחותיה את האפשרות להזמנה אונליין דרך האתר, שימו לב שבקנייה מעל 300 ש"ח המשלוח חינם.

כתובת: האקליפטוס 1203, גני תקווה (מתחם צים אורבן)


קניון צים אורבן גני תקווה
קניון צים אורבן, גני תקווה (צילום: EK-Studio)

3. עפרוני

"עפרוני מכשירי כתיבה", החנות היא איננה חנות בלעדית לתחפושות ותוכלו למצוא בה המון דברים אחרים לילדכם, כמו מוצרים חד פעמיים, אביזרים לחגיגת יום הולדת וכמובן צעצועים וכלי כתיבה. אך, כשמגיע חג פורים החנות משווקת גם מבחר תחפושות לכל הגילאים, ישנה אפשרות למשלוח עד הבית, אך כמובן מומלץ ללכת ולמדוד את התחפושות אם מתאפשר, בנוסף קיימת הזמנת תחפושות טלפונית.

כתובת: עין גנים 7, גני תקווה



4. גילי צעצועים

"גילי צעצועים" הינה חנות המספקת מגוון רחב של מוצרים לילדים ביניהם תוכלו למצוא צעצועים, משחקי חשיבה, יצירות, ציוד משרדי וכלי כתיבה, אביזרים לסלולר, הפתעות לימי הולדת ומשחקים לגנים ובתי ספר. מלבד כל אלו, כשמגיע חג פורים החנות מוכרת גם תחפושות. החנות מציעה מגוון תחפושות לפורים בעיקר לילדים, כן תוכלו למצוא תחפושות למבוגרים אך רוב המבחר מיועד בעיקר לילדים, בדרך כלל כחודש לפני החג מגיע מלאי התחפושות לחנות.

כתובת: סעדיה חתוכה 5, יהוד


5. שקליקו

"שקליקו" הוא כלבו של צעצועים, מתנות, כלי בית והפתעות יום הולדת. לרגל חג הפורים ימכרו בחנות תחפושות לילדים ולמבוגרים, ישנה אפשרות לבצע הזמנה טלפונית ובנוסף לערים מסוימות קיימת אופציה למשלוח עד הבית. החנות פתוחה במהלך השבוע א' עד ה, בין השעות 9:00-21:00, בימי שישי בין השעות 9:00-16:30.

כתובת: המלאכה 12, אור יהודה


כפר השעשועים תחפושות לפורים
כפר השעשועים בקניון צים אורבן (צילום: EK-Studio)

6. ביג טויס

לרשת Big Toys יש 3 סניפים בקריית אונו, גבעתיים ונתניה, לא קיים אתר אינטרנט כך שאת התחפושות לא תוכלו להזמין אונליין ותאלצו לרכוש פיזית בחנות. לקראת פורים תוכלו למצוא בחנות מגוון תחפושות של שושי זוהר לילדים ולמבוגרים. החנות הינה גם חנות צעצועים כך שתוכלו גם למצוא מגוון אביזרים שווים.

כתובת: שלמה המלך 37, קריית אונו



7. הכל בדולר

חנות הכלבו שנפתחה לפני יותר מ-20 שנה ובעבר פעלה בקונספט של מכירת פריטים בשווי דולר אחד בלבד, כבר לא פועלת במתכונת זו והשנה תוכלו למצוא בה מגוון מוצרים במחירים שונים. בחנות קיימים מבחר אביזרים ותחפושות במחירים אטרקטיביים. לסניף בדיזינגוף סנטר קיים אתר בו תוכלו לרכוש תחפושות אונליין, ואם כבר קפצתם לקניון קריית אונו לרשת ביג טויס שהזכרנו קודם, תוכלו למצוא בחוץ את החנות של הכל בדולר.

כתובת: הכלנית 7, קריית אונו.



8. הפנינג

לרשת הפנינג יש 33 חנויות בפריסה ארצית. האתר של הרשת אינו מאפשר הזמנה של מוצרים אונליין אלא רק מידע על מבצעים, רכישת גיפט קארד ויצירת קשר עם הסניפים.

כמו רוב חניוית הצעצועים גם פה תמצאו דברים שווים לפורים, וגם החנות הזו נמצאת בקניון קריית אונו בקומה הראשונה.

כתובת: שלמה המלך 37, קריית אונו



לסיכום:

החיפוש אחר התחפושת המתאימה ביותר לחג פורים מתחדש מידי שנה וכאשר אתם מחפשים רעיונות לתחפושות תצטרכו גם לחשוב היכן כדאי לרכוש אותן. בימינו יש היצע רחב מאוד של אתרי אינטרנט וחנויות פיזיות שמהן ניתן לקנות תחפושות לכל הגילאים. אך, לרכוש תחפושת אונליין אינה האופציה העדיפה בהכרח, תמיד ישנו סיכוי שהבגד כלל לא יתאים לרוכש, יהיה גדול או קטן מהמידה הרצויה, ואפילו לא נעים על גופו מה שיגרום לו לא להשתמש בפריט. מלבד אי ההתאמה של הבגד לאדם, ישנו סיכון שהמוצר לא יגיע בזמן המתאים לפני החג. בגלל סיבות אלו, כדאי מאוד ללכת פיזית לחנות תחפושות ולרכוש את התחפושת הרצויה.

511 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page