רעיון למתנה ליום הולדת 60
top of page
  • תמונת הסופר/תEK-Studio

רעיון למתנה ליום הולדת 60

יום הולדת ניתן לחגוג בכל גיל, בגיל שנה, בגיל 10 ואפילו בגיל 60, הפריווילגיה הזו שייכת לצעירים ולמבוגרים כאחד אבל על מנת שבחגיגה יהיה גם תוכן איכותי, הפתיעו את חתן או כלת השמחה והעניקו להם מכל הלב מצגת ליום הולדת.

הפתיעו עם מתנה מיוחדת ביום הולדת 60
הפתיעו עם מתנה מיוחדת ביום הולדת 60

חגיגות גיל 60

גיל 60 אינו עוד גיל רגיל, את גיל זה מציינים באופן מיוחד, ניתן לראות ערים רבות שמציינות 60 שנים להיווסדן על ידי חגיגות ואירועים שונים או חברות שמשיקות מוצרים ייחודיים לרגל 60 שנות מצוינות. אם אחד מיקירכם ההורים או הסבא סבתא הגיעו לגיל זה, בוודאי אתם מציינים זאת באופן מיוחד על ידי אירוע חגיגי עם כל המשתמע מכך: אוכל כיד המלך, צילומים, הזמנות לאורחים ועוד, כמובן שאירוע מסוג זה מצריך מתנה מקורית ויפה, צריך לזכור שאנשים שהגיעו לגיל הזה קבלו במהלך חייהם מתנות מכל הסוגים, המינים והצבעים ולכן המציאות מחייבת להפעיל מעט את הדמיון על מנת להגיש לבעלי השמחה מתנה ייחודית ומרגשת, אחד הדברים שכיף להעניק ועוד יותר נחמד לקבל היא מצגת כמתנת יום הולדת לגיל 60.

מצגת כמתנת יום הולדת לגיל 60 - רגעים יפים של אושר

אחרי כל אירוע משמח מכל סוג שהוא בעל השמחה יחד עם המשפחה גוררים את כל המתנות וההפתעות שקבלו לרגל המאורע מהאולם אל המכונית, ועוד פעם מהאולם למכונית וחוזר חלילה, כאשר מגיעים הביתה יש את השלב של טקס פתיחת המתנות על שלל האריזות המרשרשות, הצלופנים והסרטים ולאחר מכן הנחתם במקום המתאים, עם המצגת כמתנת יום הולדת לגיל 60 התהליך הוא אחרת, יש את שלב הצפייה במצגת יחד עם קהל המוזמנים, ההתרגשות, הדמעות, החיוכים, מחיאות כפיים והתשואות הרמות מכל עבר, את המצגת לא צריך להוביל הביתה, לפרק ולמצוא מקום מתאים להניח אותה, מאותו רגע שהיא הוקרנה באירוע, היא נשארת חקוקה וחרוטה על לוח לבו של בעל השמחה, הוא נזכר בה לעתים קרובות וכן היא גם מעניקה לו רגעים יפים של אושר לשנים הבאות עליו לטובה. את התפקיד החשוב של הכנת המצגת נוטלים בדרך כלל המשפחה הקרובה של בעל השמחה, ילדיו, בן הזוג, הנכדים ואפילו גם חברים וידידים קרובים מאד לחתן השמחה.

המלצות להכנת המצגת

השלב הראשון בהכנת מצגת ליום הולדת הינו שלב איסוף החומרים והתמונות מחייו של חתן יום ההולדת, על מנת שהמצגת תביא את הצופים ובניהם כמובן חתן האירוע להתרגשות אדירה, כדאי להתאמץ ולחפש תמונות נדירות ונשכחות המציינות תקופות משמעותיות בחייו, לא כדאי רק להסתפק באלבומי התמונות שבביתו אלא צריך לשנס מותניים ולברר אצל ידידים, מכרים וקרובי משפחה אם יש באמתחתם תמונות מיוחדות שמופיע בהם חתן השמחה.

רצוי לשמור את המצגת כהפתעה עד האירוע עצמו, אין חובה לשתף את חתן או כלת השמחה בכל ההכנות הכרוכות בהכנת המצגת, הוא יהיה מופתע ביותר כאשר באמצע החגיגה, האורות יעשו עמומים ועל מסך גדול או על כמה מסכים תוקרן מצגת חייו עם כל המשתמע מכך: ילדות, נערות, חתונה, הולדת הילדים, טקסי הוקרה וכן הלאה.

מומלץ לרתום את המשפחה הקרובה המכרים והידידים להכניס תוכן מעניין במצגת שזה אומר: ברכות ואיחולים לבביים או כתיבה של שיר מחורז המסכם את מאורעות חייו של חתן השמחה מאז ועד הלום בליווי של תמונות ורקעים מתאימים ועוד רעיונות כיד הדמיון הטובה עליכם. כאשר החומר כבר מוכן, גשו עם החומר לעורך וידאו אבל כמובן רק למישהו שיש לו ניסיון רב בעריכת וידאו ושיהיה הרבה מזל, שמחה ואושר.

117 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page