מצגת תמונות ליום הולדת שנה
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

מצגת תמונות ליום הולדת שנה

רוצים להעניק מתנה מיוחדת ומקורית לפעוט בן השנה? מתנה שתהיה לו לזיכרון מתקופה מתוקה וקסומה שהוא יוכל להנות ממנה גם בגיל מבוגר יותר אז ההמלצה היא ללכת על מצגת תמונות.

מצגת תמונות ליום הולדת שנה
מצגת תמונות ליום הולדת שנה

התינוק או התינוקת שלכם הגיעו בשעה טובה ומוצלחת לגיל שנה, כן השנה חלפה מהר, רק אתמול הם נולדו זערוריים כאלה ופצפונים וכעת עברה כבר שנה מיום לידתם. הרבה הורים בפרט לילד ראשון ואפילו לילד שני או לבן הזקונים במשפחה שמחים לציין את אירוע יום הולדת שנה ברוב פאר והדר יחד עם כל בני המשפחה ועם הידידים והחברים. הם משקיעים כמיטב המסורת בתפריט מיוחד, מוסיקה מתאימה, צילום והסרטה העיקר שתהיה אוירה שמחה, וחגיגית.

מדוע ולמה מומלץ להכין מצגת תמונות?

אתם בוודאי שואלים את עצמכם וחושבים: מצגת לבר או לבת מצווה ניתן להפיק, גם מצגת לחתונה או מצגת ליום הולדת לאבא ואמא, אבל מצגת לתינוק בן שנה, איזה אירועים משמעותיים כבר הוא עבר בחייו, האם הוא חגג בר מצווה? התחתן? סיים לימודים בתיכון?

אז התשובה לכך היא כן, תינוק בן שנה עבר תהפוכות ושינויים גדולים ומשמעותיים מהיום בו הוא נולד עד שהוא הגיע לגיל שנה. מרגע הולדתו היה המלאך הקטן יודע לאכול לבכות ולישון, בגיל חודש התחיל החיוך לראשונה בגיל חודשיים התחיל להרים את הראש כאשר הוא שוכב על הבטן. בין גיל שלושה לשישה חודשים הוא למד להתהפך מהבטן לגב ומהגב לבטן, לאחר מכן למד להחזיק צעצוע בידו ולבחון אותו על ידי מעשיו השונים.

התינוק מגיל שלשה חודשים גם משמיע הברות, יש גם את בקיעת השן הראשונה של התינוק, הוא גם מתחיל לזחול על הרצפה ולאחר מכן את השלב שהוא נעמד בכוחות עצמו כאשר הוא נתמך בלול וגם הוא מתחיל לעמוד וללכת באופן עצמאי. אם כן, אנו רואים איפה שתינוק במשך שנה מאז שהוא נולד, מספיק לעבור הרבה שינויים ותהפוכות מיום הלידה שהיה שוכב בעריסה או בעגלה ועד לגיל שנה בו הוא התחיל לעמוד ואף לצעוד את פסיעותיו הראשונות.

אילו עוד אירועים ניתן לשלב במצגת לגיל שנה?

מלבד השינויים הפיזיים העוברים על התינוק, ניתן להכניס גם תמונות המלוות אותו בחיי היום יום בבית ובחוץ כמו הדברים הבאים:

1. טיול שערכתם יחד עם הקטן בכל מיני אתרים ומקומות בארץ או בחו''ל.

2. הכניסה של העולל הקטן למעון והשהייה שם בחברת בני גילו.

3. תיעוד הפעם הראשונה בה הוא עובר לאכול מזון מוצק בכפית.

4. תמונות בחברת משפחתו הקרובה: הסבים והסבתות, דודים ודודות.

5. ניתן לשלב במצגת הקלטות של הדיבורים המתוקים שלו מאז שהתחיל ללמוד לדבר ולהגות הברות.

6. ישנם סטודיו ופוטו לצילום שמצלמים תמונות ניו בורן לתינוק שזה רק עתה נולד כאשר הוא בן מספר ימים בכל מיני פוזות יחד עם רקעים ואביזרים וניתן לשלב אותם גם במצגת.

7. כדאי מאד להוסיף כיתוב המציין את המאורע יחד עם תאריך והגיל המדויק של העולל הקטן.

8. ניתן להוסיף במצגת לגיל שנה צילום של התחפושת הראשונה בה הוא התחפש בחג פורים.

כאשר אתם משלבים במסיבת יום הולדת מצגת תמונות, האורחים נעשים שותפים מלאים לתהליך גדילתו וצמיחתו של ילדיכם ואף לתיעוד החוויות אותן עבר במשך שנת הולדתו הראשונה, ההורים המאושרים בעלי השמחה, יזכרו ברגעים המרטיטים מלאי ההתרגשות והשמחה אשר ליוו אותם מעת לידת התינוק ועד הגיעו לגיל שנה, כאשר הילד בן השנה יהיה גדול הוא בוודאי יהיה מאושר לצפות בתמונות שלו מתקופת ילדותו הראשונה.

400 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page