מצגת ליום הולדת לאמא
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

מצגת ליום הולדת לאמא

אמא חוגגת יום הולדת ואתם רוצים להפתיע אותה במתנה בלתי נשכחת? מצגת ליום הולדת יכולה להיות מתנה שתשמח ותביע את אהבתכם הרבה לאמא היקרה.

מצגת ליום הולדת לאמא
מצגת ליום הולדת לאמא

האישה האהובה והמוערכת ביותר על כל אחד מאיתנו, האישה מספר אחת היא כמובן האמא שלנו, אמא שמהיום בו נולדנו גידלה, טיפחה, האכילה, ליטפה, הרגיעה ועודדה והכל מתוך אהבה גדולה. לא לחינם ישנם הרבה הרבה שירים שנכתבו במיוחד לכבוד אמא. ישנן דרכים רבות להביע הכרת תודה לאמא היקרה והמיוחדת, אם זה בכתיבה של ברכה יפה ואמיתית מעומק הלב, הענקת מתנה שימושית וישנה דרך אחת מיוחדת ומקורית אשר תביע את מלא האהבה וההערכה הרבה לאישה שגדלה ועיצבה את אישיותנו והיא: מצגת ליום הולדת.

באילו אירועים ניתן להכין מצגת ליום הולדת לאמא?

את המצגת לאמא היקרה ניתן להעניק באירועים שונים כמו לדוגמא: יום הולדת, יום האם, יום הולדת עגול כמו גיל 40 גיל 50 וכו'. מסיבת הפתעה - ניתן לארגן מסיבת יום הולדת בהפתעה שזה מצריך תכנון וארגון מראש, ראשית לבדוק מה הם מספר המוזמנים לאחר מכן לתכנן את המקום בו יערך האירוע, לדאוג לארוחה ולמוזיקה נעימה וכמובן גולת האירוע היא הכנת המצגת.

כיצד מתחילים להכין את המצגת?

הכנת מצגת הינה מורכבת מכמה וכמה פרטים, צריך להיערך ולהתארגן מראש לפחות חודש קודם האירוע שזה אומר לאסוף תמונות ואפילו מזכרות שליוו את אמא במשך השנים ולבחור מתוכן תמונות נבחרות, לגשת להוריה של האם הלא הם סבא וסבתא ולבקש מהם תמונות המציינות אירועים מתקופת ילדותה כאשר היא היתה בגן, עלתה לכיתה א', סיימה תיכון וכן הלאה וכמובן יש גם תמונות מתקופת החתונה, כאשר היא נמצאת מתחת לחופה, הלידה הראשונה שהפכה אותה לאמא תמונות עם הילדים, צילומים מטיולים בחברת המשפחה וניתן גם לשלב פריטים מסויימים ומזכרות כמו תעודות הוקרה ועוד.

את כל האוסף הנ''ל צריך לסדר בצורה כרונולוגית לפי רצף האירועים, מגיל הילדות, הנערות החתונה וכן הלאה. דבר נוסף שיוכל להוסיף נופך ומיוחדות למצגת הוא ההוספה של טקסט מתאים למצגת כדאי שהטקסט יהיה מחורז קצר ומשעשע. קטעי וידיאו מאד יכולים להוסיף.

אם מאחד מבני המשפחה או החברים הקרובים נבצר להגיע ולהשתתף בשמחה, כמו לדוגמא שהוא שוהה בחו''ל, אל דאגה אמא תוכל לראות אותו משתתף בשמחתה דרך המצגת, הטכנולוגיה משתדרגת ומשתכללת כל העת והוא יוכל לשלוח לכם דרך המייל או הפייסבוק וידאו בו הוא נראה כאשר הוא מברך ומאחל לאמא היקרה את מיטב הברכות והאיחולים.

כל מה שליבך מייחל ליבי מייחל

הברכות והאיחולים הלבביים הינם חלק בלתי נפרד מהמצגת, אבא האחים והאחיות הדודים והדודות סבא וסבתא כולם ללא יוצא מן הכלל צריכים להיות שותפים ולכתוב ברכה יפה לאמא היקרה, ניתן לכתוב ברמה מקצועית וגם במילים פשוטות העיקר שהברכה תהיה מכל הלב, כמו כן ישנם אתרי ברכות באינטרנט שניתן למצוא בהם מגוון ברכות ליום הולדת.

מצגת איכותית – פנו לסטודיו מקצועי שמתמחה בהכנת מצגות

אם הינכם רוצים להיות סמוכים ובטוחים בכך שהמצגת תצא מושקעת ומקצועית כדאי לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בהכנת מצגת תמונות, איך תדעו מה רמת המקצועיות של החברה? ניתן לדעת על ידי שתיראו עבודות שהיא ביצעה ללקוחות וכך תוכלו להתרשם מרמת האיכות שלהם.

לסיכום: מצגת ליום הולדת לאמא הינה מתנה מיוחדת במינה שתיקח את האם למחוזות ולאירועים משמחים ומרגשים ותגרום לה לחוויה בלתי נשכחת.

780 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page